Golf nie jedzie... / Rzęzi na zimnym.

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Golf nie jedzie... / Rzęzi na zimnym.

Postprzez kusiu » 24 paź 2011, o 19:16

Witam!
Dzisiaj, dzięki uprzejmości kolegi Piaggio zostały zrobione logi dynamiczne.
Auto niestety nie ciągnie, strasznie muli.
Czasami jak go odpalę, to potrafi wcisnąć w fotel, a czasami po prostu się wlecze (losowo)...
Prosiłbym o kogoś siedzącego w temacie o sprawdzenie logów.
3ci bieg: http://vaglog.rtnet.pl/kusiu_15_61061.html
4ty bieg: http://vaglog.rtnet.pl/kusiu_15_61055.html
Do tego nie wiem, czy mój N75 jest dobrze podpięty..
Obrazek
Podpiąłem go według ETKI. Został zreanimowany, ale w najbliższym czasie zostanie wymieniony.
Nie wiem tylko czemu, czasem cyka, a czasem nie.
Błędów żadnych po skasowaniu nie wywaliło.
Proszę o pomoc. :)
Edit:
Zapomniałem dodać, że przy butowaniu trochę zalatuje jakiś smrodek do kabiny.
Ostatnio edytowano 7 lis 2011, o 21:20 przez kusiu, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
kusiu
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 23 mar 2011, o 16:21
Lokalizacja: Olsztyn

Golf nie jedzie... / Rzęzi na zimnym.

 

Postprzez Bradley » 24 paź 2011, o 21:00

W ETKA jest blad. Tak powinno byc podpiete:
Obrazek

Czyli zamien czarny z czerwonym miejscami. Wtedy nie bedzie przeladowywal.
Druga sprawa. Twoj przeplywomierz umarl.

Podlacz dobrze n75, podlacz diode zamiast przeplywki i zrob logi.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez kusiu » 25 paź 2011, o 07:34

A powiedz mi kolego jeszcze, bo wyczytałem, że przy teście z diodą należy jeszcze zaślepić jakiś wężyk od EGR. Czy jest to konieczne? Czy wystarczy tylko wpiąć tą diodę w 4 i 5 pin wtyczki?
Avatar użytkownika
kusiu
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 23 mar 2011, o 16:21
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Bradley » 25 paź 2011, o 10:04

Lepiej go zaslepic. Nic trudnego, sciagasz przewod i wkrecasz w niego jakis wkret albo wkladasz kuleczke od lozyska (oczywiscie wieksza od srednicy wezyka ;) )
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez kusiu » 25 paź 2011, o 16:55

Kupiłem i wsadziłem diodę w kostkę od przepływki. Muszę powiedzieć, że te auto tak nie jeździło od momentu, jak go kupiłem :) Zaślepię jeszcze ten wężyk od EGR i zrobię znowu logi :)

[ Dodano: 2011-10-25, 19:46 ]
Bradley, niestety robiłem logi (w sumie robiła je moja dziewczyna na siedzeniu obok) i się nie zapisały(głupi zapomniałem sprawdzić, zrobiłem to dopiero w domu), spróbuje zrobić je jutro... Ale czy mógłbyś zerknąć na zdjęcie, czy w dobry przewód wkręciłem wkręt? :)
Obrazek
Prócz tego mam jeszcze 2 pytanka.
Czy długo mogę jeździć z tym wkrętem i diodą we wtyczce? Chodzi mi w sumie o zrobieniu do 20 km na tym (praca + później logi).
I czy w miejscu na zdjęciu poniżej powinien znajdować się olej? U mnie jest tam dość spocone.
Obrazek
Avatar użytkownika
kusiu
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 23 mar 2011, o 16:21
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Bradley » 25 paź 2011, o 20:41

kusiu napisał(a): Muszę powiedzieć, że te auto tak nie jeździło od momentu, jak go kupiłem :)

Po tych logach co dales to auto dostawalo 50% dawki paliwa, ktore ma zapisane w sterowniku. Wnioski wysun same ;)

Przewod dobry - zaslepiony.
Z dioda mozesz pojezdzic jakis czas. Bedzie troche bardziej podkapcal przy niskich obrotach. A co do drugiego pytania to jest odma i tam zawsze bedzie olejowy syf.

kusiu napisał(a):Czy wystarczy tylko wpiąć tą diodę w 4 i 5 pin wtyczki?

Jak masz przeplywomierz boscha to tak, ale dla pierburga jest 1>>6
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez kusiu » 25 paź 2011, o 21:10

Bradley napisał(a): Jak masz przeplywomierz boscha to tak, ale dla pierburga jest 1>>6

Tak, po tym jak zobaczyłem, że 4 pin jest pusty, to się gdzieś tego doczytałem :)
Jutro zrobię logi z tą diodą. Mam też nadzieje, że moja przepływka nada się do regeneracji. Jakieś zdolności manualne mam, więc nie powinien być to większy problem.
Po za tym ze 3 miesiące temu robiłem logi statyczne i z tego, co samemu udało mi się ustalić, to mam źle ustawiony kąt wtrysku. Czy przepływka może mieć wpływ na to?
Jakbyś mógł zerknąć:
http://vaglog.rtnet.pl/kusiu_15_52567.html
Dzięki za poświęcony do tej pory czas! Na pewno 'pomógł' poleci! :)
Avatar użytkownika
kusiu
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 23 mar 2011, o 16:21
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Bradley » 25 paź 2011, o 21:15

Jak logowales na rozgrzanym to kat jest opozniony. Trzeba popchnac troche pompe w strone podszybia :)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez kusiu » 25 paź 2011, o 21:27

Bradley napisał(a):Jak logowales na rozgrzanym to kat jest opozniony. Trzeba popchnac troche pompe w strone podszybia :)

Rozgrzany, do ponad 110 C bo się wentylator nie załączył ;p Nie będę tego ruszał do wymiany rozrządu, po wymianie wyreguluje :)
Avatar użytkownika
kusiu
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 23 mar 2011, o 16:21
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Piaggio » 25 paź 2011, o 21:58

Przepływki nie zregenerujesz możesz ja jedynie umyć, może choć troszke pomoże, a co do zdjęcia, jest to z odmy i tam tak jak pisze Bradley, tam zawsze bedzie troszke oliwy, ale nei zaszkodzi ja wyjąć i wyczyszcić
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez kusiu » 26 paź 2011, o 18:29

Zrobiłem dzisiaj logi z tą diodą i zaślepionym wężykiem ciśnieniowym od egr:
http://vaglog.rtnet.pl/kusiu_15_61186.html
Przepływke wyczyściłem, poprawiłem luty w środku według jakiejś porady, niestety nic to nie dało i czeka mnie wymiana.
Tylko czy logi są takie jak powinny? :)
Avatar użytkownika
kusiu
Badacz tematu
 
Posty: 156
Dołączył(a): 23 mar 2011, o 16:21
Lokalizacja: Olsztyn

Postprzez Bradley » 26 paź 2011, o 20:53

Trubina nie laduje tyle co powinna. Sprawdz czy z n75 przewody ida dobrze kolorami. Niebieski do gruchy wastegatu, czerwony do turbiny, czarny do dolotu. Tyle to turbina laduje na bypasie a nie na dobrze podlaczonym n75 :)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości