Golf pompa wtryskowa

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Golf pompa wtryskowa

Postprzez wisniaa95 » 15 sty 2014, o 20:31

Witam, mam problem se swoim golfem 3, 1.9 TD. A mianowicie, odłączałem ostatnio alarm w aucie, najpierw auto chodziło normalnie bez alarmu lecz przy ponownej próbie odpalenie nie chce zapalić. Po przekręceniu stacyjki nie słychać tego charakterystycznego bzyczenia pompy wtryskowej. Z pompy wychodzą dwa przewody, złapałem je na krótko do akumulatora i nic, tzn. nie ma bzyczenia tylko słychać tak jak by zamykanie się elektrozaworu tzn. ciche stukanie. A w przewodach paliwowych przed pompą nie ma paliwa. Co można zrobić ?
wisniaa95
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 31 gru 2013, o 16:58
Lokalizacja: Rychnów

Golf pompa wtryskowa

 

Postprzez mkkay » 15 sty 2014, o 20:45

masz imo? dwa kable wychodzące z pod pompy?
odcinając alarm mogłeś odciąć imo a wtedy nie zapalisz.
moja biała strzała- moj-golf/biala-strzala-variant-1-9td-t50990.html


Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez wisniaa95 » 15 sty 2014, o 20:55

Chodzi Ci o immobilizer ? kurde, ciężko mi powiedzieć, mam do niego dwa kluczki, jeden połamany z przyciskiem na środku z logo VW i diodą z przodu lecz jest złamany a drugi mam dorobiony zwykły klucz.
Tak, z pompy wychodzą dwa przewody

@edit
Dopiero teraz przemyślałem to po obejrzeniu zdjęć tej pompy w internecie, dobrze rozumiem, że ona jest napędzana z paska ?
wisniaa95
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 31 gru 2013, o 16:58
Lokalizacja: Rychnów

Postprzez mojzesz09 » 19 sty 2014, o 15:07

Podaj weiecej szczegolow. W golfach z tym silnikiem niebylo imma(z tego co wiem) bo one niemaja komputera. Po podaniu + z aku na zaworek na pompie slychac tykniecie? Po przekreceniu kluczyka niemoze byc bzyczenia pompy bo niemasz zadnej pompy elektrycznej w tym golfie. Jesli niema paliwa przed pompa zalej filtr paliwa ropa, poluzuj przewody wysokiego cisnienia na wtryskach, i krec nim tak dlugo az przez przewody przy wtryskach poleci ropa(tylko niespal rozrusznika i kabli) jak ropa sie przeleje to dokrec spowrotem przewody i odpal go. On jest poprostu zapowietrzony.
Avatar użytkownika
mojzesz09
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 5 gru 2011, o 00:53
Lokalizacja: Wejherowo

Postprzez mkkay » 19 sty 2014, o 15:57

jak nie było imo w AAZ jak było, tzn zależy od rocznika ale było bo w moim AAZ było
moja biała strzała- moj-golf/biala-strzala-variant-1-9td-t50990.html


Nie dyskutuj z idiotą! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem...
Avatar użytkownika
mkkay
Members
 
Posty: 684
Dołączył(a): 16 paź 2012, o 21:31
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Postprzez Pozor » 20 sty 2014, o 00:57

immo w golfie można poznać po troche innym kluczyku tak jakby z przyciskiem i wokół stacyjki jest czarny krążek bez immo jest mniejszy otwór w osłonie kolumny. zobacz czy przekaźnik pod aku czasem nie padł u mnie to było mimo to że wywaliłem alarm to przekaźnik został jakimś cudem i blokował rozrusznik
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez pietrasiak2 » 20 sty 2014, o 08:34

wisniaa95 napisał(a):Chodzi Ci o immobilizer ? kurde, ciężko mi powiedzieć, mam do niego dwa kluczki, jeden połamany z przyciskiem na środku z logo VW i diodą z przodu lecz jest złamany a drugi mam dorobiony zwykły klucz.

To co masz w tym kluczyku to zwykła lampka możesz go rozpołowić powinna być w środku bateria i dioda a przycisk to włącznik.Nie wiem też w jaki sposób wypiłeś ten alarm czy po odpięciu obwód sterowania pompą prawidłowo połączyłeś świece się załączają po przekręceniu? Stacyjka z immo wygląda tak
http://www.google.pl/imgres?sa=X&biw=10 ... t=0&ndsp=8
:-)
a kluczyk tak
http://www.google.pl/imgres?sa=X&biw=10 ... =8&ndsp=12
A tu masz lekturę
http://poszukaj.elektroda.pl/szukaj,imm ... olf-3.html
pozdrawiam
Avatar użytkownika
pietrasiak2
Members
 
Posty: 2043
Dołączył(a): 29 gru 2011, o 09:52
Lokalizacja: stryków

Postprzez wisniaa95 » 23 sty 2014, o 20:07

Witam jeszcze raz, dzisiaj udało mi się go odpalić. Przyczyną był niedostający napięcia zawór w pompie wtryskowej. Tylko teraz mam inny problem, a mianowicie auto odpala tylko na plaku, potem normalnie sobie chodzi już bez problemu. Po zgaszeniu i ponownej próbie odpalanie znowu dupa i trzeba psiknąć mu, w czym może być problem ?
wisniaa95
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 31 gru 2013, o 16:58
Lokalizacja: Rychnów

Postprzez Pozor » 27 sty 2014, o 23:58

Jak ze świecami sprawa wygląda ?
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez wisniaa95 » 1 lut 2014, o 21:09

No właśnie z tym jest problem, bo po odcięciu alarmu brakuje napięcia pod maską tzn. elektrozawór w pompie wtryskowej teraz podłączyłem na krótko i działa ale mam jeszcze pytanie ( bo do pompy idą dwa przewody, ten u góry to elektrozawór a ten drugi trochę niżej od czego jest ? jak dobrze pamiętam to chyba zielony) także na świecach też nie mam napięcia w ogóle. Ale najdziwniejsze jest to, że nawet na rozgrzanym silniku odpala tylko przy użyciu plaka

dodam, że ten bezpiecznik na podszybiu jest cały jak cała reszta bezpieczników,
mam jeszcze pytanie, za pompę i świece odpowiada przekaźnik R12 ? w jaki sposób można go sprawdzić ?
wisniaa95
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 31 gru 2013, o 16:58
Lokalizacja: Rychnów


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

cron