golfik 1,9 tdi

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

golfik 1,9 tdi

Postprzez mike30 » 20 sie 2011, o 08:42

witam wszystkich miłosników i fanatyków golfików!!! mam pytanko czy jest możliwosc zmienic turbinke w 1,9tdi 90 km na 110 km i czy warto zlikwidowac katalizator dla polepszenia kopa w autku pozdrawiam i czekam na wasze opinie ... a propo ja jest taka mozliwosc to o ile by mi doszło kucyków pozdrawiam
mike30
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 16 sie 2011, o 11:01
Lokalizacja: Piaseczno

golfik 1,9 tdi

 

Postprzez Piaggio » 20 sie 2011, o 09:56

W silnikach AFN- (tych 110Km) Turbina jest zupelnie inna niż w 1z (90km) więc nie podejdzie, A usunięcie katalizatora troszke daje ale ile mocy przybedzie tego nie wiem, niech inni sie wypowiedzą.
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez Snejk18 » 20 sie 2011, o 10:19

Usunięcie kata, rzeczywiście doda kilka koni, ale będzie to raczej nieodczuwalna różnica.
Turbinę z AFN-a (110 KM) teoretycznie można przełożyć, ale jest z tym sporo roboty, Podstawową różnicą jest to, że twoja turbina jest sterowana nadciśnieniem a ta z AFN-a podciśnieniem.
Czy samo mocowanie jest inne, to się nie orientuje.

Jeżeli chcesz podnosić moc, to najłatwiej jest zmienić program sterujący.
Kosztuje coś takiego (wgranie programu) od 1000 zł do 1700 zł w zależności gdzie robisz (jak znajdziesz kilka osób które tez coś takiego by robiły, to można wynegocjować tańszą cenę). W taki sposób można wyciągnąć z 90-cio konnego silnika 120 - 130 KM w zależności od jego stanu.
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez SotoM » 20 sie 2011, o 11:08

turbo od 110tki zainstalowac to najmniejszy problem wszystko pasuje p&p ALE - pozostaje rzeźba w podcisnieniach , instalacji elektrycznej zmiana ECU lub modyfikacja oprogramowania... osobiscie chcialem cos takiego u sibie robic kiedys lecz stwierdziłem ze sporo kasy na to pojdzie i wielu rzeczy sam nie zrobie wiec wolałem w 1Z zamontowac wieksze wtryski, zapodac ECU modyfikacji, usunac kata oraz układ recylkulacji spalin/zaślepienie EGR'u. na 8bitowym ECU doszedłem do prawie 120km i 330Nm - za mna bylo czarno przy pełnym ogniu.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez mike30 » 20 sie 2011, o 22:09

Dzieki koledzy za podpowiedz nie bawem biore sie sie za ulepszenie autka oraz modernizacjia wizualna pozdrawiam :super:
mike30
Czytacz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 16 sie 2011, o 11:01
Lokalizacja: Piaseczno


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości