golfik nie chce odpalić :(

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

golfik nie chce odpalić :(

Postprzez piterrzeszow » 4 kwi 2013, o 15:53

Witam.
Może zacznę od początku..

tydzień temu w niedzielę na porannej przejażdżce miałem niemiłą niespodziankę, sprzęgło zostało w podłodze.
Po oględzinach stwierdziłem że na miejscu nic nie zrobię,
miałem niedaleko do domu, wbiłem 1 bieg i odpaliłem.. ( jechałem do domu z 2km pomału ).
później chciałem go odpalić na luzie i nic.. * rozrusznik kręcił.
postał do wieczora a wieczorem od strzała zapalił.

na tygodniu wziąłem się za naprawę, wyjąłem skrzynię okazało się że docisk się rozleciał ( te blaszki na docisku się rozleciały ).
Kupiłem nowe sprzęgło, założyłem wszystko oki, odpalił przejechałem się, postawiłem i od nowa nie chce zapalić,
wczoraj odpalił przejechałem się, zgasiłem dziś dalej nie pali.


Paliwo do pompy dochodzi, pompa pracuje, świece grzeją...
akumulator sprawny ( nowy ), rozrusznik sprawdzony.

czy możliwe jest żeby powodem był immobiliser lub kostka pod kierownicą?


GOLF 3 1,9D (1995r.)
i czy możliwe jest wpięcie go pod komputer i sprawdzenie czy to wina immo . ( kostkę mam )


mam nadzieję że pomozecie :)
piterrzeszow
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 14 lut 2012, o 18:53
Lokalizacja: Rzeszów

golfik nie chce odpalić :(

 

Postprzez Paweu » 4 kwi 2013, o 15:57

piterrzeszow napisał(a):i czy możliwe jest wpięcie go pod komputer i sprawdzenie czy to wina immo . ( kostkę mam )


Podpinając go pod kompa sprawdzisz tylko airbag i abs jeśli posiadasz... nic więcej. ;-)
Avatar użytkownika
Paweu
Members
 
Posty: 4281
Dołączył(a): 6 maja 2011, o 17:34
Rocznik: 1111
Silnik: 0.8
Paliwo: CNG
Nadwozie: cabrio

Postprzez piterrzeszow » 4 kwi 2013, o 16:04

nie posiadam nic z tych rzeczy.. :D
piterrzeszow
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 14 lut 2012, o 18:53
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez scyzormks » 4 kwi 2013, o 16:11

hmm sprzegło do immo ma sie nijak ale na kable tez nie odpala?
Avatar użytkownika
scyzormks
Gaduła
 
Posty: 637
Dołączył(a): 17 maja 2012, o 16:53
Lokalizacja: Wojkowice

Postprzez piterrzeszow » 4 kwi 2013, o 16:24

to wiem że sprzęgło do immo nic nie ma ..:D
tylko jak sie wali to wszystko na raz.

na kable też próbowałem palić.
piterrzeszow
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 14 lut 2012, o 18:53
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez palio » 4 kwi 2013, o 17:00

Wszystkie przewody szczelne? Nie dostaje lewego powietrza?

Jakby to była wina immo to auto zapalałoby na 1s i zaraz gasło. Tak by było za każdym razem.

Próbowałeś auto odpalać z pedałem gazu w podłodze ewentualnie ruszać pedałem gazu podczas odpalania?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez piterrzeszow » 4 kwi 2013, o 18:09

próbowałem..

jutro jeszcze spróbuję wpuścić mu PLAKA
piterrzeszow
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 14 lut 2012, o 18:53
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Mateusz2510 » 4 kwi 2013, o 18:25

raczej kostka stacyjki do wymiany:P miałem podobny problem, mianowicie problemy z odpalaniem i gaśniecie podczas jazdy(najczęściej na dziurach ):/
Golf III 1.9 GTD TD SPECIAL
Avatar użytkownika
Mateusz2510
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 7 lip 2012, o 21:02
Lokalizacja: Poznań

Postprzez piterrzeszow » 4 kwi 2013, o 18:41

też właśnie myślę o tej kostce,
i mam nadzieję że to ta kostka.

może ktoś jeszcze miał podobny problem ?
piterrzeszow
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 14 lut 2012, o 18:53
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez krzyś » 4 kwi 2013, o 19:03

jak nie odpala to sprawdz czy napiecie jest na zaworku n109 przy pompie po przekreceniu zapłonu
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez seba650 » 4 kwi 2013, o 19:36

krzyś napisał(a):jak nie odpala to sprawdz czy napiecie jest na zaworku n109 przy pompie po przekreceniu zapłonu


To nie TDI, to zwykły diesel :-) Mnie też się wydaje że to kostka padła ;-)
seba650
Badacz tematu
 
Posty: 227
Dołączył(a): 26 lis 2012, o 22:42
Lokalizacja: SKIERNIEWICE

Postprzez krzyś » 4 kwi 2013, o 20:02

to na jakiej zasadzie działa gaszenie w tym zetorze?
mnie sie wydaje że ma elektrozawór
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości