Golfik po upgradzie pompa wtryskowa i sprzęgiełko

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Golfik po upgradzie pompa wtryskowa i sprzęgiełko

Postprzez amator » 27 mar 2014, o 23:03

Witam
Dzisiaj mój golfik dostał kilka nowszych gratów
Golf 3 1,9 TDI 1Z 94r.90 koni
Zostało zamontowane sprzęgiełko alternatora z sharana :d i tu jestem bardzo zadowolony z efektu.
Została także zamontowana pompa wtryskowa z passata AFN 110 i tu pojawia sie pytanie czy mogą zostać wtryski od 90 czy powinny być zamontowane od 110. Jakie będą skutki w praktyce jeżeli zostaną wtryski od 90
amator
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 26 cze 2008, o 00:02
Lokalizacja: Łódź

Golfik po upgradzie pompa wtryskowa i sprzęgiełko

 

Postprzez Pozor » 27 mar 2014, o 23:44

nie wiem czy to tylko paplanina ale na vwgolf.pl była kłótnia że pompa z AFN nie różni się niczym a tym że ma inną falę , więc może trochę być bardziej dynamiczna . To że masz wtryski z 90 to dalej zostanie 90 KM nic się nie zmieni jeżeli dasz wtryski z AFN to powinno coś się poprawić .
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez Banita95 » 27 mar 2014, o 23:46

amator, mogą być jakie skutki ? nie osiągniesz mocy którą możesz wydobyć :D wymień wtryski i bd śmigać aż miło :D
Avatar użytkownika
Banita95
Members
 
Posty: 860
Dołączył(a): 3 lis 2013, o 00:34
Lokalizacja: Pasłęk
Rocznik: 99
Silnik: 2.3
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez amator » 27 mar 2014, o 23:48

A jak bedzie ze spalaniem ?
amator
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 26 cze 2008, o 00:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Banita95 » 27 mar 2014, o 23:50

amator, Chodzi ci po zmianie wtrysków czy bez ? z wtryskami może lekko więcej palić ale nie odczujesz tego a mocy będzie uwierz warto ;]
Avatar użytkownika
Banita95
Members
 
Posty: 860
Dołączył(a): 3 lis 2013, o 00:34
Lokalizacja: Pasłęk
Rocznik: 99
Silnik: 2.3
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez amator » 27 mar 2014, o 23:52

Bez zmiany czyli jezeli bym został przy wtryskach od 90
amator
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 26 cze 2008, o 00:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez Banita95 » 28 mar 2014, o 00:19

Pozor, Ziomek u mnie zmienił wtryski z 90 na 110-afn uwierz że robiło robotę :D przy tej budzie passaty 130 objeżdżał :D

amator, Nie powinno
Avatar użytkownika
Banita95
Members
 
Posty: 860
Dołączył(a): 3 lis 2013, o 00:34
Lokalizacja: Pasłęk
Rocznik: 99
Silnik: 2.3
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Byku21 » 28 mar 2014, o 02:10

Tak,dobre.Założył wtryski do 1z z afn i bez korekty map objeżdża 130KM,a momentu nie ma więcej jak ze 225Nm,bo nawet seryjnych wartości afn nie osiągnie.Jest możliwość objechać,ale zajeżdżoną totalnie 130tkę albo mieć 1z w golfie 2.Przerabiam na codzień auta i nie wypisujcie głupot takich.Mnie udało się zmodyfikować pompę by w 1z dała 112KM i 314Nm,więc to objedzie,ale tylko delikatnie taką 130KM.
Byku21
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 27 gru 2010, o 00:41
Lokalizacja: S-ko

Postprzez Pozor » 28 mar 2014, o 09:40

ja tu nic nie pisałem na temat tego że zmiana wtrysków nic nie da, powiedziałem że nie ma praktycznie różnicy pomiędzy pompami 1z a AFN można zapodać pompę od silnika ALH bodajże ale koniecznie w automacie ta pompa ma tłoczek 11 mm i wtedy to jest czuć kopa :hyhy:
Avatar użytkownika
Pozor
Members
 
Posty: 1424
Dołączył(a): 27 paź 2012, o 17:24
Lokalizacja: GST (Kaliska)

Postprzez Byku21 » 28 mar 2014, o 15:30

Ja pisałem o tym co kolega Banita napisał odnośnie zmiany wtrysków,a ja bez zmiany pompy na 11 robię tak,że auto ma kopa...:)
Byku21
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 27 gru 2010, o 00:41
Lokalizacja: S-ko

Postprzez amator » 28 mar 2014, o 18:29

jezeli chodzi o moje pierwsze doznania to
1. rano mu bylo ciezko odpalic, odpalił za pierwszym razem ale długo krecił.
2. duzo duzo ciszej chodzi zapewne za sprawą sprzęgiełka alternatora.
3. reaguje z lekkim opoznieniem na pedal gazu.
4. spalanie jeszcze niezweryfikowane
amator
Czytacz
 
Posty: 101
Dołączył(a): 26 cze 2008, o 00:02
Lokalizacja: Łódź

Postprzez palio » 28 mar 2014, o 18:37

A czy po założeniu pompy była ustawiana dawka i statyczny kąt?
A powiedz mi jeszcze jaka fala siedzi w pompie?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

cron