Gorsze odpalanie po wymianie alternatora???? czemu???

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Gorsze odpalanie po wymianie alternatora???? czemu???

Postprzez majuDJ » 25 sty 2011, o 23:43

Jakieś 2 tygodnie temu siadł mi alternator, przejeździłem w sumie bez ładowania jakieś 15-20km po mieście. Samochód czekał na naprawę jakieś 7dni. Później pojechałem autem do mechanika i ten stwierdził ze nie ma ładowania do alternator do wymiany. Zresztą z jego usług nie jestem zadowolony, co opisałem w dziale. Ale zastanawia mnie że po odbiorze auta z zregenerowanym alternatorem , mój Audik jak by gorzej zapala , dawniej nawet przy -20C za pierwszym strzałem, a teraz przy -5C tak za 3 strzałem. Czy to wina akumulatora który został rozładowany do pewnego stopnia i wszystko wróci do normy po przejechaniu jakiegoś dłuższej trasy w czasie której podładuje alternator akumulator ( np 100km)??? Teraz przejechałem po mieście jakieś 30km i nie widzę poprawy. Świece miałem wymieniane rok temu na Beru i max co na nich zrobiłem to 15tys km, a przed awaria jakiś miesiąc temu pali od strzała.
majuDJ
Czytacz
 
Posty: 80
Dołączył(a): 10 paź 2008, o 03:33
Lokalizacja: Stalowa Wola/Lublin

Gorsze odpalanie po wymianie alternatora???? czemu???

 

Postprzez K@mil » 26 sty 2011, o 00:05

Moze byc tak jak piszesz ze auto postało a np radio bierze ci prąd i aku troszke sie rozładował...

Pierwsze co bym zrobił to kupil sobie albo pozyczyl miernik pradu (5zl) i sprawdził jaki teraz masz prąd ładowania aku :) (13-14v) powinno być...
Avatar użytkownika
K@mil
POMOCNIK
POMOCNIK
 
Posty: 4895
Dołączył(a): 30 lis 2007, o 19:15
Lokalizacja: NDZ/CT

Postprzez majuDJ » 26 sty 2011, o 00:58

Ok podjadę do domu to sprawdzę . Bo po co mam kupować jak w domu leży w szafie w garażu.
majuDJ
Czytacz
 
Posty: 80
Dołączył(a): 10 paź 2008, o 03:33
Lokalizacja: Stalowa Wola/Lublin

Postprzez dadi321vw » 27 sty 2011, o 09:28

Jak mieszkasz w mieście i nie bardzo masz możliwość ładowania akumlatora i nie bardzo masz go jak sprawdzić jak ładowanie w porządku i aku ok to te 30 km przejedziesz bez świateł i inych radio itp to powinien być już podładowany. :lol:
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Postprzez SotoM » 28 sty 2011, o 23:15

nie wiem na ilu forach zamiesciłes ten temat ale z tego co naliczyłem to bedzie 5... osrany jestes okrutnie z tym alternatorem.
kup sobie prostownik i na hebluj AQ i będziesz miał z bani...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Reiven » 9 lut 2011, o 11:59

Nie był bym taki pewien czy to kwestia aku, u mnie na skrajnie dobitym wystarczy że wał obróci i zaskakuje. Skoro ma siłę kręcić po 3 razy i nie odpala to chyba jednak inna przyczyna.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dadi321vw » 12 lut 2011, o 18:36

Jak słaby aku to ma prawo cięzko odpalać jak dizel nie ma pierwszego kopa nie ma już takiego odpału mi przepalał się kabel przy rozruszniku idący z cewki do rozrusznika i krecił tak jakby słaby aku i momentalnie rozładowany potem dwa aku a tu dalej słabo kręci no to rozrusznik ale zapala to niech chodzi i pewnego dnia już nie odpalił całkiem się kable przepalił remąt i odpalanie nie porównywalne - 20 obrót pali. :lol:
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 16 gości