Gwizd przy przyspieszaniu

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Gwizd przy przyspieszaniu

Postprzez Aliien » 4 gru 2007, o 08:31

To sie zaczeło jakis miesiac temu gdy jechałem bez grajacego radia usłyszzałem lekkie wycie ale tearz jest coraz głosniejsze a zrobienie alternatora nic nie dało swis został szlak mni trafia jak cos skrzypnie w moim cacku a to dopiero teraz jest dlamnie ból serca.nie Bierze oleju fitr jest zwykly turbina jest sucha a mechaników papraków wielu którzy maja tysiace propozycji.prosze napiszccie jak z tym zdzialac aby było pieknie jak przedtem :-( przebieg 281 tys 1.9 tdi 90km olej 15W40elfa POMOCY PLIS DZIEKI ZA ODPOWIEDZI
Aliien
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 07:51
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Gwizd przy przyspieszaniu

 

Postprzez janusz » 4 gru 2007, o 14:33

witam,
ja mam tak samo gwiżdże mi i nawet nie wiem co myślałem że to turbina ale chyba nie jak będziesz coś wiedzieć to daj znać
dodam tylko że nie zawsze gwiżdże tak samo czasami głośniej a czasami ciszej
POMOCY :!:
GOLF III TD :)
janusz
Berbeć
 
Posty: 7
Dołączył(a): 19 paź 2007, o 23:33
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Postprzez sierars1 » 4 gru 2007, o 23:49

Każda turbina piszczy delikatnie na wysokich obrotach ale jak piszez że to się wzmaga to nic dobrego nie wróży dla turbiny możesz tylko czekać kiedy przestanie ci działać.
Avatar użytkownika
sierars1
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 lis 2007, o 03:07
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez skuchol » 5 gru 2007, o 00:57

u mnie swist jest nie uciazliwy jedynie wyraznie ja slychac przy przyspieszaniu powyzej 120km/h
Avatar użytkownika
skuchol
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 12:51
Lokalizacja: Ruda Śląska

Postprzez sierars1 » 5 gru 2007, o 01:01

skuchol napisał(a):u mnie swist jest nie uciazliwy jedynie wyraznie ja slychac przy przyspieszaniu powyzej 120km/h


Przy przyspieszaniu to normalne że troszkę słychać ,wiesz gdyby silnik osiągał takie obroty też by świstał :)
Ale u kolegi to się wzmogło więc trzeba się liczyć ze turbinka na wykończeniu ale nie oznacza że jeszcze trochę posłuży zanim padnie.
Najlepiej pojechać podłączyć pod kompa jeśli jest taka możliwość i sprawdzić.
Avatar użytkownika
sierars1
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 lis 2007, o 03:07
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez skuchol » 5 gru 2007, o 01:11

ja sam sie na kompa wybieram:) chce zobaczyc czy jest wszystko ok i spac spokojnie :evil:
Avatar użytkownika
skuchol
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 15 paź 2007, o 12:51
Lokalizacja: Ruda Śląska

Postprzez sierars1 » 5 gru 2007, o 01:40

skuchol napisał(a):ja sam sie na kompa wybieram:) chce zobaczyc czy jest wszystko ok i spac spokojnie :evil:

Tylko pamiętajże to tylko urządzenie i może sięzepsuć w każdej chwili nawet po odłączeniu od kompa.
Ze swoją bejcą tak mniałem sprawdzili wszystko ok. na następny dzień pojechałem w góry bejca ciągła aż miło w 5osób górki dość ostre 160km/h bez żadnego wysiłku przyjechałem pod dom wstawiłem do garażu odczekałem 10min żeby wystudzić turbinę przed wyłączeniem silnika.
Następnego dnia odpalam ruszam a tu szok samochód nie ciągnie jakby mniał dziurę pojechałem znów na kompa okazało się że sprężarka padła chłopaki podkręcili mi na tyleżeby przynajmniej w przedziale 2500-3500obr/m wogóle chciał jechać i tak aż do wymiany.
Aha i jest takie fajne urządzonko do TDi żepo wyłączeniu silnika chodzi jeszcze przez 5min żeby turbina się schłodziła i się wyłącza jest możliwość regulacji czasu.
Avatar użytkownika
sierars1
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 lis 2007, o 03:07
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Aliien » 5 gru 2007, o 21:27

a moze to byc jakies łozsko które gwizda pod obciazeniem.Jak byłem na przegladzie to many wspominał o takim przypadku ale nie zapamietałem dokładnie oczym nawijał a moze to pompa wodna albo jej łożsko
bo jak Turbina to sie pochlastam . asz tak duzo sianka to niemam
Aliien
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 4 gru 2007, o 07:51
Lokalizacja: Zachodniopomorskie

Postprzez sierars1 » 5 gru 2007, o 22:30

Pompa nie gwiźdze, łożysko znów wyje jak już, a co do turbiny to nie kupuj regenerowanej tylko używke tak mi poradzili fachmani z bmw ale nie z salonu.
Podobno regenerowane lubią się bardzo sypać a za używkę dasz taniej niż za regenerowaną.
Avatar użytkownika
sierars1
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 lis 2007, o 03:07
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez acid » 15 sty 2008, o 22:34

u mnie tez były takie odgłosy i na zimnym jak odpaliłem na wolnych obrotach skrzypiało zgrzytało czasami (ale nie zawsze) trwało to jakis miesiac( około10 tys km) i dzisiaj rano mi turbo zdechło.Mam TDI 110 km i pol dnia jazdy po serwisach bez turbo to była tragedia...jakby połowe silnika ci ukradli...teraz regeneracja i jazda dalej
Avatar użytkownika
acid
Berbeć
 
Posty: 12
Dołączył(a): 12 gru 2007, o 13:59
Lokalizacja: LODZ

Postprzez piter » 5 lut 2008, o 16:55

A sprawdzałeś napinacz paska rozrzadu?
piter
Berbeć
 
Posty: 4
Dołączył(a): 4 lut 2008, o 16:32
Lokalizacja: Warszawa


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 5 gości