I znów to samo.... (notlauf + logi)

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

I znów to samo.... (notlauf + logi)

Postprzez robzar89 » 16 lis 2010, o 07:45

Proszę o pomoc :cry:
Otóż jakiś tydzień wcześniej miałem czyszczoną ponownie turbinę ponieważ nie można było zaobserwować ruchu sztangi. Kierownice zostały wyczyszczone do takiej postaci http://www.speedyshare.com/files/252168 ... spalin.rar
Na początku coś było nie tak (wypięty wężyk podciśnienia :oops: , po wpięciu ... rakieta 8-) ) . Wymieniłem wszystkie wężyki profilaktycznie.

Pierwsze logi sprzed tygodnia
Log (003)
Log (008)
Log (011)

Tak jeździłem calutki tydzień, wkręcałem autko na dość duże obroty i nie łapało trybu awaryjnego. No i stało się. Przejechałem autkiem jakieś 30km, przy tym wyprzedzanie tira 5bieg 130km/h nic się nie dzieje. Niecałe 5 min później rozpędzam autko i na 4 biegu przy obrotach 3200 ..... brak mocy :shock: . Od tamtej pory jest regularnie notlauf w okolicach 110km/h.

Zrobiłem kolejne logi(miałem problem żeby wykręcić do końca 4200 :-(jeżeli trzeba zrobię jeszcze raz ;-) )
Log (003)
Log (008)
I grupy 11 dwa logi zrobione jeden po drugim a jednak chyba się czymś różnią
Log (011)
Log (011)

PYTANIA:
Co jest nie tak z tym autkiem :?:
Co zrobić, żeby chciało znów jechać :?:


Z góry dzięki za każdą wypowiedż :-)
robzar89
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 23 paź 2008, o 20:22
Lokalizacja: Jaszczew

I znów to samo.... (notlauf + logi)

 

Postprzez leopard » 16 lis 2010, o 17:35

juz w logach z pierwszego tygodnia turbo przeladowuje - same kierownice spalin wygladaja dobrze - pokaz bieznie po ktorych chodza - bo tu mozesz miec problem ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez robzar89 » 16 lis 2010, o 22:16

Bieżnie były porównywalnie wyczyszczone do samych kierownic. Zdjęć bieżni nie mam :-/ Podczas jazdy nie czułem tego przeładowania :oops:. Jakie mogą być przyczyny przyczyny tego przeładowania :?: Albo jak sprawdzić co to może być :?:
robzar89
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 23 paź 2008, o 20:22
Lokalizacja: Jaszczew

Postprzez Reiven » 16 lis 2010, o 23:59

U mnie np. padł zaworek sterujący turbiną ale żaden błąd nie wyskakiwał tylko przeładowywała. Podmieniłem na próbę zaworek od EGRa i okazało się że jest ok więc kupiłem nowy zawór do turbiny i na razie jeździ dobrze.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez robzar89 » 18 lis 2010, o 08:03

Podmieniać i robić logi czy nie podmieniać na N18 :?: :roll:
robzar89
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 23 paź 2008, o 20:22
Lokalizacja: Jaszczew

Postprzez Reiven » 18 lis 2010, o 09:22

Spróbuj nic cię to nie kosztuje, z tym że zworek od EGRa pracuje troszkę inaczej i na max obciążeniach możesz czuć lekkie poszarpywanie bo on minimalnie zwiększa i zmniejsza ciśnienie ale na pewno nie będzie przeładowywał jeśli turbo nie jest zapieczone.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez robzar89 » 18 lis 2010, o 10:34

Aha no to zamienię zrobię logi i wstawię ;-)

[ Dodano: 2010-11-24, 14:29 ]
Zrobiłem wreszcie te logi z N18.
Log (011)
Log (003)
Log (008)

Problem nie zniknął :cry:
Jakieś pomysły :?: :roll:
robzar89
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 23 paź 2008, o 20:22
Lokalizacja: Jaszczew


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości