no cóż ... specem nie jestem ale :
ciśnienie robocze nie jest stałe - waha się w okolicach 0.8/0.9 bara - auto pod pełnym obciążeniem (podczas bardzo dynamicznego przyspieszania) potrafi wejść w overboost w okolice 1,1 bara - sterownik odnotuje to poprzez czujnik ciśnienia doładowania G71 i da sygnał do N75 (zaworka sterującego ciśnieniem doładowania) który obetnie doładowanie do ciśnienia roboczego (ZAPROGRAMOWANEGO w mapie sterownika) ...
jeśli overbost wyjdzie poza dopuszczalny zakres zapisany w mapie ograniczającej ciśnienie doładowania - auto wpadnie w notlauf ...
praktycznie oznacza to ze przy obrotach silnika XXX i dawce paliwa XX - ciśnienie doładowania zaprogramowane jest na poziomie XXXX mbar - jeśli to ciśnienie wzrośnie i wyjdzie poza zakres na więcej niż ~3 sekundy sterownik przejdzie w tryb awaryjny - zostanie zapisany błąd w pamięci ECU
tak to napisałem ze sam tego nie qmam