Intercooler

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez kajtek » 31 mar 2010, o 17:41

podłaczam sie pod temat bo w niedłygim czasie tez planuje kupić jakiegoś icka
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez Procent » 31 mar 2010, o 18:20

Będzie trochę rzeźby. No i umiejętność umiejscowienia też się przyda
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Sosen » 31 mar 2010, o 18:55

Chudy ma u siebie IC od Megane:
http://www.golf3.pl/topics2/white-1z-vt13378.htm

trzeba troszke wycinac w przedniej belce zeby to upchnąć, a weże to swoją drogą :)
był: VW Golf III 95' (1Z)
jest: Audi A4 B5 99' na koxie (AFN++) zglebiony dupowóz
VW Jetta II Coupe 91' in progress... in progress...
Avatar użytkownika
Sosen
Czytacz
 
Posty: 115
Dołączył(a): 11 mar 2008, o 16:17
Lokalizacja: WGS

Postprzez sebastianW » 31 mar 2010, o 22:34

Ja również podłaczę sie do tematu i zapytam:) Czy przy takich modach http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/405 ... fdec7.html ten standardowy icek jest wystarczający a mianowicie czy przy ciśnieniu doładowania 1.25 bara nie maleje jego wydajność?
sebastianW
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 21:34
Lokalizacja: Łódź

Postprzez SotoM » 31 mar 2010, o 22:54

mi turbina ładuje niecałe 1,1bar'a mam IC ori i nie ma problemu. z tym ze mój IC jest cały metalowy także części na które nasuwa się przewody.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Procent » 31 mar 2010, o 22:55

Niecałe 110 PS. ori icek w zupełności wystarczy do takich modów. Nic nie trza zmieniać, ale jak się celuje jeszcze potem na coraz więcej to trzeba się zastanowić. Zależy w jaką moc celujesz.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez sebastianW » 31 mar 2010, o 23:16

SotoM:) Mój icek też jest cały metalowy, tak jak twój. A czy celuję w wiekszą moc? pewnie tak:) zastanawiałem się nad końcówkami wtrysków. A wracając do icka to upewniliście mnie w tym że jest wystarczający - dzieki
sebastianW
Czytacz
 
Posty: 56
Dołączył(a): 15 cze 2008, o 21:34
Lokalizacja: Łódź

Postprzez kryhaziom » 7 kwi 2010, o 23:14

powiedzcie mi pany czy muszę przespawać tak to kolanko jak na fotce
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... bc125.html czy podejdzie tak jak jest w oryginale???
nie mam klimy
Avatar użytkownika
kryhaziom
Badacz tematu
 
Posty: 241
Dołączył(a): 20 gru 2009, o 12:31
Lokalizacja: jelenia gora

Postprzez pawcio » 11 kwi 2010, o 10:31

apropo "inc" mam pytanie, bo mam " inc" od tdi, ale czy mozna bez problemy założyć do TD? bo TD ma inne tłoki niz TDI. , Intelcooler pasuje takze od escorta RS turbo! taki sam jak od tdi, tylko ze ciezko dostac, ja taki mam, w rs turbo wyciagały nawet 160kM!!! nie źle/ :-o
Avatar użytkownika
pawcio
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 29 mar 2010, o 20:01
Lokalizacja: Słubice

Postprzez Bradley » 11 kwi 2010, o 14:08

Mozesz sobie zalozyc nawet z ciezarowki IC, nie ma to absolutnie zadnego znaczenia (poza tym ze zbyt duzy IC moze spowodowac spory lag oraz zbyt duzy po prostu sie nie zmiesci :) )

do TD bedzie w sam raz.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez Mata » 12 kwi 2010, o 09:21

MATA
Mata
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 6 cze 2008, o 14:49
Lokalizacja: piła

Postprzez Pascal » 12 kwi 2010, o 10:33

Icek od Reno Mastera 2.5 DCI wystarczy w zupełności... ;-) lub VW Scharana.
Avatar użytkownika
Pascal
Members
 
Posty: 1054
Dołączył(a): 3 sie 2008, o 00:31
Lokalizacja: TJE

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości

cron