salomon napisał(a):dzięki za zainteresowanie tematem, szkoda tylko ze jakas połowa postów tematu nie dotyczy .
W każdym razie jestem juz prawie pewny że to powietrze w przewodach paliwowych. Jesli chodzi o świece żarowe to z tego co sie orientuje w temp ok 0C tdi nie potrzebuje ich za bardzo do odpalenia. Natomiast zauważyłem u siebie pod maską że na jednym z przewodów paliwowych w miejscu gdzie przewód ten wchodzi pod plastykową osłonę z napisem tdi jest on owinięty jakąś gąbką i to w taki nieudolny sposób, i zastanawiam się czy przypadkiem to w tym miejscu nie ma jakiejś nieszczelności której poprzedni właściciel nie usunął, nie wiem tylko jak to sprawdzić i jak ewentualnie rozwiązać problem. Może nieszczelność jest w innym miejscu sam juz nie wiem.
załóż na ten przewód dług przecięty węrzyk i skręc go poaskami osłoni to przed przetarciem a jak jest przetarty uszczelni i zatamuuuje wyciek