Witam, pytanie jak w temacie. Chodzi mi o to że jak mój golf stoi na dworze przez kilka dni ( temp ok 0 C ) i chcę go zapalić, rozrusznik pracuje ok 3-4 sec. Nie wiem czy to normalne, bo normalnie pali natychmiast. Wyczytałem ze może być to kwestia filtru paliwa lub powietrza w przewodach paliwowych.
Dodam że to mój pierwszy diesel w życiu i posiadam go od miesiąca wiec nie wiem czy normalnie powinna byc różnica w odpalaniu samochodu zimnego i zagrzanego.
W każdym razie filtr wydaje być się w miarę nowy natomiast wydaje mi się, że w przewodach wychodzących z filtra widać powietrze ( paliwo nie płynie ciągiem tylko między paliwem występują przerwy - wiec podejrzewam że to powietrze)
Jeśli faktycznie mam powietrze w przewodach to jak usunąć ten problem, czy konieczna jest wizyta w warsztacie oraz czy to zjawisko groźne dla mojego TDI?
Ewentualne sugestie co do sposobu usunięcia zjawiska proszę formuować w sposób prosty jak dla laika bo ja się specjalnie na mechanice nie znam
Dzięki z góry!