Jak mocno podnosic moc.

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Jak mocno podnosic moc.

Postprzez V3nkman » 31 maja 2014, o 07:53

pewnie było, ale nie znalazlem. mam w planach mape, wtryski i turbo wymienic.

chodzi mi o kolejnosc tych dzialań. co oplaca sie zrobic najpierw(bd to robic na raty).

czy przy wimianie turbo na turbo z AVF, trzeba wymienic kolektor?

jak duzo moge wymienic zeby wytrzymaly tloki i korba? zrobienie +/- 150 jeszcze mozna? ?czy powinno sie wyhmienic.

zadam jeszcze odrazu pytanie czy w golfir 1z byly 2 czy 3 tłumiki(fizycznie)

dzieki pozdrawiam
V3nkman
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 4 gru 2013, o 23:29
Lokalizacja: Wrocław

Jak mocno podnosic moc.

 

Postprzez palio » 31 maja 2014, o 13:20

Wszystko zależy co chcesz uzyskać. Musisz pamiętać, że jak zrobisz teraz soft to po każdej zmianie musisz zrobić korektę.

Najlepiej od razu FMIC, wtryski i turbo. Dobrze by było zrobić przelotowy tłumik. Fizyczne jest 2 tłumiki (środkowy i końcowy).

Jak celujesz moce rzędu +/- 150 HP to turbo z AWX i wtryski 216. Do tego kolektor ssący z AWX, zaślepienie EGR i przelot na 2,5" ( jak chcesz to może pozostać końcowy).

Silniki 1Z znoszą znacznie więcej :-P moce rzędu 200 HP.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez V3nkman » 31 maja 2014, o 21:37

ja bym chcial i 500 ;D a;e mysle ze 200 w tej budzie bez syncro to chyba za duzo ;D szczególnie z bembenkami z tyłu ;D

planuje +/-150 ale jak by 170 wyszlo to tez gi gitara. grunt zeby nie wyszło to koszt 7tys. jak tanio mozna 130 bedzie 130. w sumie moze zostac 90 , ale mało ;D

co do przelotu. sąsiedzi mi życ nie dadzą. koncowy musi byc ;D, dzisiaj sie dowiedzialem ze egr i tak mi nie dziala bo weze sa polalone ;D, mam u siebie tekiego miszcza, stary rajdowiec (SPRZEDAJ DEASLA KUP BENZYNKE A NIE JAKIEŚ MUŁY) cos o dwujniku na filtrze mowil zeby wiecej lapal powietrza.

a bez 2.5 sie nie obejdzie? teraz mam 2". za kata mam wspawaną rurke, jak by był jakis mały pierdolnik albo przepalilo DD

[ Dodano: 2014-05-31, 20:41 ]
a i co do kolktora, wchodzi czy trzeba cos przerabiac?

[ Dodano: 2014-05-31, 20:54 ]
a bez wtrysków sie nie obejdzie? :D

[ Dodano: 2014-05-31, 20:54 ]
a bez wtrysków sie nie obejdzie? :D
V3nkman
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 4 gru 2013, o 23:29
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez Dawid95 » 31 maja 2014, o 22:00

Wiadomo,że się obejdzie,ale wtedy nie uzyskasz na pewno takiej mocy jakiej chcesz.
Wtryski,albo turbo jako pierwsze,ale nie da Ci samo włożenie dużego efektu,ponieważ trzeba to wystroić. Do tego FIMC, później mapa. Coś koło 150 myślę,że powinno być,ale z 4tys. trzeba liczyć.
Avatar użytkownika
Dawid95
Czytacz
 
Posty: 78
Dołączył(a): 16 maja 2014, o 09:47
Lokalizacja: Wroclaw

Postprzez palio » 1 cze 2014, o 07:40

V3nkman, możesz zrobić tak jak ja. Najpierw wtryski potem soft i jest 130 PS. Reszta seryjna: turbo i SMIC.
Ja mam zrobiony przelot na ori średnicy rury. Uwierz mi na samym końcowym wcale nie jest tak głośno jak niektórym się wydaje.

Później możesz dołożyć FMIC na koniec pompa lub sama sekcja 11 (przekładka do ori pompy). Do tego dokup kolektor ssący AWx pasuje P&P.

Zakładając inną turbinę musisz liczyć się z przeróbkami. Na pewno trzeba będzie przerobić DP i na podciśnienie (turbo w 1z jest na WG na nadciśnienie). Do tego najlepiej wymienić MapSensor na 3 barowy i dobrze byłoby mieć kompa 16 bit najlepiej z AFNa ale niekoniecznie.

No i najważniejsza rzecz to czy auto (stan silnika) jest zdrowa i nie ma z nim problemów. Bo jak coś będzie mu dolegać na ori gratach to tuner może nie podjąć się modyfikacji softu.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez V3nkman » 1 cze 2014, o 10:26

no silnik jest igielka. mam dojscie do mapy w sumie wiec to mi najtaniej wyjdzie. do czesci tez mam jakies dojscie tylko te wtryski ;D bd wiecej niz auto kosztowac ;D
V3nkman
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 4 gru 2013, o 23:29
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez palio » 1 cze 2014, o 19:23

Możesz kupić wtryski od ASV będzie taniej :-P
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez leopard » 2 cze 2014, o 00:03

hamujcie noga ... 1Z = bypass na turbinie i byc moze ECU8 bitowe (w zaleznosci ktory rok auta)

ogolnie - bez ingerencji w graty pod maska 1Z zacznie mocno dymic w okolicach 120HP ... i koniec bajki - takie sa realia

jesli celujesz tak wysoko - przygotuj worek pieniedzy na nowe ECU/pompe wtryskowa/turbo/wtryski/cooler + mod
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości