Jak podkręcić tdi

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez palio » 19 mar 2013, o 13:17

Wtryski to tylko BOSCH i od kolegi Cowboy z sąsiedniego forum (vwgolf.pl).

Kolektor taki jak podałeś w linku. Do tego jeszcze uszczelka.

Najlepiej to oddać chłopakom, którzy zajmują się profesjonalnym chip tuningiem. Oni to ogarną a przy okazji zrobią program.

Tak w ECU trzeba pozmieniać mapy.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

 

Postprzez Piaggio » 19 mar 2013, o 13:19

coro1993 napisał(a): teraz jeszcze kto to może zamontować czy zwykły mechanik da rade i jeszcze czy zmiany w komputerze trzeba robić ?
zalezy co za mechanior.... bo z nimi roznie bywa!!!! ale dobry spec bez problemu powienien sobie z tymm poradzic! Nowy program (chip) to podstawa, bo to ecu (komputer sterujacy) steruje cala praca osprzetu!- jestes z Elblaga- wiec masz dosc blisko do TuneUp w Gdańsku!
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Postprzez AdiK__ » 19 mar 2013, o 13:23

Jeszcze pytanie czy komp na 8 bitów czy na 16?
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez coro1993 » 19 mar 2013, o 13:26

własnie z tym problem ze byle w jednym takim warsztacie i powiedzieli mi ze nowe turbo box oraz doloty to koszt 5 tys wiec chce to zrobić tak żeby ominąć taki warsztat .A co do wtrysków to nie mogę znaleźć nic na vwgolf.pl

[ Dodano: 2013-03-19, 12:27 ]
Adik nie mam pojęcia powiedz jak to sprawdzić to ci powiem :-D
coro1993
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:33
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez AdiK__ » 19 mar 2013, o 13:29

Co do bitów to tu Barti poruszył temat http://www.golf3.pl/topics4/sterownik-s ... t36674.htm
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez coro1993 » 19 mar 2013, o 13:37

Dobra trochę poczytałem zobaczę co to za ecu u mnie siedzi . Myśle panowie ze wtryski 230 i turbo AWX starczy w wtedy muszę udać się z tym do kolegów którzy mi to ustawia tak ?
coro1993
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:33
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez palio » 19 mar 2013, o 13:37

Udaj sie do kolegów z TuneUp tak jak kolega Piaggio radził.


Co do wtrysków -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=32&t=501046


Z tego co kojarzę po nicku to kolega posiada AFN'a czyli ECU 16bit.
Wg ETKI nr ECU do AFN'a to: 028 906 021 JG

[ Dodano: 2013-03-19, 12:38 ]
coro1993 napisał(a):Dobra trochę poczytałem zobaczę co to za ecu u mnie siedzi . Myśle panowie ze wtryski 230 i turbo AWX starczy w wtedy muszę udać się z tym do kolegów którzy mi to ustawia tak ?


Dokładnie tak. Dołóż do tego jeszcze kolektor z AWX.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez coro1993 » 19 mar 2013, o 13:48

Jeszcze 1 czy jak kupie wtryski i je zamontuje to dojadę do gdańska czy trzeba to ustawiając na miejscu do gdańska mam jakieś 70 km oraz jak kupie turbo awx oraz dolot czy trzeba będzie coś przerabiać
coro1993
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:33
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez palio » 19 mar 2013, o 13:55

Jak kupisz wtryski (kompletne do założenia) od kolegi, którego zaproponowałem to nic nie będziesz musiał ustawiać. Wtryski maja ustawione ciśnienia i są gotowe do założenia. Sam od Niego brałem. Po montażu należy sprawdzić kąt początku wtrysku i dawkę, gdyż korekcje mogą się rozjechać. po zmianie wtrysków przy seryjnych mapach auto może puszczać dymka.

Najlepszym rozwiązaniem byłoby ich nie zakładać niech założą je chłopaki z Gdańska.

Trzeba będzie dorobić flanszę do kolektora z AWX.

Gdzieś na Tym forum widziałem do sprzedania kolekor z AWX wraz z flanszą.

[ Dodano: 2013-03-19, 12:59 ]
tu masz temacik do kolektora -> http://www.golf3.pl/topics35/kolektor-a ... +flansz%B1
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez marcinkazimierz » 20 mar 2013, o 16:58

pamietaj o malym drobiazgu nadal masz seryjne hamulce
to raz po drugie jaki ty masz silnik teraz?

nastepna sprawa czy silnik bez modów trzyma serie bo moze przyda sie najpierw remont
marcinkazimierz
Gaduła
 
Posty: 530
Dołączył(a): 27 kwi 2012, o 20:54
Lokalizacja: Lublin

Postprzez coro1993 » 20 mar 2013, o 23:13

o silnik się nie martwię bardziej o blachy ze mi silnik odjedzie sam :lol:

[ Dodano: 2013-03-20, 22:15 ]
silnik mam afn i nie mam co sie martwic zdrowy i lata nawet oleju nie bierze i tylko czasami jakiś dymek czarny pójdzie ale na wysokich obrotach . Bardziej boje sie o blachy bo zima go trochę dobiła i tez mały dzwon był ale juz prawe wyklepany :-)
coro1993
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 19 mar 2013, o 11:33
Lokalizacja: Elbląg

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 15 gości