no i silnik zmieniony 12 godzin pracy i skrzynka piwa
faktycznie wielkiej filozofii nie ma z wyjęciem, więcej roboty jest z po odpinaniem wszystkich pierdół.
al;e wyniknął jeden ciekawy temat mianowicie kiedyś w moim golfie siedział TDik
ale ktoś kiedyś zmienił głowice i osprzęt na zwykłe TD, i poprzerabiał kable od silnika do tej skrętki z wiązką przy silniku , ale działało, teraz jak podłączyłem kable z nowego silnika do tej "skrętki" to jest problem, mianowicie nie pokazuje mi temperatury wody, miga mi cały czas kontrolka oleju, i po paru minutach od zapalenia silnika zaczyna migać kontrolka grzania świec
na schematach elektrycznych się nie znam i pewnie stracę kilka godzin i worek bezpieczników zanim dojdę gdzie jaki kabelek przestawić , i jeszcze to "coś" przy pompie (jakiś elektro zawór czy coś) też nie wiem gdzie to ma być podłączone.
ale autko teraz jeździ tak jak powinno