Jak wymienić napinacz paska klinowego??

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Jak wymienić napinacz paska klinowego??

Postprzez supermac13 » 9 kwi 2009, o 12:47

Witam koledzy-kupiłem sobie napinacz i mam zamiar go wymienić.Ale za nim dobiorę się do niego,chciałbym sie upewnić na jakie trudności mogę natrafić.

Czy ktoś już wymieniał napinacz sam u siebie,bądz u kogoś w aucie?? i czy ktoś mógłby mi określić mniej wiecej jak to zrobić,bo podejrzewam,że odkręcenie tych dwóch śrub to nie jest wszystko.czy może rolkę z prętem sie odgina??Koledzy podpowiedzcie mi proszę
autko mam z klimą wieć wiadomo o jaki napinacz chodzi
Avatar użytkownika
supermac13
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 14 wrz 2008, o 14:52
Lokalizacja: Zielona Góra

Jak wymienić napinacz paska klinowego??

 

Postprzez Robertuss » 9 kwi 2009, o 13:38

Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez supermac13 » 9 kwi 2009, o 15:30

no i o to mi chodziło :) przepiękne dzięki i punkcik dla Ciebie.Nic mnie nie zaskoczyło-wymiana bedzie właśnie taka jak myślałem jeszcze raz dzięki :)

[ Dodano: 2009-04-09, 22:13 ]
co prawda trzeba było lekko młotka użyć by zeszło ale jest ok.rolkę też wymieniłem,ale zostały mi jeszcze jednak te dwie tuleje :(( z którymi naprawdę jest problem by dostać ://
Avatar użytkownika
supermac13
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 14 wrz 2008, o 14:52
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez Matiuas » 30 gru 2009, o 16:05

Witam
szykuję się do wymiany napinacza paska wieloklinowego , po zdjęciu napinacza z prawej strony ramienia wyczuwalny jest luz.
Mam następujący pytanie czy tak ma być bo napinacz usztywni ramię czy tulejka z prawej strony jest do wymiany?
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez WASKIVR6 » 2 sty 2010, o 00:41

Matiuas napisał(a):szykuję się do wymiany napinacza paska wieloklinowego , po zdjęciu napinacza z prawej strony ramienia wyczuwalny jest luz.
Mam następujący pytanie czy tak ma być bo napinacz usztywni ramię czy tulejka z prawej strony jest do wymiany?


Luz nie powinien tam wystepowac , dobrze jest tez wysunac ten trzpien (tzw. pogrzebacz)i sprawdzic jego powierzchnie czy nie jest powycierany wskutek pracy.Wszystko mozna kupic w serwisie bez problemu pogrzebacz okolo 120pln. tulejki chyba 20-30 pln. uszczelnienia gumowe 15.pln. jest z tym jednak wiecej zabawy gdyz trzeba cale wzmocnienie wymontowac z auta poniewaz wymiana tulejek jest mozliwa w imadle.Wsprawie dodatkowych pytan PW.
Avatar użytkownika
WASKIVR6
Czytacz
 
Posty: 36
Dołączył(a): 31 gru 2009, o 19:59
Lokalizacja: KRAKÓW

Postprzez Matiuas » 2 sty 2010, o 02:25

WASKIVR6, dzięki za odpowiedź :-)
autko dam do mechanika i mi wymieni :-) bo z tym jest sporo roboty
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości