Jaka różnica miedzy tymi filtrami paliwa? (TD TDI)

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Jaka różnica miedzy tymi filtrami paliwa? (TD TDI)

Postprzez kajtek » 30 kwi 2010, o 07:32

Panowie, czym rożni się mój obecny filtr paliwa taki

Obrazek
który jest bez tego jakiegos zaworka tylko na powrocie jest założony jakiś drugi dodatkowy filterek, od takiego filtra paliwa

Obrazek
który chyba powienien byc w oryginale i ma ten zaworek czy podgrzewacz czy jak to tam sie zwie... jeszcze jedno foto dla porównania

Obrazek

jaka jest róznica między tymi filtrami i jaką rolę spełnia ten plastikowy zaworek? dodam że jeżdże na filtrze bez tego zaworka już prawie dwa lata i bez problemów, ale przed kolejną wymianą filtra kupiłem kompletny używany filtr z tym zaworkiem i chyba sobie go zamontuje jeśli okaże się że jest to potrzebne...
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Jaka różnica miedzy tymi filtrami paliwa? (TD TDI)

 

Postprzez Matiuas » 30 kwi 2010, o 07:58

Ja też mam 1,9 TD i mam ten drugi filtr z tym niby zaworkiem na powrocie. Według mnie różnica jest tylko w budowie. Przez ten zaworek paliwo wraca z pompy do filtra paliwa, w momencie kiedy paliwo nie mieści się w filtrze to do zbiornika, a u Ciebie leci prosto do zbiornika. Jedyny minus tego zaworka jest taki że czasami trzeba go wymieniać razem z filtrem bo zaczyna cieknąć.
Matiuas
Badacz tematu
 
Posty: 204
Dołączył(a): 17 sty 2009, o 00:29
Lokalizacja: Jarosław

Postprzez garas1 » 30 kwi 2010, o 08:35

Też mam ten filtr z zaworkiem. Jeden problem jaki miałem przy wymianie na nowy filtr to ze przez ten zaworek powietrze mi łapało i były problemy z odpalaniem :zdegustowany:
Avatar użytkownika
garas1
Gaduła
 
Posty: 721
Dołączył(a): 29 wrz 2008, o 20:02
Lokalizacja: Węgliniec

Postprzez polliv » 2 maja 2010, o 10:52

kajtek, zakładaj ten pierwszy filtr, jest on z golfa II. tańszy a w dodatku nie ma problemów z zaworkiem(zapowietrzanie no i jego cena). ten filterek z przewodu powrotu też możesz wywalić ;-)
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez marcin2105 » 13 maja 2010, o 16:39

A nikt z was się nie zastanowił że tym zaworkiem wraca ciepłe paliwo do filtra i np w zimie nie ma problemów z zamarzającym paliwem?? cena tego zaworka to 20 zł według mnie jak jest to ma być nie ma co poprawiać fabryki
marcin2105
Czytacz
 
Posty: 135
Dołączył(a): 9 cze 2008, o 23:04
Lokalizacja: Potok

Postprzez kajtek » 13 maja 2010, o 19:05

marcin2105 napisał(a):i np w zimie nie ma problemów z zamarzającym paliwem??
na tym filterku (bez zaworka/podgrzewacza) przejezdziłem całą zimę i nigdy nie zamarzło mi paliwo, a autko 24/h po chmurką
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez polliv » 13 maja 2010, o 20:26

kajtek napisał(a):
marcin2105 napisał(a):i np w zimie nie ma problemów z zamarzającym paliwem??
na tym filterku (bez zaworka/podgrzewacza) przejezdziłem całą zimę i nigdy nie zamarzło mi paliwo, a autko 24/h po chmurką


a mi z zaworkiem zamarzł i to podczas jazdy :-o :-o :-o a był założony dwa dni wcześniej nowy z nowym zaworkiem :-x
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez darkker » 1 cze 2010, o 01:55

ten drugi jest z podgrzewaczem paliwa a jeśli chodzi o ten " zaworek" to wystarczy wymienić na nim oring za 80 gr i już sie zapowietrzał nie będzie
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław


- - - przeprowadzki warszawa



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości