jaki olej

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez mike102 » 9 lip 2008, o 10:24

jakos prawie rok jezdze i wszystko stuka elegancko
Avatar użytkownika
mike102
Badacz tematu
 
Posty: 284
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 16:40
Lokalizacja: WR

 

Postprzez leopard » 9 lip 2008, o 15:39

po czym wnosisz ??
masz jakiś odnośnik :-|
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez mike102 » 9 lip 2008, o 23:23

Raczej nie, ale kolega mechanik - do ktorego czasami jezdze - nie ma zadnych zastrzezen. A na rzeczy sie zna bdb.
Avatar użytkownika
mike102
Badacz tematu
 
Posty: 284
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 16:40
Lokalizacja: WR

Postprzez SotoM » 9 lip 2008, o 23:59

mike102, a kolega był w rozlewni mobila i castrola?? bo mój był i wiadział jak sie do baniek leje olej lotosa a ludzie płacą z opakowanie...nie wierz ale taka jest prawda.
jak rozbierzesz silnik albo bedziesz zmieniał uszczelkę jakąś to zwróć uwage na nagar na pokrywie wałka rozrządu lub zobacz ile masz nagaru w kolektorze ssącym.to są własnie te wasze mobile, castrole itp...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Scooby » 10 lip 2008, o 08:35

Witam. Przeczytałem cały temat i mam podobny problem. Kupiłem auto. wymieniłem filtr i olej na castrol 10W40. 3 tys km przejechałem bez zastrzeżeń. A od wczoraj mam ten problem o którym mówią poprzednicy, a więc świecąca się (migająca ze 3 razy) przez chwile po odpaleniu auta kontrolka oleju. To chyba nie jest normalne skoro wcześniej tak nie było. Kontrolka oleju zapala się gdy coś z olejem dzieje się niedobrego, tylko pytam co?
Nie mam golfa. Pytam w imieniu szwagra :)
Avatar użytkownika
Scooby
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:07
Lokalizacja: dziki, dziki zachód

Postprzez mike102 » 10 lip 2008, o 11:12

SotoM napisał(a):mike102, a kolega był w rozlewni mobila i castrola?? bo mój był i wiadział jak sie do baniek leje olej lotosa a ludzie płacą z opakowanie...nie wierz ale taka jest prawda.
jak rozbierzesz silnik albo bedziesz zmieniał uszczelkę jakąś to zwróć uwage na nagar na pokrywie wałka rozrządu lub zobacz ile masz nagaru w kolektorze ssącym.to są własnie te wasze mobile, castrole itp...


jesli tak piszesz, to myslisz ze ten co ty uzywasz jest inaczej robiony?
zreszta, po co te nerwy? ;)

ps. lotosa to ja sobie lalem do poloneza kiedys, bo jemu i tak juz nic by nie pomoglo :)
Avatar użytkownika
mike102
Badacz tematu
 
Posty: 284
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 16:40
Lokalizacja: WR

Postprzez SotoM » 10 lip 2008, o 12:50

Scooby napisał(a):Witam. Przeczytałem cały temat i mam podobny problem. Kupiłem auto. wymieniłem filtr i olej na castrol 10W40. 3 tys km przejechałem bez zastrzeżeń. A od wczoraj mam ten problem o którym mówią poprzednicy, a więc świecąca się (migająca ze 3 razy) przez chwile po odpaleniu auta kontrolka oleju. To chyba nie jest normalne skoro wcześniej tak nie było. Kontrolka oleju zapala się gdy coś z olejem dzieje się niedobrego, tylko pytam co?

ja mam tak samo.odpalam rano motor i kontrolka mryga 3 razy bo przez ten czas olej dostaje sie do całego układu.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Scooby » 10 lip 2008, o 12:55

SotoM napisał(a):
Scooby napisał(a):Witam. Przeczytałem cały temat i mam podobny problem. Kupiłem auto. wymieniłem filtr i olej na castrol 10W40. 3 tys km przejechałem bez zastrzeżeń. A od wczoraj mam ten problem o którym mówią poprzednicy, a więc świecąca się (migająca ze 3 razy) przez chwile po odpaleniu auta kontrolka oleju. To chyba nie jest normalne skoro wcześniej tak nie było. Kontrolka oleju zapala się gdy coś z olejem dzieje się niedobrego, tylko pytam co?

ja mam tak samo.odpalam rano motor i kontrolka mryga 3 razy bo przez ten czas olej dostaje sie do całego układu.


ale wcześniej tak nie miałem. Czyli wszystko jest okej?
Avatar użytkownika
Scooby
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:07
Lokalizacja: dziki, dziki zachód

Postprzez SotoM » 10 lip 2008, o 18:12

moim zdaniem tak. bynajmniej ja sie tym nie przejmuje.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez mike102 » 11 lip 2008, o 14:56

Scooby napisał(a):
SotoM napisał(a):
Scooby napisał(a):Witam. Przeczytałem cały temat i mam podobny problem. Kupiłem auto. wymieniłem filtr i olej na castrol 10W40. 3 tys km przejechałem bez zastrzeżeń. A od wczoraj mam ten problem o którym mówią poprzednicy, a więc świecąca się (migająca ze 3 razy) przez chwile po odpaleniu auta kontrolka oleju. To chyba nie jest normalne skoro wcześniej tak nie było. Kontrolka oleju zapala się gdy coś z olejem dzieje się niedobrego, tylko pytam co?

ja mam tak samo.odpalam rano motor i kontrolka mryga 3 razy bo przez ten czas olej dostaje sie do całego układu.


ale wcześniej tak nie miałem. Czyli wszystko jest okej?


Jest ok, u mnie raz mryga.
Avatar użytkownika
mike102
Badacz tematu
 
Posty: 284
Dołączył(a): 17 gru 2007, o 16:40
Lokalizacja: WR

Postprzez Scooby » 11 lip 2008, o 15:46

a co powiecie na to, że auto mi nie chcialo odpalic? Ot tak pierwszy raz od kad kupilem. Pierwszy i jedyny... czy moze miec to zwiazek z tym olejem?
Nie mam golfa. Pytam w imieniu szwagra :)
Avatar użytkownika
Scooby
Czytacz
 
Posty: 76
Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:07
Lokalizacja: dziki, dziki zachód

Postprzez ***Dj Shaft*** » 24 lip 2008, o 18:04

Przeczytałem w "10 przykazaniach dla Diesla" takie coś "Olejem syntetycznym lej turbo-traktora ziomie ,bo minerałem poić go będziesz tylko na złomie" to znaczy,że mineralny jest do dupy ? mam Golfa TDI 90 km z przebiegiem 260.000 i dotychczasz lałem półsyntetyk ale na stacji diagnostycznej gdzie wymieniałem olej polecili mi mineralny bo powiedzieli,że na taki duży przebieg powinienem jeźdźić na mineralnym no i jeżdże na minerale "Mobil 1" 15w40 i to znaczy,że on jest do kitu ?? POMOCY
Shaft
***Dj Shaft***
Berbeć
 
Posty: 16
Dołączył(a): 18 lip 2008, o 15:38
Lokalizacja: Inowrocław

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości