jakie objawy zapowietrzenia ukladu po wymianie filtra paliwa

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

jakie objawy zapowietrzenia ukladu po wymianie filtra paliwa

Postprzez Golfik1986 » 4 lis 2008, o 19:53

jak w temacie prosze o objawy i jak sprawdzic ze jest zapowietrzony
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

jakie objawy zapowietrzenia ukladu po wymianie filtra paliwa

 

Postprzez łaksiak » 4 lis 2008, o 20:34

Zdaje mi się że pojawią sie pecherze powietrza w przewodzie idącym z filtera paliwa
Avatar użytkownika
łaksiak
Ekspert
 
Posty: 1243
Dołączył(a): 7 kwi 2008, o 09:19
Lokalizacja: Stettin [ZS]

Postprzez Golfik1986 » 4 lis 2008, o 20:42

w sumie tam sa 2 czarne przewody. ale chodzilo mi o ojawy w pracy silnika zmiany z tym zwiazane
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez łaksiak » 4 lis 2008, o 20:47

Pewnie bedzie ciezko go odpalić
Avatar użytkownika
łaksiak
Ekspert
 
Posty: 1243
Dołączył(a): 7 kwi 2008, o 09:19
Lokalizacja: Stettin [ZS]

Postprzez Golfik1986 » 4 lis 2008, o 20:52

z tym to akurat nie ma problemu. ale dwa dni temu wymianial mi mechanik filter i tak na 2.5tysi. obrotow mam maly zastoj w ciagnieciu i wiecej mi wypil :zalamany:
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez leopard » 4 lis 2008, o 21:52

Golfik1986 napisał(a):z tym to akurat nie ma problemu


pompa odpowietrzy się w ciągu 5minut ... szukaj przyczyny gdzie indziej - chyba że układ zasilania jest nieszczelny - w takim przypadku możesz mieć problemy pod obciązeniem ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Golfik1986 » 4 lis 2008, o 21:57

ale takie by byly objawy tego co pisze dokladniej prosze??!!
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez leopard » 5 lis 2008, o 18:30

Golfik1986 napisał(a):ale takie by byly objawy


dokładniej - auto będzie poszarpywac podczas przyspieszania - przy stałej prędkości będzie zwalniało/przyspieszało samoistnie ... przyglądnij się dokładnie zaworkowi podgrzewacza w filtrze paliwa - jest tam oring - czasami 2 w zalezności od podgrzewacza ... zobacz czy tamtędy nie łapie lewego powietrza
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Golfik1986 » 5 lis 2008, o 20:56

hhmm ono nie tyle co poszarpuje ale czasem jakby zamulil na 2.5tysi obrotow i zaraz zaskoczy... no jutro sprawdze dam znac co i jak jak sie go odpowietrza??
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez SotoM » 6 lis 2008, o 00:49

wymień wszystkie opaski na węzykach przy filtrze paliwa i oringi na tym zaworku...bo zazwyczaj jak sie wymienia filtr to sie skręca na starych opaskach które sa wyciagniete... co do odpowietrzania pompy -klucz 17mm i poluzuj nakrętki przy wtryskach i poktręć go chwilke nie popluje troche ropka.skręć i odpal...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Golfik1986 » 6 lis 2008, o 20:33

SotoM, zastosuje sie dzieki za rade
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz


- - - Komornik Warszawa



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości