z tym to akurat nie ma problemu. ale dwa dni temu wymianial mi mechanik filter i tak na 2.5tysi. obrotow mam maly zastoj w ciagnieciu i wiecej mi wypil
Golfik1986 napisał(a):z tym to akurat nie ma problemu
pompa odpowietrzy się w ciągu 5minut ... szukaj przyczyny gdzie indziej - chyba że układ zasilania jest nieszczelny - w takim przypadku możesz mieć problemy pod obciązeniem ...
dokładniej - auto będzie poszarpywac podczas przyspieszania - przy stałej prędkości będzie zwalniało/przyspieszało samoistnie ... przyglądnij się dokładnie zaworkowi podgrzewacza w filtrze paliwa - jest tam oring - czasami 2 w zalezności od podgrzewacza ... zobacz czy tamtędy nie łapie lewego powietrza
hhmm ono nie tyle co poszarpuje ale czasem jakby zamulil na 2.5tysi obrotow i zaraz zaskoczy... no jutro sprawdze dam znac co i jak jak sie go odpowietrza??
wymień wszystkie opaski na węzykach przy filtrze paliwa i oringi na tym zaworku...bo zazwyczaj jak sie wymienia filtr to sie skręca na starych opaskach które sa wyciagniete... co do odpowietrzania pompy -klucz 17mm i poluzuj nakrętki przy wtryskach i poktręć go chwilke nie popluje troche ropka.skręć i odpal...