Moderator: Moderator
no to tak chyba zawsze jest chociaż może komus trzyma cały czas równe obroty nie wiem czy jest taka mozliwość, a wczesniej jak pisałeś że masz na zimnym wyższe oboty to mówiłeś o obrotach z użyciem przyspieszacza tak? a na ciepłym bez przyspieszacza?ALUS napisał(a):wiec zawsze ciepły bedzie miał wieksze obroty niz zimny
a to Ty kolego masz inaczej jak u mnie... nic nie odłączaj nie kombinuj, masz fajnie jak Ci sie sam włącza i wyłącza, ja mam włączanie przyspieszacza manualne, wyciagam uchwyt i jest przyspieszacz włączony jak nie wyłącze to moge jeździć na nim nawet na gorącym silniku (ale wtedy ma jeszcze wyższe obroty niż normalnie z przsyspieszaczem i na zimno) więc u mie po paru minutach pracy silnika cofam dźwignie od przyspieszacza i jeżdże bez, a żeby sie z tym nie bawić w lecie (gdzie już nie jest aż tak potrzebny) to go nie używam, a u Ciebie jak sie on sam rozłącza to masz elegancko w lecie może włącza sie na minute i sie rozłącza zaraz więc nie muszisz nic modzić...ALUS napisał(a):włacza sie automatycznie na podcisnienie
jakbyś miał albo ktokolwiek na forum by miał dokładniejszy opis jak to zrobić, to bardzo bym prosił...ALUS napisał(a):tego co widze jak jest to zbudowane to mysle ze jest mozliwosc samemu zalozenia automatycznego, wystarczy dolozyc mała jedna czesc, tylko trzeba wiedziec gdzie sie podpiac do podcisnienia. Jak ktos lubi to mozna sie pobawic w ulepszanie autka, koszt takiego czegos tez pewnie byłby znikomy.
jak będziesz miał czas to wyślij... na e-mail czy pw jak wolisz...ALUS napisał(a):narazie jedynie moge ci przesłąc zdjecie pompy z tym przyspieszaczem
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości