Jakie obroty silnika na jalowym biegu 1.9 TD ?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez ALUS » 9 kwi 2008, o 21:25

no to chyba w td jest to niemozliwe bo silnik zimny zawsze ma mniejsze obroty od ciepłego nie ma regulacji elektronicznej obrotów wiec zawsze ciepły bedzie miał wieksze obroty niz zimny.
Avatar użytkownika
ALUS
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2 kwi 2008, o 18:13
Lokalizacja: SZCZECIN

 

Postprzez kajtek » 9 kwi 2008, o 21:28

ALUS napisał(a):wiec zawsze ciepły bedzie miał wieksze obroty niz zimny
no to tak chyba zawsze jest chociaż może komus trzyma cały czas równe obroty nie wiem czy jest taka mozliwość, a wczesniej jak pisałeś że masz na zimnym wyższe oboty to mówiłeś o obrotach z użyciem przyspieszacza tak? a na ciepłym bez przyspieszacza?
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez ALUS » 9 kwi 2008, o 21:37

tak na zimnym z załaczonym przyspieszaczem mam wieksze obroty na ciepłym gdy przyspieszacz sie rozłacza obroty spadaja. w td jest mozliwosc zeby weregulowac np obroty na ciepłym na 900 , potem przyspiszac np na 950, po załaczeniu silnika na zimnym mamy 950 a na ciepłym spada na 900 tak zrobiłem u siebie i mysle ze jest ok. Co do równych obrotów na ciepłym i na zimnym to po mojemu mozna to zrobic ale tylko z uzyciem wlasnie przyspieszacza, np: na cieplym ustawiamy 900 obr. na zimnym na przyszpieszaczu tez 900 obr i po nagrzaniu silnika gdy przyszpieszac sie rozłacza zostaje 900 obr, mysle ze tak by to zadzialalo.
Avatar użytkownika
ALUS
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2 kwi 2008, o 18:13
Lokalizacja: SZCZECIN

Postprzez kajtek » 9 kwi 2008, o 21:58

no tak to własnie sie reguluje, tylko ja w lecie nie za bardzo używam przyspieszacza....
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez ALUS » 9 kwi 2008, o 22:02

a czemu w lecie nie uzywasz przyszpieszacza ?
ja cały czas uzywam, ostatnio odłaczyłem i podłaczyłem spowrotem bo na zimnym 800 obr ciut za mało i telepie sie troche.
Avatar użytkownika
ALUS
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2 kwi 2008, o 18:13
Lokalizacja: SZCZECIN

Postprzez kajtek » 9 kwi 2008, o 22:10

a jak u Ciebie sie włącza ten przyspieszacz? w lecie jest gorąco silnik w moment łapie temperature a pali na dotyk więc nie używam....
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez ALUS » 9 kwi 2008, o 22:16

włacza sie automatycznie na podcisnienie, jak go chcem odłaczyc odpinam wezyk od niego, a w lato to fakt ze silnik lapie temp. szybciutko i pali elegancko spróbuje w lato go odłaczyc i porównam jak jest lepiej.
Avatar użytkownika
ALUS
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2 kwi 2008, o 18:13
Lokalizacja: SZCZECIN

Postprzez kajtek » 9 kwi 2008, o 22:23

ALUS napisał(a):włacza sie automatycznie na podcisnienie
a to Ty kolego masz inaczej jak u mnie... nic nie odłączaj nie kombinuj, masz fajnie jak Ci sie sam włącza i wyłącza, ja mam włączanie przyspieszacza manualne, wyciagam uchwyt i jest przyspieszacz włączony jak nie wyłącze to moge jeździć na nim nawet na gorącym silniku (ale wtedy ma jeszcze wyższe obroty niż normalnie z przsyspieszaczem i na zimno) więc u mie po paru minutach pracy silnika cofam dźwignie od przyspieszacza i jeżdże bez, a żeby sie z tym nie bawić w lecie (gdzie już nie jest aż tak potrzebny) to go nie używam, a u Ciebie jak sie on sam rozłącza to masz elegancko w lecie może włącza sie na minute i sie rozłącza zaraz więc nie muszisz nic modzić...
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez ALUS » 9 kwi 2008, o 22:30

aha myslałem ze tez masz automatycznie, ogólnie nic sie nie stanie jak odłacze czy podłacze sobie z powrotem bo jest to bardzo proste urzadzenie bez zadnej elektroniki, z tego co widze jak jest to zbudowane to mysle ze jest mozliwosc samemu zalozenia automatycznego, wystarczy dolozyc mała jedna czesc, tylko trzeba wiedziec gdzie sie podpiac do podcisnienia. Jak ktos lubi to mozna sie pobawic w ulepszanie autka, koszt takiego czegos tez pewnie byłby znikomy.
Avatar użytkownika
ALUS
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2 kwi 2008, o 18:13
Lokalizacja: SZCZECIN

Postprzez kajtek » 9 kwi 2008, o 22:44

ALUS napisał(a):tego co widze jak jest to zbudowane to mysle ze jest mozliwosc samemu zalozenia automatycznego, wystarczy dolozyc mała jedna czesc, tylko trzeba wiedziec gdzie sie podpiac do podcisnienia. Jak ktos lubi to mozna sie pobawic w ulepszanie autka, koszt takiego czegos tez pewnie byłby znikomy.
jakbyś miał albo ktokolwiek na forum by miał dokładniejszy opis jak to zrobić, to bardzo bym prosił...
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez ALUS » 9 kwi 2008, o 22:52

ok bede pamietał jakby cos takiego sie pojawiło, na poczatek moge ci przesłąc zdjecie pompy z tym przyspieszaczem gdzie jest podpiety i mozesz sobie porównac czym to sie różni od twojego. moze sam cos pomyslisz bo skomplikowane z wygladu to nie jest.
Avatar użytkownika
ALUS
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2 kwi 2008, o 18:13
Lokalizacja: SZCZECIN

Postprzez kajtek » 9 kwi 2008, o 22:59

ALUS napisał(a):narazie jedynie moge ci przesłąc zdjecie pompy z tym przyspieszaczem
jak będziesz miał czas to wyślij... na e-mail czy pw jak wolisz...
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości