Jakie obroty silnika na jalowym biegu 1.9 TD ?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Jakie obroty silnika na jalowym biegu 1.9 TD ?

Postprzez ALUS » 4 kwi 2008, o 01:16

Witam

w moim golfie na cieplym silniku mam obroty 950/min wydaje mi sie ze to troche za duzo, a moze tylko mi sie wydaje i tak ma byc ? jakie powinny byc prawidłowo ?
Avatar użytkownika
ALUS
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2 kwi 2008, o 18:13
Lokalizacja: SZCZECIN

Jakie obroty silnika na jalowym biegu 1.9 TD ?

 

Postprzez kamyl42 » 4 kwi 2008, o 23:50

ja mam okolo 800 na min.
cicho silniczek pracuje :-)
kamyl42
Czytacz
 
Posty: 31
Dołączył(a): 7 gru 2007, o 14:18
Lokalizacja: Prostki

Postprzez ALUS » 5 kwi 2008, o 00:45

TEZ CHYBA ZMNIEJSZE PEWNIE BEDZIE TROCHE MNIEJ PALIł ODRAZU (TRZEBA BEDZIE POKRECIC DAWKA PALIWA).
Avatar użytkownika
ALUS
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2 kwi 2008, o 18:13
Lokalizacja: SZCZECIN

Postprzez byry007 » 5 kwi 2008, o 22:45

JA na zimnym silniku mam 950 a na ciepłym 1000 to chyba za duze ??a gdzie sie obroty zmniejsza na pompie??
Avatar użytkownika
byry007
Czytacz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 3 sty 2008, o 17:10
Lokalizacja: Koło

Postprzez ALUS » 6 kwi 2008, o 15:08

Tu masz link do regulacji obrotów: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1103266#1103266

dawke paliwa sie zmniejsza srubką oznaczona na czerwono.

pozdro
Avatar użytkownika
ALUS
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2 kwi 2008, o 18:13
Lokalizacja: SZCZECIN

Postprzez kajtek » 6 kwi 2008, o 15:58

W TDI na biegu jałowym jest 900 obrotów na minute, ja u siebie w TD staram sie mieć podobnie myśle że tak jest optymalnie....
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez byry007 » 8 kwi 2008, o 21:25

A jak mam na zimnym 700 -750 a na ciepłym 850 900 to jest dobrze czy z mało?
Avatar użytkownika
byry007
Czytacz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 3 sty 2008, o 17:10
Lokalizacja: Koło

Postprzez kajtek » 8 kwi 2008, o 22:03

na ciepłym dobrze, na zimnym przydało by sie ze 100 obrotów na minute więcej...
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez byry007 » 9 kwi 2008, o 16:44

a da sie tak zrobic zeby na zimnym zwiekszyc obroty a na ciepłym zeby nie rosły??
Avatar użytkownika
byry007
Czytacz
 
Posty: 90
Dołączył(a): 3 sty 2008, o 17:10
Lokalizacja: Koło

Postprzez kajtek » 9 kwi 2008, o 16:52

byry007, nie mam pojęcia, u mnie też na zimnym mam troche mniej niż na ciepłym :(
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez ALUS » 9 kwi 2008, o 21:11

A u mnie na zimnym sa wieksze a na ciepłym spadaja troche , mysle zo to kwestia regulacji przyszpieszacza.
Avatar użytkownika
ALUS
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 2 kwi 2008, o 18:13
Lokalizacja: SZCZECIN

Postprzez kajtek » 9 kwi 2008, o 21:15

ale przyspieszacz ma osobno regulacje obrotów, że jak go wyciągniesz to możesz mieć np o 100 czy 200 obrotów więcej w zależności jak podręcisz, a ja mówie o obrotach bez jego uzycia, przyspieszacz jest schowany (wciśniety) odpalasz silnik (nie wyciągasz przyspieszacza wcale, cały czas jest schowany) i jak sie troche silnik nagrzeje to obroty rosną...W TDi-kach już tego nie ma bo obroty cały czas są regulowane elektronicznie i nie spadają ani nie rosną bez względu na to czy silnik zimny czy rozgrzany...
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 54 gości