Obroty są zapisane w sterowniku wiec zawsze bedą odpowiednie. Nawet jadąc pod górke bez gazu to komputer sam doda obrotów aby auto nie zgasło i żeby było tyle ile zapisała fabryka.
Zaś jadąc z górki bez gazu silnik sam wyhamuje do tych 900 obrotów. Bynajmniej tak jest w tdi ale u ciebie powinno też tak być bo też masz wszystko sterowane elektronicznie.
Co do stylu jazdy to sam wyczujesz
Nie za nisko nie za wysoko z obrotami
Z drugiej strony, ten silnik pali mało na kazdych obrotach wiec nie bedzie duzej roznicy
edycja postu :
sprawdziłem i Twój sdi ma najwiekszy moment obrotowy (125Nm) przy 2000 obr więc w tych okolicach będzie mial dynamike i małe spalanie.
PS: znajomy na trasie przy 140kmh miał spalanie 4.3
Czyli jakby sie czlowiek uparł to zszedł by chyba poniżej 4 litrów na 100
Oczywiście przy zdrowym zadbanym silniku a nie przy jakims trupie.