jakie powinny byc róznice na wtryskiwaczach 1,9 1z 95r

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

jakie powinny byc róznice na wtryskiwaczach 1,9 1z 95r

Postprzez robercik » 10 mar 2010, o 17:39

mam problem bo nie wiem jakie moga byc odchylenia cisnienia i dawki paliwa miedzy wtryskami w tym silniku,

[ Dodano: 2010-03-10, 16:42 ]
sprawdzalem go kompem
robercik
Badacz tematu
 
Posty: 313
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 19:06
Lokalizacja: łuków

jakie powinny byc róznice na wtryskiwaczach 1,9 1z 95r

 

Postprzez respekt » 10 mar 2010, o 17:45

Jakbyś mógł to napisz tutaj albo wklej to co pokazał Ci komp, wtedy ktoś kto się zna na tych rzeczach powie Ci czy masz dobrze, czy nie.
Avatar użytkownika
respekt
Members
 
Posty: 374
Dołączył(a): 7 wrz 2009, o 13:30
Lokalizacja: Wrocław/Trzebnica
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez robercik » 10 mar 2010, o 17:47

ciezka sprawa za duzo roboty nie mam internetu w domu,jutro zrobie diagnoze i spisze dane
robercik
Badacz tematu
 
Posty: 313
Dołączył(a): 23 sie 2008, o 19:06
Lokalizacja: łuków

Postprzez TOMEK 84 » 10 mar 2010, o 18:30

podłaącze szie i zapytam o cisnienie jakie powinien miec tdi 1z na garach... :-)
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez leopard » 11 mar 2010, o 02:13

TOMEK 84 napisał(a):cisnienie jakie powinien miec tdi 1z na garach

34 fabry to fabryka ...
~ 30bar to zazwyczaj normalne ciśnienie w sprawnym leciwym TDI
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez TOMEK 84 » 11 mar 2010, o 10:28

dzieki ci wczoraj chciałem przeczyscic kolektor dolotowy i w szok sie wbiłem zamiast suchej sadzy miałem ciemną maź (sadze z olejem) tylko jeden z dolotów był suchy i nie wiem dlaczego tak jest

autko ma kopa ładniue się zbiera nie kopci .....
jedyne co to leci olej z kruCca odmy na samym dole może to byc przez odme???
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez Robertuss » 11 mar 2010, o 10:34

TOMEK 84 napisał(a):może to byc przez odme???

Raczej tak :)
Opary z odmy zaciągane są przez rurę filtr powietrza-turbina, dalej przez turbinę do icka i kolektora ssącego, a tam dzięki spalinom puszczanym przez zawór EGR powstaje maź, szlam, który po czasie odkłada się w kolektorze i kanałach w głowicy skutecznie zmniejszając średnicę tych kanałów :)
Więcej newsów na http://forum.vwgolf.pl/
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez TOMEK 84 » 11 mar 2010, o 14:43

no to zobaczymy:) egr zaslepiony kolektor wyczyszczony uszczelka w odmie zmieniona ale odmy nie czysciłem

można ją jakoś przeczyścic???

pozdro i sorki za ot :-D
Avatar użytkownika
TOMEK 84
Members
 
Posty: 806
Dołączył(a): 15 lip 2008, o 20:45
Lokalizacja: INOWROCŁAW :)

Postprzez Robertuss » 11 mar 2010, o 15:32

TOMEK 84 napisał(a):można ją jakoś przeczyścic???

zwala się pokrywę i pewnie można wyczyścić :) nie robiłem tego więc niech ktoś inny się wypowie
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez SotoM » 13 mar 2010, o 20:35

ale separator oleju jest nierozbieralna z tego co pamiętam. po za tym - tam nic takiego nie ma...
po za tym olej w ukł.dolotowym to w małym stopniu przez separator oleju- żeby to głównie było przez to, to twój silnik by musiał mieć na garach takie przedmuchy ze szok...
zawartość oleju to przez turbinę w której puszcza uszczelnienie na wałku. nie ma co się tym zbytnio przejmować bo na wet jakbyś założył nówkę turbinę to i tak i tak znajdzie się tam olej.
robercik, na 013 sie spr. korekcje wtrysków. musza byc jak najblozej 0 np : +/- 0,30... jak juz bedzie +/-3,50 to juz gruba lipa.
ja własnie jestem po zmianie koncówek wtrysków i dziś Leopard mi czyścił nastawnik bo była okrutna herezja...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

cron