przez Snejk18 » 6 wrz 2009, o 21:12
Jeżeli masz MFA to powinieneś jeszcze mieć czujnik temperatury oleju, ale ona wyświetla się na wyświetlaczu pod obrotkiem, oddzielnego zegara tam nie podepniesz(chyba, że wymienisz czujnik na ten dołączony do dodatkowego zegara, ale wtedy przestaje działać MFA). Czujniki ciśnienia oleju są dwa, ale pod żaden raczej się z zegarem nie podepniesz, trzeba montować oddzielny czujnik na trójniku. W TDI nie ma czegoś takiego jak podciśnienie Vacuum, bo nie ma w tym silniku przepustnicy (przez którą to podciśnienie powstaje) jak w benzyniaku. A ciśnienie doładowania podłącza się też na trujniku (który zazwyczaj jest w zestawie z dodatkowym zegarem) do wężyka idącego z kolektora ssącego do fabrycznego czujnika ciśnienia doładowania. Można jeszcze zamontować EGT (czyli temperaturę spalin) ale to już jest trochę roboty bo trzeba wiercić otwór na czujnik w kolektorze wydechowym.