Jakie świece żarowe??

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Bradley » 17 wrz 2009, o 09:13

to może być czujnik odpowiedzialny za grzanie swiec/bo gdyby byłby to ten kąt to problem byłby cały czas a nie po dłuugim postoju.

Jak inaczej wytlumaczyc Ci, ze twoje TDI ani nikogo innego w Polsce NIE grzeje teraz swiec i nie potrzebuje swiec bo nie ma takich temperatur na zewnatrz.
I kat wtrysku szczegolnie odpowiada za odpalanie na zimnym silniku, bo na rozgrzanym pali na dotyk.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

 

Postprzez supermac13 » 17 wrz 2009, o 10:22

Bradley napisał(a):
to może być czujnik odpowiedzialny za grzanie swiec/bo gdyby byłby to ten kąt to problem byłby cały czas a nie po dłuugim postoju.

Jak inaczej wytlumaczyc Ci, ze twoje TDI ani nikogo innego w Polsce NIE grzeje teraz swiec i nie potrzebuje swiec bo nie ma takich temperatur na zewnatrz.
I kat wtrysku szczegolnie odpowiada za odpalanie na zimnym silniku, bo na rozgrzanym pali na dotyk.

no właśnie w taki sposób wystarczy :-)

[ Dodano: 2009-09-17, 11:25 ]
po prostu wolałbym tamtą opcję,bo w tym przypadku nie pozostaje mi nic innego jak rozbierac rozrząd i szukać luzów na klinie,na kole itp.itd..... po prostu czarno to widzę i może dla tego upierałem sie przy tamtym.mam powoli serdecznie już dość tego auta,nie nadążam z naprawami :-(

[ Dodano: 2009-09-17, 14:25 ]
http://moto.allegro.pl/item742922041_na ... w_24h.html

chyba sobie kupie i bede miał na przyszłość
Avatar użytkownika
supermac13
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 14 wrz 2008, o 14:52
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez leopard » 17 wrz 2009, o 17:14

supermac13 napisał(a):chyba sobie kupie i bede miał na przyszłość

nie mam zamiaru nikogo rklamowac - ale poszukaj u VIAKEN'a - niezawodne interfejsy sprzedają ... gorzej z oprogramowaniem
Ostatnio edytowano 17 wrz 2009, o 22:29 przez leopard, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SotoM » 17 wrz 2009, o 20:13

supermac13 napisał(a):A przypadek o jakim piszesz wydaje mi się raczej niemożliwy
a jednak tak własnie sie dzieje...
skoro tak wszystko bierzesz na logike i załujesz 50zł za sprawdzenie to szukaj dalej mózgu przez....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez supermac13 » 18 wrz 2009, o 09:55

SotoM napisał(a):
supermac13 napisał(a):A przypadek o jakim piszesz wydaje mi się raczej niemożliwy
a jednak tak własnie sie dzieje...
skoro tak wszystko bierzesz na logike i załujesz 50zł za sprawdzenie to szukaj dalej mózgu przez....


po pierwsze kolego,to ja nie "żałuje 50pln"tylko wątpię w to co napisałeś"że paski sie wyciągają i pompa sie przestawia"paski są robione z takich materiałów by tak nie było a jeśli już to ma temu zapobiec napinacz.I nikogo nie obrażam w przeciwieństwie do Ciebie,tylko wyrażam swoje przemyślenia i pytam możliwości.A mózgu to Ty sobie lepiej poszukaj,bo widzę że chyba jeszcze nie dorosłeś do swojego wieku,bądz rodzice wychowali Cie bez kultury. Nie wiem co podnosi Ci tak ciśnienie,ale szczerze Ci powiem,myślałem że mam do czynienia z poważnym człowiekiem
Avatar użytkownika
supermac13
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 14 wrz 2008, o 14:52
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez leopard » 18 wrz 2009, o 13:05

supermac13 napisał(a):wątpię w to co napisałeś"że paski sie wyciągają i pompa sie przestawia

dobrze pomyślał - źle opisał ... tolerancja kąta wtrysku to .002' - musisz mieć dużo szczescia żeby trafić podczas wymiany w punkt (jeśli masz tyle szczęscia - zacznij grać w totolotka) ;-) zazwyczaj w silnikach zasilanych VP podczas wymiany pasek trafia ząb na ząb na pompie wtryskowej - tu masz podstawową przyczyne rozjechania się kąta wtrysku

BTW - Sotom to praktyk - wymienił pare(set) rozrządów dlatego tak mocno iryrtują go posty napisane w twoim stylu (wątpię/myslę/chyba to nie tak )
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez supermac13 » 18 wrz 2009, o 14:10

leopard napisał(a):
supermac13 napisał(a):wątpię w to co napisałeś"że paski sie wyciągają i pompa sie przestawia

dobrze pomyślał - źle opisał ... tolerancja kąta wtrysku to .002' - musisz mieć dużo szczescia żeby trafić podczas wymiany w punkt (jeśli masz tyle szczęscia - zacznij grać w totolotka) ;-) zazwyczaj w silnikach zasilanych VP podczas wymiany pasek trafia ząb na ząb na pompie wtryskowej - tu masz podstawową przyczyne rozjechania się kąta wtrysku

BTW - Sotom to praktyk - wymienił pare(set) rozrządów dlatego tak mocno iryrtują go posty napisane w twoim stylu (wątpię/myslę/chyba to nie tak )


ogólnie nie znam sie za bardzo na dieslach.ten nawet jest mój pierwszy (jeśli chodzi o własnego),rozrząd-mniej wiecej to samo co w benz,po za tą pompą.
nie interesuje mnie to ile czego chłopak zrobił.Bo w sumie teraz to mam przez to rozumieć,że jest mistrzem?hmm z tego co wiem to każdy mechanik całe życie sie uczy.A on nie jest w takim wieku by mogło go cokolwiek irytować.Myślałem,że tacy ludzie jak Ty,czy On są po to by pomagać bo chcieliście tego a nie,że ktoś was zmusza.Bo właśnie takie zachowanie to sugeruje.
Ja jestem bardzo zadowolony z tego forum,cieszyło mnie to że każda myśl jest brana pod uwagę i ewentualnie interpretowana.A sam brałem pod uwagę bardzo cenne rady i wskazówki zaczerpnięte właśnie stąd.

A co do autka to stało sie to czego sie obawiałem.Luz na kole pasowym tam przy klinie
Avatar użytkownika
supermac13
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 14 wrz 2008, o 14:52
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez leopard » 18 wrz 2009, o 15:00

supermac13 napisał(a):Bo w sumie teraz to mam przez to rozumieć,że jest mistrzem

źle mnie zrozumiałeś ...
supermac13 napisał(a):z tego co wiem to każdy mechanik całe życie sie uczy

jak najbardziej - nie tylko mechanik
supermac13 napisał(a):Ty,czy On są po to by pomagać bo chcieliście tego a nie,że ktoś was zmusza

to jest twoja interpretacja - ja tego tak nie odczuwam
supermac13 napisał(a):Ja jestem bardzo zadowolony z tego forum,cieszyło mnie to że każda myśl jest brana pod uwagę i ewentualnie interpretowana

ja też jestem zadowolony ... przede wszystkim z ciekawego towarzystwa które jest na tym forum
supermac13 napisał(a):A co do autka to stało sie to czego sie obawiałem.Luz na kole pasowym tam przy klinie

jeśli w miarę szybko zareagujesz (zorientujesz się że to klin) bez problemu zregenerujesz czop wału - w najgorszym wypadku czeka cię wymiana wału (oby to nie było konieczne )
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez SotoM » 18 wrz 2009, o 15:35

supermac13 - na poczatek hamuj z tym co piszesz do mnie... ja ciebie nie obrazam,i nie zycze sobie abys pił do mnie z takimi tekstami- czytaj ze zrozumieniem... nie znasz mnie i nie wiesz jak mnie rodzice wychowali i najmniej cie to powinno obchodzic... psycholog jestes ze potrafisz z pisania wywnioskowac czy komus puszcza komprecha czy nie i jaki kto ma humor i jak jest wychowany...
upieram sie na tym co napisałem bo widze ze ty odrazu z kluczami podchodzisz do sprawy za miast z komputerem co najpierw sie robie przy tym silniku...
a ze ty sie upierasz na swoim to sie upieraj dalej - i to jest dla mnie szukanie mózgu w dupie bo nie w tym tkwi problem jaki masz ze sprawdzasz świece które teraz maja najmniej do tego bo wogole teraz sie nie załanczają.to nie silnik TD czy D.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez supermac13 » 18 wrz 2009, o 18:12

SotoM napisał(a):supermac13 - na poczatek hamuj z tym co piszesz do mnie... ja ciebie nie obrazam,i nie zycze sobie abys pił do mnie z takimi tekstami- czytaj ze zrozumieniem... nie znasz mnie i nie wiesz jak mnie rodzice wychowali i najmniej cie to powinno obchodzic... psycholog jestes ze potrafisz z pisania wywnioskowac czy komus puszcza komprecha czy nie i jaki kto ma humor i jak jest wychowany...
upieram sie na tym co napisałem bo widze ze ty odrazu z kluczami podchodzisz do sprawy za miast z komputerem co najpierw sie robie przy tym silniku...
a ze ty sie upierasz na swoim to sie upieraj dalej - i to jest dla mnie szukanie mózgu w dupie bo nie w tym tkwi problem jaki masz ze sprawdzasz świece które teraz maja najmniej do tego bo wogole teraz sie nie załanczają.to nie silnik TD czy D.


po pierwsze kolego to,nie upierałem sie przy świecach,bo jak wcześniej napisałem z je sprawdzałem chodziło mi o czujnik.Nie znam sie tak bardzo dobrze na dieslach ja być może Ty.A pojechałeś po mnie za to,że napisałem Ci o pasku iż nie są robione tak by mogły sie tak sobie wyciągać a jeśli już to chroni je przed tym napiacz.I jak umiesz czytać to wiesz,że chodziło o tamto zajście.Po drugie właśnie to Ty napisałeś DO MNIE BYM SZUKAŁ MÓZGU..i jeśli to nie jest picie do kogoś,to nie wiem za przeproszeniem o ch...Ci chodzi bo przecież ja do Ciebie też nic nie mam w takim wypadku i bede dalej głupa palił...
a tak apropo tego czy można coś powiedzieć o osobie po tym w jaki sposób pisze to powiem Ci że mało wiesz,bo można i w dodatku nie tylko po tym bo po tym co mówi,w jaki sposób to mówi i jak sie zachowuje.To wystarczy by określić człowieka... TY TEŻ CZYTAJ ZE ZROZUMIENIEM...bo ja rozumiem dobrze to co kto do mnie piszę. Ja nikogo na forum nie obrażam i nawet mi nie przyszło to na myśl,choć naprawde po przeczytaniu paru innych postów można sie przewrócić z powodu tak błachych spraw o jakie ludzie pytają.Ale oni chcą wiedzieć bo nigdy sie tym nie interesowali...wiec czy to jest powód by komuś odpisywać tak nieprzyjemnie??Nie.....i ja tego nie robię.I myślałem,że tu na forum tak właśnie sie nie robi,a już tym bardziej nie spodziewałbym sie tego po Tobie kolego,osobie która kimś jest dla tego forum.Tyle mam do powiedzenia w tej sprawie

[ Dodano: 2009-09-18, 18:17 ]
kolego leopard,tak wiem że nie tylko dla tego jesteście by pomagać,jest fajny klimat,są znajomi i przyjaciele (prawie jak w rodzinie) i o to też tu chodzi.przepraszam,że głównie zwróciłem uwagę na to o czym napisałem.ale wydaje mi sie,że jesteś w stanie zrozumieć moją gafę w danej chwili

[ Dodano: 2009-09-18, 18:21 ]
leopard napisał(a):jeśli w miarę szybko zareagujesz (zorientujesz się że to klin) bez problemu zregenerujesz czop wału - w najgorszym wypadku czeka cię wymiana wału (oby to nie było konieczne )


Tak zareagowałem już od rana wstawiłem na warsztat bo niestety nie mam obecnie warunków by wykonać to samemu,a ponadto czasu.A mechanik zrobi to za przystępną cene i w bardzo szybkim czasie.jest to zaufana mi osoba.Dziękuje wszystkim zamykam temat
Avatar użytkownika
supermac13
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 14 wrz 2008, o 14:52
Lokalizacja: Zielona Góra

Postprzez SotoM » 19 wrz 2009, o 13:07

supermac13, mój tekst ,,skoro tak wszystko bierzesz na logike i załujesz 50zł za sprawdzenie to szukaj dalej mózgu przez...." czy ty tu widzisz zebym napisał zebys ty sobie poszukał mózgu swojego...?? ok moze tak zrozumiałeś. ale chodzi mi - to szukaj dalej mózgu przez dupe. czyli szukaj przyczyny dalej tam gdzie nie jej nie znajdziesz... o to mi chodziło... w żadnym wypadku nie chce cie obrazić, tak zrozumiałeś .ale ciebie do mnie zbyt poniosło... masz do mnie jakiś ból- ok, napisz mi to na PW, zamiast klepać to na forum do tego w temacie robisz burdel...i po co to....?? ok. żle zrozumiałeś PRZEPRASZAM Wodzu... :padam: było to przedostatni raz. łapka na zgode...taakk...
tam gdzieś napisałeś ze to jest to samo co w benzynie. to czemu sie przestawia kąt wyprzedzenia zapłonu...?? przecież też jest napinacz... napinacz jest po to aby pasek nie miał luzu w momencie gdy jest sów sprężania. tłok idzie do góry i w tym momencie nastepuje opór bo musi pokonac siłę i w tym momencie powstaje luz na pasku i zadaniem napinacza jest go korygować... a pasek sie wyciaga swoja droga... poczytaj troszke literatury kolezko bo szkoda sie kłucic z kimś jeśli sie nie ma zbytnio o tym pojecia. pozdrawiam. juz nie gniewaj sie mistrzu ;-)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez supermac13 » 19 wrz 2009, o 18:50

SotoM napisał(a): to czemu sie przestawia kąt wyprzedzenia zapłonu...?? przecież też jest napinacz...

no właśnie tam określiłem wszystko tylko pompą.tak wiem,że napinacz spełnia rolę by pasek sie nie cofnął podczas sprężania ale i pełni funkcję naciągu w przypadku gdy sie rozciągnie.A technika poszła troszeczkę do przodu (jeśli chodzi o te książki :-)) i paski z biegiem czasu są robione tak aby uniknąć rozciągnięcia.Książki to nie wszystko kolego :-)
a to co napisałeś,to zrobiłeś to w taki sposób,że nie mogłem innaczej zrozumieć jak tylko tak jak by to było normalne że paski sie wyciągają i trzeba nst.kąt co ileś km.
Ja też przepraszam,że tak zareagowałem - odebrałem,że piszesz bzdure bo są osoby co nie mają zielonego pojęcia i wyraziłem swój pogląd na to wszystko/a pózniej jeszcze odebrałem Twoją odpowiedz jako pojechanie po mnie.
I stąd ten cały klops.Mam nadzieję,że teraz rozumiesz mnie,bo gdybym nie miał pojęcia to bym siedział cicho na d....

[ Dodano: 2009-09-19, 18:53 ]
a co do tego powiedzonka....to wiedz,że nie wszędzie są znane powiedzonka jakie np.Ty znasz albo ja,czy ktoś inny....
Avatar użytkownika
supermac13
Czytacz
 
Posty: 61
Dołączył(a): 14 wrz 2008, o 14:52
Lokalizacja: Zielona Góra

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości