kat-out dziwny problem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

kat-out dziwny problem

Postprzez blabson » 11 sie 2012, o 17:09

witam,skusiłem się na wywalenie wnętrza kata,po odpaleniu wiadomo troche sadzy poszło i mała przygazówka i silnik zaczoł kulać jak by na 2 lub 3 gary chodził,z ledwością wjechałem z powrotem do garażu na 1dynce,odpaliłem jeszcze raz i dalej kulał i po chwili zaczoł normalnie pracować i zaczoł przydymiać na błekitno-szary,kat był zapchany i czy muszę od nowa ustawiać dawke paliwa obecnie mam coś ok 3mg i co to za dziwny objaw mógł by być ze silnik tarabanił i chciał z pod maski wyskoczyś,egr zaślepiony mam jeszcze rezystor 430ohm założony z przełącznikiem na pompie,po załączeniu i lekim przygazowaniu z tyłu czarno
blabson
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 5 lis 2010, o 21:33
Lokalizacja: Wrocław

kat-out dziwny problem

 

Postprzez slawek5t » 12 sie 2012, o 02:28

Ma lepszy przelot i zaczął kuleć ? dziwne :)
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez AdiK__ » 12 sie 2012, o 07:10

Też tak miałem po wywaleniu kata i zimą przy dużych mrozach gdy silnik jeszcze sie dobrze nie nagrzał dałem mu niechcący fakt faktem więcej obrotów i stąło się tak jak napisałeś. Dowiedziałem się że któryś z zaworów na cylindrze się podwiesił. Po zgaszeniu postał trochę i do tej pory śmiga normalnie. Nie przejmuj się to nic strasznego ;)
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Bradley » 12 sie 2012, o 09:45

Z katalizatorem czy bez ten silnik zawsze bedzie podwieszal zawory na zimnym nie rozgrzanym silniku
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez blabson » 12 sie 2012, o 10:53

to co mam teraz zrobić z tymi podwieszonymi zaworami? wczoraj ustawiłem dawke vagiem na 4mg i po lekkim przygazowaniu nadal kopci jak by miał za dużą dawke,z katem tego problemu nie było ale teraz jest bardziej zrywniejszy
blabson
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 5 lis 2010, o 21:33
Lokalizacja: Wrocław

Postprzez bioly21 » 12 sie 2012, o 11:24

Bradley napisał(a):Z katalizatorem czy bez ten silnik zawsze bedzie podwieszal zawory na zimnym nie rozgrzanym silniku


swiete slowa , takie urok tych silnikow :) niema sie co przejmowac wystarczy jezdzic z glowa
Avatar użytkownika
bioly21
Gaduła
 
Posty: 497
Dołączył(a): 1 mar 2012, o 15:22
Lokalizacja: Niepołomice/Kraków

Postprzez Mariusz164 » 22 sie 2012, o 20:07

ja miałem tak samo ale wymieniłem olej z półsyntetyka na pełen i teraz tych objawów niema. wystarczyło że przegazowałem do 5 tyś i wariował i kopcił na niebiesko zrobiłem 10 tys na pełnym syntetyku teraz jest elegancko.
Mariusz164
Badacz tematu
 
Posty: 383
Dołączył(a): 23 lis 2008, o 12:43
Lokalizacja: Lubicz k.Torunia


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

cron