Kat wtrysku - Kupa dymu 1z

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

rozrzad

Postprzez din » 7 paź 2010, o 10:54

dobrze rozumiem ze rorzad zostal zle zalozony?? czy poprostu zabek przeskoczyl o jeden??

Na cieplym pali od strzala
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

rozrzad

 

Postprzez golon113 » 7 paź 2010, o 10:56

din, sam z siebie nie przeskakuję :)
jak masz taki problem od momentu jak coś było robione z rozrządem to ktoś źle ustawił
Avatar użytkownika
golon113
VIP
 
Posty: 890
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 18:59
Lokalizacja: WGM / EL

Postprzez din » 7 paź 2010, o 11:17

po zmianie rozrzadu to moj brat nim jezdzil a on jak by kol nie maial to by tematu nie ogranal. Ja po jakims czasie go odziedziczylem i sie zastanawiam czy moze rozrzad sam przeskoczyc;/ bo domyslam sie ze tak sie rozpocznie konwersacja ze strony mechnika.
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez golon113 » 7 paź 2010, o 11:22

jak ogarniasz temat to sam możesz sprawdzić jak jest rozrząd ustawiony i czy rolka napinająca jest prawidłowo napięta
Avatar użytkownika
golon113
VIP
 
Posty: 890
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 18:59
Lokalizacja: WGM / EL

1z

Postprzez din » 7 paź 2010, o 11:38

zabiore ze soba laptopka i vaga i po poprawce mechaniora od razu sprawdze;) mam nadzieje ze moj problem ustanie


EDIT
w serwisie Boscha podłączyli mnie pod vag1551(taka spora maszynka) i faktycznie zle jest ustawiony kat wtrysku. NIe mieli czasu ustawic wiec umowilem sie na pozniej ale dziwi mnie ze koles powiedzial ze kat powinien byc ustawiony na 56 a tu wszyscy mowia 49-51;/

Kto ma racje?? Moze on ma wyrazona wrtosc w jakis innych skalach?? Serws boscha chyba powinien wiedzieć najlepiej jak powinno być ustawione

A tak poza tym to licza sobie za to 120zł netto;/
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez Bradley » 8 paź 2010, o 18:02

A ja powiem, ze to sa zabobony i kat wtrysku powinien znajdowac sie na niebieskiej (srodkowej) linii wykresu tdi timing a ten jest zalezny od temp paliwa. Z reguly sa to wartosci osyclujace w granicach 45-55, a ustawia sie zazwyczaj wiecej (przyspieszony) zeby stary klekot lepiej palil.


Jesli temat dotyczy tylko zlego polozenia pompy to jak masz klucze i lapka to mozesz sam ogarnac temat regulacji kata wtrysku, jesli jednak jest tak jak mowilem czyli przestawiony o zabek to juz wieksze babranie ;)
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez golon113 » 8 paź 2010, o 20:40

w jednym czy w drugim przypadku idze to zrobić samemu ;)
Avatar użytkownika
golon113
VIP
 
Posty: 890
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 18:59
Lokalizacja: WGM / EL

1z

Postprzez din » 11 paź 2010, o 07:40

Kat wrysku ustawiony i problem z odpalaniem zniknal;)teraz nawet jak jest zimno odpala elegancko, nawet silnik jakos tak lepiej ciszej pracuje;)

Dzieki Bradley;)

Problem z zawieszaniem sie silnika przy przegazowaniu jednak pozostal;/
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez sebastianoo20 » 14 paź 2010, o 21:44

Ja i mój znajomy też mamy ten cholerny problem z zawieszaniem się silnika... i jest to straszne bo już ujrzałem śmierć przez to przy ostatnim wyprzedzaniu... I nie mam kompletnego pojęcia jak to rozwiązać. Stąd pytanie i prośba, czy ktoś znajdzie tego przyczynę?
Avatar użytkownika
sebastianoo20
Czytacz
 
Posty: 41
Dołączył(a): 6 wrz 2009, o 16:29
Lokalizacja: Gniezno

kat wtrysku

Postprzez din » 9 gru 2010, o 21:48

No i znow powrocil temat kata wtrysku;/ Tak profilaktycznie sprawdziłem przy okazji podłączania vaga no i wyszlo 39-41 przy temp silnka 85 stopni i temp paliwa 101 stopni. Na TDI-Timing wykres jest ponizej niebieskiej ale powyzej tej dolnej(tak po srodku). Znowu się coś przestawiło? Może oni cos zle ostatnio mi przykrecili?Czy moze cos zupelnie innego sie stalo? Zostawić to tak czy jechac znow na regulacje?? Pamietam ze jakos po miesiacu od ustawienia tego kata caly czas bylo 54;/
Ostatnio edytowano 9 gru 2010, o 23:42 przez din, łącznie edytowano 2 razy
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez SotoM » 9 gru 2010, o 22:41

zróbcie klin na wale i sie skoncza problemy z przestawianiem rozrzadu...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

rozrzad

Postprzez din » 9 gru 2010, o 23:10

Ja pierwszy raz zaobserwowałem zmiane rozrządu;/ mozna jakoś oblukać czy faktycznie jest to ten klin na wale?? Jakie to są koszty i jakie części są do tego potrzebne?
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 17 gości