Kat wtrysku - Kupa dymu 1z

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez golon113 » 9 gru 2010, o 23:22

din, ja przerabiałem ten temat :cwaniak:
Avatar użytkownika
golon113
VIP
 
Posty: 890
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 18:59
Lokalizacja: WGM / EL

 

kat wtrysku

Postprzez din » 9 gru 2010, o 23:27

golon113 a mozesz cos wiecej napisac? jak to zaobserwowałes, jakie koszty, ile to trwało itp
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez golon113 » 10 gru 2010, o 00:11

przestawiał mi się kont wtrysku oraz na znakach się nie zgadzał aż w końcu pozdejmowałem paski/rozrząd też i złapałem za koło na wale. W moim przypadku jak mocniej ruszyłem kołem na lewo/prawo to miało luz. Koszty to ok. 150zł śruba+koło no i klej do gwintów :mrgreen: . A jeszcze pytanie czy ty masz koło na klinie czy tak jak ja na pół księżycu czy jakoś tam się to nazywa :-P Parę godzinek i po sprawie ;)
Avatar użytkownika
golon113
VIP
 
Posty: 890
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 18:59
Lokalizacja: WGM / EL

kat wtrysku

Postprzez din » 10 gru 2010, o 08:36

Z tego co patrzyłem w etke to chyba mam polksiezyc. Nie mam terz tyle kasy aby zrzucic cały rozrząd i wymienić te koło;/ moze ustawić na razie znow ten kat i zobaczyc co bedzie dalej?Z tego co obseruje od wczoraj to kat jest cały czas zanizony o 10 od prawidłowego dla danej temperatury silnika
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez SotoM » 10 gru 2010, o 09:52

w silniku TDI jest tylko "półksiezyc" ale mówi sie na to tez klin-bo klinuje koło przed przesunieciem.
chyba ze na dole jest wszystko w porzadku a np wina tkwi w kole pasowym rozrzadu wałka rozrządu lub pompy wtryskowej lub wina napinacza paska... na poczatek sprawdza sie klin na dole.
zdejmujesz pokrywe wałka rozrzadu
osłone rozrzadu
zaslepke na skrzyni biegow od góry gdzie znajdziesz punkt O/T czyli GMP(Górne Martwe Połozenie) tłoka pierwszego cylindra. kreska na kole zamachowym ma sie pokrywac ze strzałka na obudowie skrzyni
z tyłu walka rozrzadu jest wyciecie nie nentralnie na srodku-ma byc w poziomie tak abys mógwłozyc płaskownika 4mm lub nawet sówmiarke
a w koło pompy wtryskowej blokadę w najmnniejszy otwór jaki tam w kole jest. i patrzysz co sie nie zgadza... czy wał na dole.wałek nierzadu czy pompa.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez golon113 » 10 gru 2010, o 11:12

din, ustaw rozrząd i sprawdź gdzie się nie zgadza,potem ustaw właściwie. U mnie to przestawiał się znak na kole zamachowym
Avatar użytkownika
golon113
VIP
 
Posty: 890
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 18:59
Lokalizacja: WGM / EL

Postprzez din » 10 gru 2010, o 13:26

gadałem z gosciem, który ostatnio mi ustawiał ten kat i powiedział, że ustawi raz jeszcze i jak znow sie rozjedzie będziemy walczyć dalej. Mówi, że mnie pamieta, i że wyglądało mu na to iż wszystko jest oki z rozrządem. nie wiem moze faktycznie tak zrobie - tymbardziej, że nie ma teraz $ na naprawy;/
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez golon113 » 10 gru 2010, o 13:31

jak będzie to faktycznie luz na klinie to dłuższa jazda spowoduję większe wybicie osadzenia na wale tak jak u mnie
Avatar użytkownika
golon113
VIP
 
Posty: 890
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 18:59
Lokalizacja: WGM / EL

Postprzez din » 10 gru 2010, o 14:12

galon113 powiedz ty mi jeszcze jak bardzo Ci rozjerzdzało ten kat wtrysku?? zawsze w doł czy może raz tak a raz tak. Po trochu coraz bardziej czy może raz mocno za chwile mniej itp?? Musze jakoś na razie sie pokulac i kase odłozyc bo na swieta jakos krucho
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez golon113 » 10 gru 2010, o 14:33

wartość konta wtrysku była wysoka,ciężko miałem odpalać, rzucało silnikiem no i dymił. U mnie już był duży luz i jak się przestawił to porządnie.
Avatar użytkownika
golon113
VIP
 
Posty: 890
Dołączył(a): 1 paź 2008, o 18:59
Lokalizacja: WGM / EL

kat wtrysku

Postprzez din » 11 gru 2010, o 14:05

Byłem dzisiaj u tych mechaniorów, no i ustawili mi raz jeszcze ten kat, ponad to wzieli jakiś wielki klucz i od spodu chcieli spróbowac dokręcić śrube tej zębatki, nie dało się jej dokręcić co by wskazywało na to, że z tą zębatką jest wszystko oki. Powiedzieli, że jeśli znów się przestawi trzeba będzie zrzucić rozrząd, zdjąc profilaktycznie tą zębatke i sprawdzić czy jest oki.

Jak na razie jeżdzić i kontrolować
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Postprzez dadi321vw » 11 gru 2010, o 15:44

A ile cie skasowali za znowu tą samą robotę mam nadzieje że reklamacja. :lol:
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Poprzednia stronaNastępna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości