kąt wtrysku-ustawianie, brak komunikacji z autem

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

kąt wtrysku-ustawianie, brak komunikacji z autem

Postprzez bartuuuussss » 22 mar 2014, o 21:29

chciałem sprawdzić kąt wtrysku w swoim golfiku (była wyciągana pompa i źle jest ustawione, źle pali) podczas próby połączenie wyskakuje brak komunikacji, co może być przyczyną?
bartuuuussss
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 18:59
Lokalizacja: Katowice

kąt wtrysku-ustawianie, brak komunikacji z autem

 

Postprzez palio » 22 mar 2014, o 21:33

W ogóle nie łączy się z vagiem? Sterowniki kabla dobrze zainstalowane? Ustawiony port?
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez bartuuuussss » 22 mar 2014, o 21:56

tak, w t4 łączy się
bartuuuussss
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 18:59
Lokalizacja: Katowice

Postprzez palio » 23 mar 2014, o 08:09

Bezpieczniki sprawdziłeś?
Sprawdź jak wyglądają przejścia (ciągłość) z ECU do złącza OBD2. Czasami jest tak, że trafia się rozcięcie linii diagnostycznej jako zabezpieczenie przed kradzieżą.
Ja bym jeszcze sprawdził konfigurację portu.

Obrazek

ustaw Start Baud na 9600
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez klaudek669 » 23 mar 2014, o 12:34

Jak Ci się nie uda połączyć z vagiem zawsze pozostaje zegar i ustawienie kąta.
Avatar użytkownika
klaudek669
Badacz tematu
 
Posty: 320
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 00:12
Lokalizacja: Kłodawa

Postprzez bartuuuussss » 23 mar 2014, o 12:46

tzn.?
bartuuuussss
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 18:59
Lokalizacja: Katowice

Postprzez klaudek669 » 23 mar 2014, o 13:10

Obrazek

Takie coś.
Avatar użytkownika
klaudek669
Badacz tematu
 
Posty: 320
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 00:12
Lokalizacja: Kłodawa

Postprzez bartuuuussss » 23 mar 2014, o 14:14

jak to używać?
bartuuuussss
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 18:59
Lokalizacja: Katowice

Postprzez klaudek669 » 23 mar 2014, o 14:30

Wkręca się zegar w pompę i ustawia z dużą dokładnością, vag czasami lubi pokazywać głupoty - ma troszkę zbyt wolną transmisje danych.
Avatar użytkownika
klaudek669
Badacz tematu
 
Posty: 320
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 00:12
Lokalizacja: Kłodawa

Postprzez bartuuuussss » 23 mar 2014, o 14:35

można troszkę dokładniejszy opis?
bartuuuussss
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 15 mar 2013, o 18:59
Lokalizacja: Katowice

Postprzez palio » 23 mar 2014, o 14:36

klaudek669 napisał(a):vag czasami lubi pokazywać głupoty - ma troszkę zbyt wolną transmisje danych.


Jak na razie kat ustawiany tylko za pomocą VCDSa nie tylko w autach z grupy VAG i brak jakichkolwiek problemów.
Wiadomo, że zegar jest dokładniejszy, ale kąta nie ustawiamy idealnie.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez klaudek669 » 23 mar 2014, o 15:26

Też osobiście nie miałem problemów vagiem i też często nim ustawiałem, ale słyszałem różne opinie.
Avatar użytkownika
klaudek669
Badacz tematu
 
Posty: 320
Dołączył(a): 14 lis 2013, o 00:12
Lokalizacja: Kłodawa

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

cron