kilka błędów kompa1,9TDI

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

kilka błędów kompa1,9TDI

Postprzez juma85 » 27 lut 2009, o 14:31

witam.ostatnio po podłączeniu mojego golfa do kompa wyskoczyło mi kilka błędów:
553 Przepływomierz masowy powietrza - G70
527 Czujnik temperatury kolektora dolotowego - G72
519 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym - G71
gdy autko się rozgrzało, błedy skasowałem nie pojawiły się na nowo.
po chwili na nowo podpiołem programik i cisza, nie ma żadnych błędów.co o tym sądzicie?
p.s. czasem mam problem z odpaleniem rano nie zależnie od temperatury na zewnątrz.
aku dobry,świece nowe, z ich grzaniem wszystko si.filtr paliwa nowy
juma
juma85
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 5 lis 2007, o 21:52
Lokalizacja: Gdańsk

kilka błędów kompa1,9TDI

 

Postprzez Zico63 » 27 lut 2009, o 19:28

Jest możliwe, że ktoś próbował naprawić którąś z usterek odpinając na włączonym zapłonie te właśnie czujniki i zapomniał bądź nie miał możliwości skasować błędów, które w tych okolicznościach natychmiast wystąpią.
Pojeździj trochę, sprawdź po tygodniu lub kilku i zobaczy się.
Mój TDI, zapraszam w wolnej chwilce, przy: :kawa: moj-golf/vw-golf-1-9-tdi-specjal-zico-s-t12384.html
Avatar użytkownika
Zico63
Members
 
Posty: 1569
Dołączył(a): 13 gru 2007, o 02:32
Lokalizacja: B.-B.

Postprzez juma85 » 5 mar 2009, o 13:12

blędy się nie pojawiają ale pojawiły się problemy.me autko nie chce iść.np na drugim biegu przy 3 tyś włącza mu się jakby jakieś odcięcie(obrotomierz się zatrzymuje i auto nie ciągnie do przodu)wlepię następny bieg, obrotomierz dochodzi do 3200 obrotów i powtórka z rozrywki.wyjechałem na obwodnicę do po długim bujaniu rozwinoł się do predkośći 155 km/h żałosne po jak długim odcinku drogi.poza tym zauważyłem, że odłączył mi się zawór erg(od początku nie mam tam kostki, widocznie się komuś zniszczyła)i było to podłąćzone wsuwkami, niestety te wysuneły się a ja nie znam która na jąk wchodziła, mógłby mi ktoś jakoś pomóc??pozdro
juma
juma85
Berbeć
 
Posty: 18
Dołączył(a): 5 lis 2007, o 21:52
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez To_mas » 5 mar 2009, o 22:06

juma85, są 2 tematy teraz o tym w których piszę co zrobić poszukaj !!
gg 6794125 lub PW

- Diagnostyka VAG (głównie silniki TDI)
- Blacharka Lakiernictwo i mechanika pojazdowa !!

- Polerowanie aluminium - felgi / pokrywy itp!!!!
- Podniesienie moc w twoim TD :)
Avatar użytkownika
To_mas
Czytacz
 
Posty: 66
Dołączył(a): 5 mar 2009, o 01:27
Lokalizacja: Żywiec

Postprzez SotoM » 6 mar 2009, o 10:22

juma85 napisał(a):blędy się nie pojawiają ale pojawiły się problemy.me autko nie chce iść.np na drugim biegu przy 3 tyś włącza mu się jakby jakieś odcięcie(obrotomierz się zatrzymuje i auto nie ciągnie do przodu)wlepię następny bieg, obrotomierz dochodzi do 3200 obrotów i powtórka z rozrywki.wyjechałem na obwodnicę do po długim bujaniu rozwinoł się do predkośći 155 km/h żałosne po jak długim odcinku drogi.poza tym zauważyłem, że odłączył mi się zawór erg(od początku nie mam tam kostki, widocznie się komuś zniszczyła)i było to podłąćzone wsuwkami, niestety te wysuneły się a ja nie znam która na jąk wchodziła, mógłby mi ktoś jakoś pomóc??pozdro

a skąd wiesz ze sie odłaczył zawór EGR. chodzi ci o elektrozaworek który jest zamontowany pod rura ssąco powietrza czy ten co jest miedzy filtrem paliwa a powietrza?? bo ten pod rura to jest od EGR'u a ten między filtrami od sterowania turbina...
i teraz tak - stojac przy błotniku auta.- ten między filtrami co jest to jest elektrozaworek N75 - steruje turbina. instalacja - kabelek czarno- żólty -pin 1 czyli ten od str błotnika. kabelek brazowo niebieski na 2gi pin od str silnika.
elektorzawór EGR'u. kabelek czarno-zólty na 2gi pin od str silnika a ten drugi na 1 pin od str f.paliwa.
co do odpalania sprawdź kąt poczatku wtrysku i dawke na nastawniku...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez leopard » 6 mar 2009, o 20:18

juma85 napisał(a):i cisza, nie ma żadnych błędów.co o tym sądzicie

sądzę że nie masz się czym martwic ...

a scenariusz mógł byc taki - jeden wymieniał filtr powietrza i zobaczył trochę oleju w rurach - to zaglądnął do rury na dolocie - drugi w tym czasie merdał kluczykiem w stacyjce - i stąd twoje kody błędów ... a nasze forumowe dziewczyny mało się nie podrapią o takie pierdoły :lol: ;-)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 20 gości