juma85 napisał(a):blędy się nie pojawiają ale pojawiły się problemy.me autko nie chce iść.np na drugim biegu przy 3 tyś włącza mu się jakby jakieś odcięcie(obrotomierz się zatrzymuje i auto nie ciągnie do przodu)wlepię następny bieg, obrotomierz dochodzi do 3200 obrotów i powtórka z rozrywki.wyjechałem na obwodnicę do po długim bujaniu rozwinoł się do predkośći 155 km/h żałosne po jak długim odcinku drogi.poza tym zauważyłem, że odłączył mi się zawór erg(od początku nie mam tam kostki, widocznie się komuś zniszczyła)i było to podłąćzone wsuwkami, niestety te wysuneły się a ja nie znam która na jąk wchodziła, mógłby mi ktoś jakoś pomóc??pozdro
a skąd wiesz ze sie odłaczył zawór EGR. chodzi ci o elektrozaworek który jest zamontowany pod rura ssąco powietrza czy ten co jest miedzy filtrem paliwa a powietrza?? bo ten pod rura to jest od EGR'u a ten między filtrami od sterowania turbina...
i teraz tak - stojac przy błotniku auta.- ten między filtrami co jest to jest elektrozaworek N75 - steruje turbina. instalacja - kabelek czarno- żólty -pin 1 czyli ten od str błotnika. kabelek brazowo niebieski na 2gi pin od str silnika.
elektorzawór EGR'u. kabelek czarno-zólty na 2gi pin od str silnika a ten drugi na 1 pin od str f.paliwa.
co do odpalania sprawdź kąt poczatku wtrysku i dawke na nastawniku...