Kilka problemów z TD AAZ

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez kajtek » 6 lis 2008, o 22:52

konrad141 napisał(a):Nie wiadomo skąd sadzi olejem do góy
chodzi Ci o ten olej na pokrywie?
Avatar użytkownika
kajtek
Members
 
Posty: 1559
Dołączył(a): 14 lis 2007, o 12:49
Lokalizacja: ONY Opolskie, NYsa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

 

Postprzez leopard » 7 lis 2008, o 00:44

konrad141 napisał(a):tych innych moich problemow co pisałem

ad.1 - tak ma byc - masz komory wstępne świece muszą grzac dłużej - prawidłowy objaw dogrzewania zimnych cylindrów ... jeśli po kilku sekundowym grzaniu kontrolka świec gaśnie - wszystko jest OK - chyba że kontrolka swieci się około 14 sekund - w takim przypadku uwalony jest czujnik temp płynu chłodzącego (lub kabelek od czujnika urwany) swiece grzeją w trybie awaryjnym
ad.2 sprawdź przekaźnik świec żarowych / czujnik temperatury płynu chlodzącego - ewentualnie moduł "automatycznego ssania" woła o naprawę
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez mihmih » 7 lis 2008, o 15:19

leopard napisał(a):pręt to sterowanie bypasem turbiny - szwagra opi...ol za kręcenie - musisz ustawic i zablokowac pręt tak żeby podczas jazdy turbina dawało 0.65/0.70 bara - w overboście 1.1 max - niestety mozesz to uzyskac tylko metodą prób i błędów - i tylko i wyłącznie pod obciążeniem (podczas jazdy) nie na postoju

niestety za nie wiedzę się płaci - teraz będziesz jeździł i kręcił sztangą sterującą bypassem - do ustawienia niezbedny będzie barometr podłączony do węża tłoczącego turbiny ... już dawno nie widziałem zwykłej sieczkarni - ale myślę ze jest tam gdzieś miejsce na podłączenie barometru

Jeśli pomiar ma być zrobiony pod obciążeniem to rozumiem że barometr trzeba wyprowadzić najlepiej do kabiny ? Czy jest inny sposób na pomiar podczas jazdy ? Jakie ciśnienie powinno być na postoju ? Czy pomiar na postoju można w jakiś sposób wykorzystać przy ustawianiu doładowania ?
Artystyczne lakierowanie motocykli i samochodów
mihmih
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 6 paź 2008, o 14:50
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez leopard » 7 lis 2008, o 17:23

mihmih napisał(a):Jeśli pomiar ma być zrobiony pod obciążeniem to rozumiem że barometr trzeba wyprowadzić najlepiej do kabiny ? Czy jest inny sposób na pomiar podczas jazdy ? Jakie ciśnienie powinno być na postoju


możesz wleźć pod maske - jeśli się uda :przestraszony:

na postoju ciśnienie będzie zbliżone do atmosferycznego ... nie robi sie pomiarów doładowania na postoju
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez mihmih » 7 lis 2008, o 17:38

Więc nie będzie to takie proste jak się wydawało. W jaki sposób najlepiej podłączyć barometr i zainstalować go w kabinie ? Macie jakieś wskazówki ?
Artystyczne lakierowanie motocykli i samochodów
mihmih
Czytacz
 
Posty: 88
Dołączył(a): 6 paź 2008, o 14:50
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez konrad141 » 7 lis 2008, o 20:56

Kupujesz wskaznik doładowania na allegro autogauge i tam masz taki trojnik ktorym sie wqpinasz w wezyk ktory idzie z elementu dolotu do pompy, pozniej ciagniesz wezyk do kabiny, i teraz zalezy jakie masz ssanie jak automatyczne to sie obedzie bez wiercenia bo tak jak u mnie w miejscu gdzie idzie linka od ssania mam taka gumowa zaslepke i tylko w niej mała dziurka i jest przewod juz w kabinie a jak manualne ssanie to musisz popatrzec czy nie ma jakiejs takiej zaslepki gdzies ;-) a jak nie to bedziesz musiał sie przewiercic... Ja moge wrzucic ffotki jak ja mam to u siebie rozwiazane ale to az po niedizeli :kwasny:

[ Dodano: 2008-11-07, 19:59 ]
leopard, wielkie dzieki :super: :super:

[ Dodano: 2008-11-07, 20:10 ]
kajtek napisał(a):
konrad141 napisał(a):Nie wiadomo skąd sadzi olejem do góy
chodzi Ci o ten olej na pokrywie?


to juz rozwiazane , miałem pekniety element dolotu i olej sadziło ten co z odmy sie dostawał :/
konrad141
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 29 cze 2008, o 22:47
Lokalizacja: Ostrołęka

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 16 gości