chodzi Ci o ten olej na pokrywie?konrad141 napisał(a):Nie wiadomo skąd sadzi olejem do góy
Moderator: Moderator
chodzi Ci o ten olej na pokrywie?konrad141 napisał(a):Nie wiadomo skąd sadzi olejem do góy
konrad141 napisał(a):tych innych moich problemow co pisałem
leopard napisał(a):pręt to sterowanie bypasem turbiny - szwagra opi...ol za kręcenie - musisz ustawic i zablokowac pręt tak żeby podczas jazdy turbina dawało 0.65/0.70 bara - w overboście 1.1 max - niestety mozesz to uzyskac tylko metodą prób i błędów - i tylko i wyłącznie pod obciążeniem (podczas jazdy) nie na postoju
niestety za nie wiedzę się płaci - teraz będziesz jeździł i kręcił sztangą sterującą bypassem - do ustawienia niezbedny będzie barometr podłączony do węża tłoczącego turbiny ... już dawno nie widziałem zwykłej sieczkarni - ale myślę ze jest tam gdzieś miejsce na podłączenie barometru
mihmih napisał(a):Jeśli pomiar ma być zrobiony pod obciążeniem to rozumiem że barometr trzeba wyprowadzić najlepiej do kabiny ? Czy jest inny sposób na pomiar podczas jazdy ? Jakie ciśnienie powinno być na postoju
kajtek napisał(a):chodzi Ci o ten olej na pokrywie?konrad141 napisał(a):Nie wiadomo skąd sadzi olejem do góy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 16 gości