kołka na wale 1z

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

kołka na wale 1z

Postprzez magik6 » 5 kwi 2013, o 15:20

Witam. W moim golfie 1z 1.9. Kolo pasowe giba się na boki razem z kołem które napędza pompę wspomaganie. Wymieniałem samo koło pasowe jednak nic to nie dało. Próbowałem nawet wkręcić samo koło od wspomagania aby tylko zobaczyć czy się giba jednak nic to nie dało. Ostatnio ściągnąłem kółko rozrządu aby zobaczyć jak wygląda wał. . . I właśnie wcale jest nieruszony tak samo jak kółko. Wyczyściłem dokładnie skręciłem i dalej to samo. Czy moze to byc wina samego kółka na rozrządzie? Jeśli tak to gdzie kupić takie nowe? Polecacie jakąś hurtownie? Pozdrawiam
magik6
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 12 gru 2012, o 13:15
Lokalizacja: Lubuskie

kołka na wale 1z

 

Postprzez KAMNILEK » 5 kwi 2013, o 22:52

Ja bym ci powiedziql ze zrob szlif czopa walu i nowe kolo, śruba i klei na śrubę. Lub jeśli masz juz blisko to caly rozrząd. I bedzie cacy.....
KAMNILEK
Czytacz
 
Posty: 129
Dołączył(a): 10 mar 2011, o 18:40
Lokalizacja: NIDZICA

Postprzez magik6 » 6 kwi 2013, o 10:31

szlif człopa wału. czyli po prostu zeszlifowanie powieszchni wału tej równoległej do koła tak? Nie napawanie księżyca?
magik6
Berbeć
 
Posty: 8
Dołączył(a): 12 gru 2012, o 13:15
Lokalizacja: Lubuskie

Postprzez damianco » 6 kwi 2013, o 22:44

Zabrałeś się do tego troszke nie od tej strony.
Gibie Ci sie koło pasowe to duże które jest razem z tłumikiem drgań. Po tym kole porusza się pasek od alternatora. Zrób szlif czopa tak jak pisali koledzy wyżej następnie wymień sobie koło pasowe na nowe razem z kółkiem od rozrządu, nową śrubą i wkręć to na klej do gwintówi będzie cacy. Załóż też nowe śruby trzymające koło pasowe i koło od pomp[y wspomagania do kółka rozrządu. Są to 4 śruby na imbus 6. Jak bedziesz je przykręcał przesmaruj je sobie pastą miedzianą to się w pezyszłości ładnie odkręcą jak bedziesz robił rozrząd. I powinno być po kłopocie
Avatar użytkownika
damianco
Czytacz
 
Posty: 105
Dołączył(a): 11 sie 2007, o 22:20
Lokalizacja: Łódź


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 12 gości