kolo pasowe

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

kolo pasowe

Postprzez igor89xx » 28 mar 2011, o 15:45

witam .. orientuje sie ktos w cenie kola pasowego na wal (1,9 td) ?? I czy kupic nowe , czy uzywane... z uzywanym jest ten bol ze nie wiem co kupuje nie sprawdze dopuki nie zaloze ... a slychac juz je jak smiglo od helikoptera;p
Avatar użytkownika
igor89xx
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 06:24
Lokalizacja: EPI

kolo pasowe

 

Postprzez koVWal » 30 mar 2011, o 12:24

igor89xx napisał(a):witam .. orientuje sie ktos w cenie kola pasowego na wal (1,9 td) ?? I czy kupic nowe , czy uzywane... z uzywanym jest ten bol ze nie wiem co kupuje nie sprawdze dopuki nie zaloze ... a slychac juz je jak smiglo od helikoptera;p

Buja Ci się to koło? Jak tak to uważaj bo możesz ściąć klin na wale.
koVWal
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 19 mar 2011, o 17:18
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez igor89xx » 30 mar 2011, o 14:22

Tak buja sie i dlatego chwilowo nie odpalam autka bo wiem czym to grozi , ale ciezko jest gdzies znalez uzywke , nowe kosztuje od 400 do 700 zeta
Avatar użytkownika
igor89xx
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 06:24
Lokalizacja: EPI

Postprzez koVWal » 30 mar 2011, o 15:08

igor89xx napisał(a):Tak buja sie i dlatego chwilowo nie odpalam autka bo wiem czym to grozi , ale ciezko jest gdzies znalez uzywke , nowe kosztuje od 400 do 700 zeta

To masz klin już lekko ścięty. Weź sfrezuj wał i śmigaj :)
koVWal
Berbeć
 
Posty: 19
Dołączył(a): 19 mar 2011, o 17:18
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez igor89xx » 30 mar 2011, o 21:17

klin jest wporzadku sprawdzal mi znajomy mechanik ... guma na kole pasowym ( tego co jest pasek alternatora) struchlala juz i dlatego dostalo takich bic
Avatar użytkownika
igor89xx
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 06:24
Lokalizacja: EPI

Postprzez darkker » 31 mar 2011, o 20:15

igor89xx, daj 200 i sprzedam ci używkę bo reozumiem że o to ci chodzi http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d6c ... 57d05.html
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez igor89xx » 2 kwi 2011, o 08:49

kolo juz wyminilem ale niestety poprawa jest tylko malutka , i teraz panowie jak sprawdzic ten klin na wale i gdyby byl juz wyrobiony to jak go naprawic ?? zbytnio nie mam ochoty na wyciaganie calego walu :-x czytalem ze to jakas wada fabryczna tych silnikow... :-/ sam silnik pracuje jak igielka , rowniutka praca , zero dymku (nawet jak zimny) , zrywny az go szkoda :cry:

[ Dodano: 2011-04-02, 08:51 ]
tzn szkoda go przez to bicie a nie dlatego ze jest zrywny ;-)
Avatar użytkownika
igor89xx
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 06:24
Lokalizacja: EPI

Postprzez darkker » 3 kwi 2011, o 11:29

ściągasz koło zebate z wału i widzisz czy klin jest dobry czy nie. naprawia się go poprzez wymiane koła i szlifuje sie czoło wału. są specjalne frezy do tego. http://allegro.pl/listing.php/search?ca ... Poka%C5%BC. pozatym jak piszesz że pali na dotyk zero dymu to wątpie byś miał walnięty klin na wale. przerabiałem ten temat jak jest lin wywalony to daje dyma i ciężko pali.
znajomy miał coś podobnego a passacie b4. silnik igła a koło mu biło a okazało się że pompa wspomagania nie była przykręcona na wszystkie śruby i drżałą a napędzana jest z wału. jakieś naprężenia czy coś bądz co bądz przykręciliśmy ją i koło nie bije (oczywiście czysty przypadek że tak wyszło)
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez igor89xx » 3 kwi 2011, o 13:05

temacik już załatwiony , okazało się ze poprzedni właściciel nie wymienił kola tylko napawał klin i zamontował je z powrotem ( tak własnie naprawiają Niemcy :/ ). Teraz juz jest tylko baaaardzo minimalne bicie ale na to juz nie da rady......
Avatar użytkownika
igor89xx
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 06:24
Lokalizacja: EPI


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości