Koło Pasowe TDI 1z

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Koło Pasowe TDI 1z

Postprzez lukaszwidz3 » 11 kwi 2011, o 08:32

witam :-)
Od momentu zakupu auta ok pół roku temu borykam się ze złym odpalaniem golfiny. Niby odpali na zimnym i jak były mrozy to również ale ... no właśnie ale jak. Musi przekrecic ze dwa razy a później niemiłosiernie trzepie i tak jakby chodził na trzy i biały dym. Na cieplym bez problemów. I tu pojawia się pytanie przy tym wszystkim piszczy wyrobione koło pasowe wału (guma- to chyba ten tłumik drgań) czy to może powodować takie odpalanie czy to nic Z tego???


Dodam żę;
świece nowe
prąd dochodzi
zaworek nowy
dokupiony zaworek żeby na pewno paliwo sie nie cofało
KĄT USTAWIONY

PROSZĘ O POMOC
Ostatnio edytowano 11 kwi 2011, o 22:11 przez lukaszwidz3, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
lukaszwidz3
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 20 paź 2010, o 14:28
Lokalizacja: kielce

Koło Pasowe TDI 1z

 

Postprzez igor89xx » 11 kwi 2011, o 21:04

miałem nie dawno podobny problem i u mnie okazało się ze rozrząd przestawił mi się o dwa ząbki... tez miałem problem z kołem pasowwym , jego wymiana nic nie dala okazało się ze miałem już nacięty lekko klin i ztad takie bicie .....
Avatar użytkownika
igor89xx
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 06:24
Lokalizacja: EPI

Postprzez lukaszwidz3 » 11 kwi 2011, o 22:02

Tak tylko że u mnie nie występuje z tego co mogę zaobserwować bicie całego koła pasowego . tylko mam wrażenie jakby silnik głośniej pracował i ogólnie silniej trzęsie budą przez wyrobiony tłumik drgań.

A co do rozrządu to wymiana 4 miechy temu.
Avatar użytkownika
lukaszwidz3
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 20 paź 2010, o 14:28
Lokalizacja: kielce

Postprzez darkker » 12 kwi 2011, o 16:13

1.sprawdz klin na kole zębatym od napędu paska nierządu :-)
2. co ma wyrobiony tłumik drgań napędu alternatora do trzęsienia karoserią???

według mnie przestawia ci się kat wtrysku poprzez powoli ścinany klin dlatego zimny ch...owo pali i kopci na biało
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez lukaszwidz3 » 12 kwi 2011, o 18:45

chodzi mi o tłumik drgań w kole pasowym wału:)
Mechanikiem z bardzo nie jestem tak więc za sprawdzanie klina sie brał raczej nie będe :oops:

To teraz czy w końcu koło pasowe wału może dostac bić innych niz na boki bo takich nie zauważyłem.Bo ono strasznie piszczy a przeważnie przy rozruchu
Avatar użytkownika
lukaszwidz3
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 20 paź 2010, o 14:28
Lokalizacja: kielce

Postprzez igor89xx » 13 kwi 2011, o 01:12

Tez bym stawiał na kat wtrysku , przez ten klin się przestawia.....
ja na nowym rozrządzie przejechałem 7tys i przez ten klin mimo wszystko i tak mi przeskoczył .... a na tym kole nie będziesz miał takich drgań zeby Ci buda zatrzęsło :) a jeśli już to wykręć to kolo i niech ktoś Ci wzuci na tokarkę i będzie wiadomo ...
Avatar użytkownika
igor89xx
Czytacz
 
Posty: 38
Dołączył(a): 22 mar 2011, o 06:24
Lokalizacja: EPI


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości