Koło zębate na wale korbowym

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Koło zębate na wale korbowym

Postprzez marcin14 » 25 kwi 2012, o 10:25

Witam. Posiadam Golf III 1.9 TD, w którym co pewien okres czasu (około 6 miesięcy) zrywa się klin na kole zębatym (rozrządu) zamocowanym na wale korbowym. Przy wymianie zębatki wymieniam także śrubę mocującą. Czy ktoś uporał się z tym problemem?
Marcin_1.9 TD
marcin14
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 25 kwi 2012, o 10:17
Lokalizacja: okolice Wałbrzycha

Koło zębate na wale korbowym

 

Postprzez slawek5t » 25 kwi 2012, o 11:32

Do regeneracji czop wału.... Dlatego zrywa nowe koła
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie

Postprzez k0la » 25 kwi 2012, o 14:22

Miałem to, sfrezowałem czoło wału, nowe koło główne rozrzadu i tyle.
Avatar użytkownika
k0la
Badacz tematu
 
Posty: 387
Dołączył(a): 17 lis 2009, o 12:40
Lokalizacja: Wolfsburg

Postprzez krysek0309 » 25 kwi 2012, o 18:53

marcin14, tak jak piszą koledy wyżej napawanie, szlif wału i nowe koło zebate, i problem z głowy na następne dwadzieścia lat :ok:
Avatar użytkownika
krysek0309
Badacz tematu
 
Posty: 171
Dołączył(a): 20 lis 2011, o 17:20
Lokalizacja: KNS (Koło Nowego Sącza)

Postprzez slawek5t » 25 kwi 2012, o 22:50

Ponoć warto wymieniac to koło co drugi rozrząd - dla bezpieczenstwa i oszczędzenia późniejszych problemów i wydatków.
Mój golfik
Avatar użytkownika
slawek5t
Members
 
Posty: 1993
Dołączył(a): 15 cze 2011, o 00:05
Lokalizacja: Pomorskie


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości