Komputer odczytuje za niskie ciśnienie atmosferyczne ;/

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Komputer odczytuje za niskie ciśnienie atmosferyczne ;/

Postprzez misiek13131 » 12 sty 2014, o 02:40

Witam, po podłączeniu kompa do sprawdzenia ciśnienia jakie podaje turbina, okazało się że ciśninie atmosferyczne wynosi ok 650, zakładane ciśnienie doładowania na wolnych obrotach ok 730.. Wiem, że na pewno tak ma nie być, poradzi ktoś co sprawdzić? :) 110 ,AFN golf 3
Avatar użytkownika
misiek13131
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 21:58
Lokalizacja: Gorlice, małopolska

Komputer odczytuje za niskie ciśnienie atmosferyczne ;/

 

Postprzez palio » 12 sty 2014, o 09:22

Zrób logi
BS (bassic settings) - 003, 011
dynamiczne - 003, 008, 010, 011
Każdy z osobna 1400 - 4000 obr/min na 3/4 biegu

Dodatkowo logi robione grupami 1400 - 4000 obr/min
003 + 011
010 + 011
003 + 008 + 011

Napisz czy są zapisane jakieś błędy w sterowniku.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez misiek13131 » 12 sty 2014, o 14:14

błąd: 65535 - Internal Control Module Memory Error

37-00 - Faulty
Avatar użytkownika
misiek13131
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 21:58
Lokalizacja: Gorlice, małopolska

Postprzez palio » 12 sty 2014, o 14:19

65535 - uszkodzony moduł sterujący

Wyjmij sterownik i sprawdź czy jest suchy (może być zalany olejem) lub może okazać się pęknięty wężyk Map Sensora.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez misiek13131 » 12 sty 2014, o 14:26

logi są tutaj http://chomikuj.pl/misiek131311

[ Dodano: 2014-01-12, 13:27 ]
zalany olejem z dolotu tak? o dolot mokry
Avatar użytkownika
misiek13131
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 21:58
Lokalizacja: Gorlice, małopolska

Postprzez palio » 12 sty 2014, o 14:31

misiek13131 napisał(a):zalany olejem z dolotu tak? o dolot mokry


tak

[ Dodano: 2014-01-12, 13:33 ]
Logi wrzuć tu - http://www.vaglog.rtnet.pl/
będą lepiej widoczne
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez misiek13131 » 12 sty 2014, o 15:58

jak ten olej usunąć czy się nie da?
Avatar użytkownika
misiek13131
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 21:58
Lokalizacja: Gorlice, małopolska

Postprzez palio » 12 sty 2014, o 16:24

Pod lewym podszybiem ukaże Ci się ECU silnika. Odpinasz wężyk, porządnie przedmuchaj go bo w środku będzie olej. Wyjmujesz ecu, odkręcić 4 śrubki by dostać się do środka ecu. Jeżeli w środku będzie olej to znaczy ze pękł ~10cm wężyk w ECU, który musisz wymienić. ECU w środku z oleju też należy wyczyścić (tylko jakąś miękką szmatką, aby nic nie uszkodzić).
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez misiek13131 » 12 sty 2014, o 19:16

dzieki za podpowiedź, logi wrzuce niedługo :)

[ Dodano: 2014-01-12, 20:24 ]
mam logi : http://vaglog.rtnet.pl/misiek13131_156034.html

[ Dodano: 2014-01-12, 21:14 ]
do tego wszystkiego dziwnie turbinę słychać jak auto stoi na wolnych obrotach, słychać gwizd turbiny przez parę sekund i pożniej przestaje jakby sie wyłączała, i tak cały czas.. całkiem podobnie jest jak włącze blok 003 w którym załączany i wyłączany jest EGR, też turbina gwiżdże tylko nie pamiętem czy na włączonym EGR czy wyłączonym

[ Dodano: 2014-01-12, 21:17 ]
palio, mam logi, zerknie pan na nie okiem ? :)
Avatar użytkownika
misiek13131
Czytacz
 
Posty: 82
Dołączył(a): 1 lis 2013, o 21:58
Lokalizacja: Gorlice, małopolska


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości