kontrolka spirali

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez marcinkoz2910 » 10 kwi 2009, o 20:45

Jumper, może spróbuj to co na jednym z forum wyczytałem żeby jedna osoba trzymała silnik na 2000tys. obr/min a Ty pukają po wtrysku i jak się będzie dławił to znaczy że jest do wymiany

Bo też coś czytałem że można tylko jakąś część wymienić a inne wykorzystać ze starego
Ostatnio edytowano 14 kwi 2009, o 20:25 przez marcinkoz2910, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

 

Postprzez leopard » 11 kwi 2009, o 01:19

poszukaj na allegro takiego samego - zapłacisz w granicach 200 pln za wtryskiwacz sterujący i na tym zakończy się naprawa - jeśli wtyczka od tego wtryskiwacza jest podpięta - oznacza to że prawdopodobnie przerwany jest kabel wychodzący z wtryskiwacza (częsta przyczyna)

[ Dodano: 2009-04-11, 01:22 ]
marcinkoz2910 napisał(a):W praktyce najczęściej padnięty jest cały wtryskiwacz sterujący a auto jeździ na mapach awaryjnych ostatnio zapamiętanych w ECU

nie ma czegoś takiego jak ostatnio zapamiętana mapa ...
cały wtryskiwacz sterujący nie pada - pada nadajnik skoku a częściej kabel wychodzący z korpusu (przerywa się przy samym korpusie)
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez marcinkoz2910 » 11 kwi 2009, o 09:28

leopard napisał(a):nie ma czegoś takiego jak ostatnio zapamiętana mapa ...
a ja właśnie o czymś takim słyszałem że podczas awarii jakiegoś z podzespołów ECU przechodzi w tryb awaryjny żeby było można dojechać do warsztatu czy gdzieś indziej

Ale nie zawsze wiadomo że coś takiego nam się właśnie włączyło

Mogę wrzucić foty tego artykułu
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez Jumper » 11 kwi 2009, o 11:02

wczoraj jechalem i sprawdzilem cos...
tzn jade jade jest OK, nagle zaczyna migac kontrolka i trace moc.
Zatrzymalem sie poruszalem kablami od tych wtryskiwaczy, zamknalem maske i przegazowalem go. MOC POWROCILA !
CZYZBY TO BYLA WINA KABLI?
Avatar użytkownika
Jumper
Czytacz
 
Posty: 50
Dołączył(a): 29 lut 2008, o 10:19
Lokalizacja: Olkusz/Gliwice

Postprzez marcinkoz2910 » 11 kwi 2009, o 11:26

Jumper napisał(a):CZYZBY TO BYLA WINA KABLI?
tak, może być pisał o tym kolega i ja też na pierwszych postach żebyś sprawdził przewód :cwaniak:

[ Dodano: 2009-04-11, 11:30 ]
moje słowa:
Kod: Zaznacz cały
A druga sprawa to sprawdź ten przewód od tego czujnika czy tam jakieś anomalia nie powstały


słowa leopard:
Kod: Zaznacz cały
Jeśli wtyczka od tego wtryskiwacza jest podpięta - oznacza to że prawdopodobnie przerwany jest kabel wychodzący z wtryskiwacza (częsta przyczyna)
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Postprzez leopard » 11 kwi 2009, o 17:22

marcinkoz2910 napisał(a):ECU przechodzi w tryb awaryjny


owszem przechodzi ale tryb awaryjny to nie ostatnio zapamiętana mapa...
map jest wiele i sa zalezne od siebie ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez marcinkoz2910 » 11 kwi 2009, o 17:29

leopard napisał(a):owszem przechodzi ale tryb awaryjny to nie ostatnio zapamiętana mapa...
map jest wiele i sa zalezne od siebie ...
no tak czyli wszystko jasne :ok:
Avatar użytkownika
marcinkoz2910
Members
 
Posty: 4293
Dołączył(a): 20 lip 2008, o 15:16
Lokalizacja: Pogórze /k. Skoczowa

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości