Kopci na niebiesko i niewiem dlaczego pomocy.

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Kopci na niebiesko i niewiem dlaczego pomocy.

Postprzez helus16 » 26 cze 2010, o 14:24

A więc tak mój problem polega na tym, że jak odpale mojego golfa 3 1,9 tdi 90 km i pochodzi sobie troche na biegu jałowym to po ruszeniu z miejsca mega kopci na niebiesko. Po jakimś czasie przestanie i tak za każdym razem. I teraz pytanie czy ktoś spotkał się z takimś czymś??? Przestawiałem generalnie pompe wtryskową, ale to nic nie dało. No i zaczął więcej palić. Odrazu informacja taka, że odpala jak igła i nie ma z nim innych problemów. Oleju też nie bierze. Silnik Po remoncie . Z góry dzięki za pomoc.
helus16
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6 paź 2008, o 18:57
Lokalizacja: Reda

Kopci na niebiesko i niewiem dlaczego pomocy.

 

Postprzez e2 » 26 cze 2010, o 19:05

jak kopci na niebiesko to przeważnie jest to oznaką jarania oleju. Nie ma innej możliwości.
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez dadi321vw » 26 cze 2010, o 20:28

Jaki przebieg ale kto to wie ale raczej motorowi już bliżej jak dalej. :-(
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Postprzez helus16 » 26 cze 2010, o 21:17

Powiem tak przejechałem od ostatniej wymiany oleju 6000 tys kilometrów i nie spalił ani grama oleju. Na miarce jest tyle samo oleju ile było.
helus16
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6 paź 2008, o 18:57
Lokalizacja: Reda

Postprzez dadi321vw » 26 cze 2010, o 21:45

Niech się ktoś mąrzejszy wypowie skoro nie bierze oleju może jeszcze silnik jest ok może wtryski. :-o
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Postprzez helus16 » 26 cze 2010, o 21:48

Mi też to przyszło na myśl, ponieważ ostatnio zauważyłem większe spalanie
helus16
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6 paź 2008, o 18:57
Lokalizacja: Reda

Postprzez ptaszek87 » 26 cze 2010, o 23:01

jak kopci na niebiesko to moze sie konczyc turbina
Avatar użytkownika
ptaszek87
Czytacz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 8 sie 2008, o 23:51
Lokalizacja: Kętrzyn / Gdańsk

Postprzez helus16 » 27 cze 2010, o 01:13

O turbinie też myślałem. A ile może kosztować regeneracja ???
helus16
Berbeć
 
Posty: 9
Dołączył(a): 6 paź 2008, o 18:57
Lokalizacja: Reda

Postprzez e2 » 27 cze 2010, o 10:59

w dobrym warsztacie około 1000zł
Moje mk3
“go to work, send your kids to school
follow fashion, act normal
walk on the pavements, watch T.V.
save for your old age, obey the law
Repeat after me: I am free”
Avatar użytkownika
e2
Members
 
Posty: 1545
Dołączył(a): 18 lis 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gotenhafen
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez Snejk18 » 27 cze 2010, o 11:08

Zanim zaczniesz wydawać kasę na cokolwiek, to najpierw podłącz go pod VAG-a. Do tych silników najpierw podchodzisz z kompem, a dopiero potem z narzędziami.
Sprawdź jakie błędy wyskoczą, i porób logi dynamiczne. To powinno pomóc określić dokładnie co się dzieje.
Avatar użytkownika
Snejk18
Fanatyk
 
Posty: 1105
Dołączył(a): 1 kwi 2009, o 22:19
Lokalizacja: Nasielsk

Postprzez vision » 27 cze 2010, o 21:41

np zły kąt wtrysku , wadliwy N108 , wtryski
i zacznij od tego co napisał Snejk18
uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych D/TD/TDI/SDI/mTDI , regulacja /czyszczenie/ wymiana wtryskiwaczy , pomiar sprężania/ciś oleju , vag
vision
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 14:50
Lokalizacja: warszawa


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości