Kopci przy odpalaniu na zimnym

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Golfik1986 » 23 paź 2010, o 16:22

dadi321vw napisał(a):wtedy jak wyłancza się ssanie

a w tdi jest ssanie?? bo ja nie zauwazylem. z tego co mi sie wydaje na zimnym silniku jest podawana wieksza dawka paliwa i dlatego obroty sa wieksze
i co do mojego golfa to kopci jak jest zimny i ma wyzsze obroty a przestaje jak spadaja takze tak se glowkuje na chlopski ze moze za duza dawka paliwa jest ustawiona ale to musi ktos madrzejszy odemnie powiedziec
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

 

Postprzez radek1 » 23 paź 2010, o 16:24

jak nie ma kopciucha z rana to znaczy ze jest cos nie tak czego my chcemy od naszych golfinek przeciez kazda ma grubo 200 000 km na blacie
Avatar użytkownika
radek1
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 13 sie 2010, o 07:05
Lokalizacja: dabrowa czluchowska

Postprzez dadi321vw » 23 paź 2010, o 20:48

Ssanie czy większa dawka o jedno chodzi poprostu zimny więcej paliwa wiadomo nie. :lol:
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Postprzez Robertuss » 23 paź 2010, o 22:20

radek1 napisał(a):czego my chcemy od naszych golfinek przeciez kazda ma grubo 200 000 km na blacie

Nie potrzeba 200 000 km żeby był kopciuch :-D nowsze diesle też kopcą ;-)
Avatar użytkownika
Robertuss
Members
 
Posty: 1234
Dołączył(a): 10 lip 2008, o 08:00
Lokalizacja: Świecie
Rocznik: 1999
Silnik: 2.8 AQD
Paliwo: PB+LPG
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez mani51 » 24 paź 2010, o 08:19

jeśli silnik zadymi na biało kilka sekund po odpaleniu a później przestaje to winne są uszczelniacze na prowadnicach zaworów. poprostu przy dłuższym postoju olej przedostaje się na grzybek zawora skąd po odpaleniu zasysany jest do cylindra i spalany. W dieslu może to być również przeciek na turbinie i zazwyczaj to jest w pierwszej kolejności.

parę wodną widać tylko gdy jest naprawdę zimno, w okolicach zera stopni i poniżej i wydobywa się z wydechu nawet gdy silnik już się zagrzeje.
Avatar użytkownika
mani51
Members
 
Posty: 1415
Dołączył(a): 30 cze 2008, o 09:43
Lokalizacja: TJE, Wodzisław

Postprzez SotoM » 24 paź 2010, o 12:33

bardziej tu widzę biały dym spowodowany dawka paliwa jaka dostaje cylinder.
silnik odpala od kopa czy z 3 sekundy kreci i dopiero odpala??-w momencie tych 3s paliwo jest dostarczane do cylindra po 3s następuje zapłon paliwa a ze jest go tak dużo w cylindrach nie zostaje ono spalone do końca tylko powstaje"mgiełka" która ze spalinami jest wydalana na zewnątrz.
olej - raczej pościł by niebieskawego bąka...
ale czym wy się przejmujecie - przy paczcie się na auta nowszej generacji jak kopcą dymią itp- i ludzie się nie przejmują... diesel ma kopcić ;-)
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Golfik1986 » 24 paź 2010, o 12:55

SotoM napisał(a):bardziej tu widzę biały dym spowodowany dawka paliwa jaka dostaje cylinder.

moja wizja sie potwierdzila :super: ja tam mam od 1.5 roku jakos sie tym nie przejmuje i to najczesciej jest mroz sie robi co zrobic ten model tak ma oleju mi jakos nie pozera astronomicznie nie cale 0.5 na 12 tysi takze nad czym tu myslec
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez lukaszwidz3 » 25 paź 2010, o 21:03

Na dniach spróbuje nagrac filmik z odpalania to sami ocenicie :roll:

Nie jest to znów wielki problem ale ciekawość ciągle niezaspokojona :-D

Czy można w jakiś sposób sprawdzić przeciek na turbinie o którym wspomniał kolega?? :?: :?:
Avatar użytkownika
lukaszwidz3
Czytacz
 
Posty: 40
Dołączył(a): 20 paź 2010, o 14:28
Lokalizacja: kielce

Postprzez Golfik1986 » 25 paź 2010, o 21:08

lukaszwidz3 napisał(a):Czy można w jakiś sposób sprawdzić przeciek na turbinie o którym wspomniał kolega??

tym ile ci oleju bierze bo turbo pewnie masz jush spracowane i lubi troche chapnac oleju
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez SotoM » 27 paź 2010, o 08:40

czy bedziesz miał turbo nowe czy po regenracji to i tak bedzie przpuszczała olej- to nie ma bata. :-) a zjedzenie 0,5L na 10tyskm to jest norma i nie ma sie czym przejmowac.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości