korbowód i głowica w 1.9td

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

korbowód i głowica w 1.9td

Postprzez GITgostek » 14 lip 2009, o 11:16

witam pękła głowica są takie pęknięcia takie szczelinki małe pomiędzy tłokami

i skrzywił sie jeden korbowód

ile będzie kosztowac naprawa?
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

korbowód i głowica w 1.9td

 

Postprzez SotoM » 14 lip 2009, o 22:59

szukaj kompletnewgo uzywanego korbowodu ze stopką i tłokiem. zmień pierscienie odrazu. głowica pekła i poszła woda w cylinder...?? tak. głowica sadze ze z 300zł - głowice daj do planowania, przetrzyj gniazda zaworowe i nowe uszczelniacze-jakies 300zł takie przygotowanie głowicy... mysle ze mniej niż 1000zł nie zrobisz tego w warsztacie....
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez GITgostek » 15 lip 2009, o 11:19

korbowód wyniesie 120zl z przsyłką głowice naprawią za 300zł tylko ciekawi mnie ile za robote
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez darkker » 15 lip 2009, o 13:25

GITgostek, a co z tą wymiana silnika u ciebie??
Pisałeś że miałeś jakiegoś AFN kompletnego za nieco ponad 2000zł?
widze że jednak chcesz reanimować swojego TD.
Ja pewnie też bym, tak robił gdybym nie znalazł silnika w dobrej kasie ale z drugiej strony czy jak założysz drugie korby do tego (tak przynajmniej mi się zdaje ze wypadało by nowe panewki) to za pół roku nie bedzie ci się smarowanie paliło no bo chyba starych panewek nie bedziesz zakładał??
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez GITgostek » 15 lip 2009, o 21:08

witam no jest taki temat że z 2 zrobilo sie 2,7 za AFN , nie mogę teraz wydać tylu pieniędzy bo na urlop nie pojade a wiesz tutaj mam taniej i auto jeździć będzie może już w sobotę

dobrze że mówisz o tych panewkach wspomne mechanikowi o tym
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez SotoM » 15 lip 2009, o 22:54

GITgostek napisał(a):wspomne mechanikowi o tym
nie wspominaj tylko kupuj i też wymień... i9 masz z bani...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez darkker » 15 lip 2009, o 23:18

nowe jak nowe ale przed założeniem wypadałoby chyba zrobić szlif wału?
Nowe panewki na stare gładzie wału????? jak na moje to po krótkim czasie może ciśnienie stracić.
tak jak pisze SotoM nie mniej jak 1000
korba 120
panewki ??????? nie mam pojecia ale wątpie byś kupił tylko na jeden korbowód jak już to komplet do tego przynajmniej ja bym tak zrobił że bym dał wał do szlifu co tez za darmoche nie zrobią
głowica 300( z tego co ty piszesz)
uszczelka pod głowice 130-170 zależy jaka
jak robisz sam to jeszcze sie kalkuluje a jak idziesz z tym do warsztatu to jeszcze raz tyle cię skasują a nieuniknione koszta to i tak filtry i płyny
W twoim przypadku jak masz walnietą i głowicę i korbowód to rozglądałbym sie za całym silnikiem przekalkuluj sobie to wszystko czy sie opłaca
Zobacz na to: http://moto.allegro.pl/item669290343_vw ... _9_td.html
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Postprzez leopard » 16 lip 2009, o 00:28

darkker napisał(a):W twoim przypadku jak masz walnietą i głowicę i korbowód to rozglądałbym sie za całym silnikiem przekalkuluj sobie to wszystko czy sie opłaca


:ok: do tego jak jeszcze coś pojdzie nie tak ... nerwy - kasa nerwy kasa ... też poszukałbym używki w jednym kawałku
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez Procent » 16 lip 2009, o 02:05

Ja bym szukał też całego silnika. Podejrzewam że taniej to wyniesie... Choć nastawiałem się że zrobisz tego swapa. No, ale cóż... Trudno
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 16 lip 2009, o 22:50

z tym silnikiem to 2ga opcja....ale też nie wiesz co kupisz....wiec po 1 i 2giej str.medalu jest ryzyko i kasa...
GITgostek,w sumie decyzja nalezy do ciebie.... ja np bym nie szukał motoru tylko robił bym swój... ale głowicy bym nie naprawiał tylko szukał uzywki...cholera wie ile czasy wytrzyma regenerowane miejsce... - wiem mi łatwo tak mówić bo ja popłynął bym tylko na czesciach i na naprawie głowicy a robotę mam swoją i w tym jestem do przodu.... ty widze za sam sobie tego nie zrobisz tylko musisz wydac kasę... cieka decyzja ale ona nalezy tylko i wyłacznie do ciebie...
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez Procent » 16 lip 2009, o 23:21

Jeżeli masz zamiar robić ten silnik co masz obecnie to tak jak pisze SotoM głowica używka. Bo naprawdę jest duże ryzyko że to regenerowane miejsce znów pójdzie. I jest duże prawdopodobieństwo że tak się stanie. Regeneracja to tylko tymczasowa inwestycja. Bynajmniej ja tak to widzę
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez darkker » 16 lip 2009, o 23:27

ale jak kupujesz silnik to dają gwarancje rozruchową 2 tyg jedynie jak coś pójdzie nie tak to jedynie dodatkowo wkur......asz się że spowrotem musisz motor wymontować i wykłucić się z gościem by kase zwrócił
Ni za tym ni po tym ja bym kupował cały silnik co zresztą i tak zrobiłem a na dobra sprawe do tej pory nie wiem co w moim strzeliło bo nie mam ani czasu by nowy włożyć ani by stary rozebrać :-(
darkker
Badacz tematu
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2 gru 2007, o 20:04
Lokalizacja: Inowrocław

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości