krzywe koło pasowe?

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

krzywe koło pasowe?

Postprzez arkamado » 23 kwi 2007, o 13:14

Witam.Mam problem z podwójnym kołem pasowym,ma bicie i nie wiem czy jest krzywe cz może być jakaś inna przyczyna.Martwię się o moją Niunię.Proszę o nr katalogowy i orientacyjną cenę.Pomóżcie nie mogę spać po nocach .Pozdrawiam i z góry dziękuję.
arkamado
Berbeć
 
Posty: 1
Dołączył(a): 19 kwi 2007, o 20:40
Lokalizacja: kuj-pom

krzywe koło pasowe?

 

Postprzez Pablo » 23 kwi 2007, o 22:35

Czesc nie wiem o jakie dokladnie kolo Ci chodzi. Tutaj masz linki do stronki z kolami pasowymi do vw.

http://www.czescidoaut.pl/index.php?a=o ... e510739109

http://www.czescidoaut.pl/index.php?a=lista&k=1&v=1

http://www.bronowski.pl/katalog.php?naz ... eks=&of=50

pozdrawiam
Pablo
Berbeć
 
Posty: 6
Dołączył(a): 14 kwi 2007, o 18:39
Lokalizacja: Dublin/Kielce

Postprzez CINKERS » 26 maja 2007, o 09:28

witam mam pytanko jakie sa objawy krzywego koła pasowego???
wydaje mi sie ze u mnie jest tez to samo tylko ze zaden mechanik nie wie co jak z czym i do czego moze ktos wie jak sie sprawdza koło pasowe zeby miec 100%pewnosci!!moj golf nie wydaje takiego czystego dzwieku diesla tylko dodatkowo jest jakis halas nie wieadomo skad??
pzdr
Avatar użytkownika
CINKERS
Czytacz
 
Posty: 144
Dołączył(a): 26 maja 2007, o 09:20
Lokalizacja: gdynia

krzywe kolo pasowe

Postprzez JohnMcKenzie » 26 maja 2007, o 12:59

A czym grozi krzywe kolo pasowe?? Mam bicie na pasku klinowym... przez co skacze mi napinacz. Wymienilem pasek na nowy wiec juz mi sie nie slizga ale jest dalej bicie. Jeszcze raz czym to grozi.
Jest dobrze... ale zawsze moze byc lepiej...
JohnMcKenzie
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 17 maja 2007, o 11:09
Lokalizacja: Elbląg

Postprzez malin » 24 sty 2008, o 11:28

to może być koło, moze sciety lin na kole pasowym a najprawdopodobniej pompa wtryskowa czyli nastawnik w pompie , na wolnych obrotach faluje i szarpie podczas jazdy to nastawnik.
MALIN
malin
Berbeć
 
Posty: 5
Dołączył(a): 23 sty 2008, o 09:37
Lokalizacja: ZABRZE

Postprzez JotKa » 27 sty 2008, o 21:05

Należy wymontować bijące koło i dać przetoczyć nierówność na tokarce do zrównania, tzn. minimalnie, tylko tyle, aby zlikwidować tę nierówność.
Skutkiem takiego bicia może być bardzo szybkie zużycie paska i problemy.
Pozdrawiam
Samochód jest dla mnie, a nie ja dla samochodu.
Avatar użytkownika
JotKa
Czytacz
 
Posty: 22
Dołączył(a): 2 lis 2007, o 23:21
Lokalizacja: Pomorskie


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 25 gości

cron