którą opcją sie sugerowac (temp. oleju)

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

którą opcją sie sugerowac (temp. oleju)

Postprzez 360st0pni » 31 sty 2009, o 15:54

Panowie mam takie cos ze wskazówka pokazuje mi inaczej temp. a komputer pokladowy inaczej temp. rózni sie o okolo 20 stopni która opcja jast bardziej prawdopodobna, a i w lato jak mu dawalem popalic to na kompie pokazywalo nawet 96 98 a wskazówka ani deko nie przekroczyla 90 stopni (stala w pionie)powiem tez ze prędkosc na komputerze zle mi pokazuje bo jak jade np. 160(na zegarach tak widac) to mi pokazuje ze jade 80-90. TDi 110 koni 96 rok.
360st0pni
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 21 cze 2008, o 22:43
Lokalizacja: Zambrów

którą opcją sie sugerowac (temp. oleju)

 

Postprzez leopard » 31 sty 2009, o 17:16

sprawdź VAG'iem - najlepiej rano na zimnym silniku - wszystkie czujniki powinny pokazywac temperature zblizoną do temperatury otoczenia ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez 360st0pni » 31 sty 2009, o 21:50

ale tu chodzi o temp oleju a nie otoczenia ;))
360st0pni
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 21 cze 2008, o 22:43
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez Golfik1986 » 1 lut 2009, o 01:37

sory ale gdzie masz zegar od temp oleju ze mowisz ze stoi na 90stopni bo ja takowej u siebie nie mam :szok: . chodzi ci o temp silnika bo tylko taka sie znajduje a ta tak jak pisze leopard, jej poprawnosc sprawdzisz Vagiem. tesh mam u siebie przeklamanie ale rzedu 5stopni wiec w normie sie za duzo tym nie przejmuje
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez Sivy » 1 lut 2009, o 10:24

360st0pni, tak jak napisalGolfik1986, w mk3 nie ma zegara od temperatury oleju w silniku. Pierwszy wskaznik to temperatura cieczy chlodzacej, wskazanie temeratury oleju mozesz tylko odczytac z licznika wyposazonego w mfa. U mnie przy temperaturze 90*C wody, olej ma jakies 86-88*C.
Alten VW Fück Opel ~VAGSTYLE~
Avatar użytkownika
Sivy
Members
 
Posty: 880
Dołączył(a): 25 cze 2008, o 10:00
Lokalizacja: Güttstadt

Postprzez PiJey88 » 1 lut 2009, o 10:48

OMG :wstyd: :wstyd: :wstyd:

licznik pokazuje temp cieczy chłodzącej, a MFA temp OLEJU :!: To dwie różne sprawy :]

Czyli tak jak piszą Golfik1986 i Sivy :ok:
Avatar użytkownika
PiJey88
Administrator
 
Posty: 5010
Dołączył(a): 2 lut 2007, o 09:16
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1996
Silnik: 2.8 VR6 AAA
Paliwo: PB
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez 360st0pni » 1 lut 2009, o 13:43

no dobra to jzu wiem a co z prędkoscią czego to moze byc wina? ze zegary pokazują dobrze a mfa kompletnie odbiega od rzeczywistej prędkosci?
360st0pni
Czytacz
 
Posty: 96
Dołączył(a): 21 cze 2008, o 22:43
Lokalizacja: Zambrów

Postprzez Golfik1986 » 1 lut 2009, o 13:52

to masz cos z komputerkiem pokladowym bo u mnie miedzy zegarami a Vagiem nie ma roznicy wiec mysle ze to co masz na zegarach to rzeczywista predkosc. ale z tym ci za duzo nie pomoge bo nie mam takowej zabawki u siebie niestety
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości