Mam MK3`97 z silnikiem AFN (110 PS TDi). Jestem bardzo zadowolony
Spalania jeszcze nie sprawdziłem, wszystko przede mną. Ile ma do setki też zbytnio mnie nie interesuje, a to z racji mojego podeszłego wieku (38 y)
Moc wykorzystuję przede wszystkim podczas manewrów wyprzedzania. Jeszcze niedawno ujeżdżałem tatową Corsę C z silnikiem litrowym (eine liter, drei zylinder - olaboga), więc mam porównanie. Jak to mówią? Gdzie diabeł nie może, tam babę pośle? Parafrazując: gdzie Corsa nie może, tam AFN wydoli. To niesamowity komfort, zwłaszcza psychiczny, kiedy wiesz, że na pewno zdążysz się zmieścić zanim nadjedzie pojazd z naprzeciwka. Podczas wyprzedzania pedał w podłogę, później wszystko wraca do normy czyli jazda ekonomiczna. Silnik jest tak elastyczny, że do jazdy po mieście praktycznie wystarcza mi trzeci bieg (korki, korki, korki ...). Czwórkę wrzucam sporadycznie, a piątki - praktycznie wcale.
Naprawdę bardzo polecam.