Lanie paliwa pod korek

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez Piaggio » 18 wrz 2013, o 17:05

miras200888 napisał(a):sory ze zadam takie pytanie ,

gdzie w golfie jest odpowietrznik bo pierwszy raz szlysze o takim czyms

Jak odkecisz korek wlewu paliwa to jak zanurzysz wzrok w otwór, to na prawej ściance będzie taki mały pizdgroł,
oporniczek myk myk myk
WETO- skuterkowcom!!!!
Avatar użytkownika
Piaggio
Members
 
Posty: 1893
Dołączył(a): 15 mar 2008, o 21:41
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

 

Postprzez tool17 » 18 wrz 2013, o 17:13

edward_k napisał(a):w moim golfie też strasznie powoli zbiera się wskazówka paliwa po zatankowaniu, rozumie że to normalne ?


Włącz zapłon. Jeśli wskazówki temperatury cieczy chłodzącej (jak silnik ciepły) i paliwa od razu się podnoszą to masz licznik na silniczkach (słychać nawet ich pracę). Jeśli nie to masz licznik starszego typu i ma prawo tak powoli się podnisić

miras200888 napisał(a):sory ze zadam takie pytanie ,

gdzie w golfie jest odpowietrznik ?? bo pierwszy raz szlysze o takim czyms :-o

Obrazek
tool17
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 27 cze 2012, o 16:01
Lokalizacja: Trójmiasto

Postprzez edward_k » 18 wrz 2013, o 18:59

więc sytuacja u mnie wygląda tak, po włączeniu zapłonu wskaźniki podnoszą się praktycznie od razu więc strzelam że licznik jest na silniczkach bo faktycznie słychać ich pracę, problem polega na tym że przykładowo wskaźnik paliwa wchodzi na rezerwę, podjeżdżam na stacje, tankuje sobie 20 litrów, odpalam samochód, wskazówka paliwa podnosi się na wysokość na której była przed tankowaniem czyli dalej na rezerwie i dopiero powoluteńko się podnosi i często dopiero następnego dnia pokazuje ilość paliwa którą zatankowałem, czy to jest normalne ?
Avatar użytkownika
edward_k
VIP
 
Posty: 680
Dołączył(a): 27 maja 2013, o 11:02
Lokalizacja: Katowice
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez tool17 » 18 wrz 2013, o 20:55

No u mnie tak nie ma. Liczniki w golfach są niedokładne, ale nie aż tak jak u Ciebie.
tool17
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 27 cze 2012, o 16:01
Lokalizacja: Trójmiasto

Postprzez hanawald » 19 wrz 2013, o 06:31

edward_k napisał(a):więc sytuacja u mnie wygląda tak, po włączeniu zapłonu wskaźniki podnoszą się praktycznie od razu więc strzelam że licznik jest na silniczkach bo faktycznie słychać ich pracę, problem polega na tym że przykładowo wskaźnik paliwa wchodzi na rezerwę, podjeżdżam na stacje, tankuje sobie 20 litrów, odpalam samochód, wskazówka paliwa podnosi się na wysokość na której była przed tankowaniem czyli dalej na rezerwie i dopiero powoluteńko się podnosi i często dopiero następnego dnia pokazuje ilość paliwa którą zatankowałem, czy to jest normalne ?
to raczej nie jest normalne,a pływak tobie sie nie zawiesza.ja swoje autko mam od 2008.nie chwaląc sie nigdy nie dopuściłem zebym miał rezerwe.wiec cieżko mi powiedzieć czy moja skazówka,powoli sie podnosi .przeważnie tankuje jak mam połowe zbiornika .i normalnie sie podnosi odrazu po zatankowaniu ;-)
Avatar użytkownika
hanawald
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 21 wrz 2012, o 15:17
Lokalizacja: dobrzyn nad wisłą CLI
Rocznik: 97
Silnik: 1.9 tdi
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez Revo » 19 wrz 2013, o 13:22

Im masz mniej paliwa tym wskazówka wolniej się podnosi, tak wychodzi z moich obserwacji. Więc jeśli chciałbyś wiedzieć dokładnie ile masz paliwa, załóżmy zalewasz te 20l, to ja najprędzej sprawdzę to w moim mk3 jadąc na odcinku 3-4 km po równej drodze :) . Wtedy dobrze mi wskaże dopiero po 3km..
Avatar użytkownika
Revo
Czytacz
 
Posty: 58
Dołączył(a): 11 maja 2013, o 22:06
Lokalizacja: dojcze ogóren

Postprzez dzejson » 9 paź 2013, o 08:36

ja jeżdżę zawsze od pełnego baku do momentu aż wskazówka stanu paliwa przestaje się ruszać po przekręceniu kluczyka (poza zimą, wtedy połowę baku traktuję jako rezerwę), zawsze leję pod korek, zawsze wchodzi 69-70 litrów, najmniej na baku zrobiłem 1300 km z hakiem, najwięcej niecałe 1500km..
1996 Mk3 Variant 1.9 TDI, zdrowe, szanowane AHU

po zatankowaniu pod korek muszę przejechać 200-300km żeby wskazówka zaczęła opadać.
dzejson
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 22:00
Lokalizacja: SZY / SB

Postprzez tool17 » 9 paź 2013, o 12:15

a ile Ci wejdzie paliwa jak wskazówka leży?
tool17
Czytacz
 
Posty: 65
Dołączył(a): 27 cze 2012, o 16:01
Lokalizacja: Trójmiasto

Postprzez dzejson » 10 paź 2013, o 08:32

tak jak napisałem, tankuję zawsze wtedy gdy wskazówka już leży (nie rusza się po przekręceniu kluczyka) leję ropę pod sam korek, wchodzi za każdym razem 69-70 litrów..

Shell, BP, Statoil, Orlen, Lotos, nie tankuję na małych stacyjkach ani przy marketach, zawsze wchodzi tyle samo.
dzejson
Czytacz
 
Posty: 25
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 22:00
Lokalizacja: SZY / SB

variat

Postprzez din » 15 paź 2013, o 17:34

Ja w swoim starym Variacie tez lalem lekko 70litrów. Maxymalnie udało mi sie wlać 74 Litry a niby bak ma 60;)

Oczywiście lałem mając cały czas wcisnięty odpoiwetrznik
din ;))))
din
Badacz tematu
 
Posty: 159
Dołączył(a): 16 paź 2009, o 14:39
Lokalizacja: Gdynia

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 25 gości