LDA

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez polliv » 19 paź 2008, o 16:45

tomekzmc, a znasz sie na ustawieniu tekiej pomy juz po zmianie pina?
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

 

Postprzez Reiven » 19 paź 2008, o 17:54

Nie ma to jak wpakować sobie jakieś podkładki w regulator tylko po to żeby obrotomierz zamknąć. Znam Ciekawsze sposoby na zniszczenie silnika.
VW Power
Avatar użytkownika
Reiven
Gaduła
 
Posty: 462
Dołączył(a): 26 wrz 2008, o 10:48
Lokalizacja: Warszawa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez polliv » 19 paź 2008, o 18:27

ja chce zrobic tak zeby wszystko bylo dobrze. nie chodzi mi o zamykanie licznika bo i teraz do 5000 obrotow wyciagam na 4 biego. chodzi mi o wieksza moc i lepsze przyspieszenie ;-)
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez tomekzmc » 19 paź 2008, o 19:31

Reiven, jak coś robisz z głową i umiarem to nic nie zniszczysz :-P

polliv, http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232 tu masz wszystko czego ci potrzeba ;-)
Avatar użytkownika
tomekzmc
Czytacz
 
Posty: 32
Dołączył(a): 16 paź 2008, o 18:05
Lokalizacja: zamość

Postprzez polliv » 8 lis 2008, o 22:26

Reiven napisał(a):Co do pompy to trzeba by było porównać parametry jednej i drugiej jeśli są takie same to nie ma problemu.


obecnie mam założoną pomę o numerze 420 a ta druga ma numer 433.
w książce znalazłem porównanie pomp 430 z 433, o 420 nie ma wzmianki.

idzie wymienić tą 420 na 433 :?:
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez GITgostek » 21 paź 2009, o 18:11

witam , jakbym wstawił turbine KKK z golfa II 1.6TD to przyniosło by to jakieś pozytywne efekty ? bo moja turbina jest ciągle jakimś olejem czarnym zalana i nie wiem czy sprawna

pytam bo tutaj zyskam konkretną odpowiedź a warsztacie regeneracji turbin nie powiedzą nic konkretnego
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez polliv » 21 paź 2009, o 18:15

jeżeli myślisz o kkk k24 to tak. turbina będzie wstawała później bo jest większa ale jak już wstanie to demon:)

a co do Twojej obecnej turbiny to jaki model? sprawdź czy ma luzy na wirniku wzdłużne i poprzeczne. bierze Ci olej?
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez GITgostek » 21 paź 2009, o 18:17

o tutaj taką mam właśnie do sprzedania KKK z golfa 2 1.6TD i nie wiem czy bedzie lepsza od tej co aktualnie mam , bo ja też mam KKK tylko że tą z 1.9TD AAZ a t

[ Dodano: 2009-10-21, 18:22 ]
jutro zrobie zdjęcie tej mojej turbiny z golfa II co mam do sprzedania pokaże ci na zdjęciu taką niebiesko srebrną tabliczke tam jest napisane kilka rzeczy to stwierdzisz jaki to jest model KKK ,

no i tej swojej obecnie co mam w swoim oryginalną w AAZ zalaną olejem też zrobie zdjęcie

czy bierze ten olej tego nie wiem ale no szczerze mówiąc to dużo jego jest dookoła tam z tyłu za turbiną aż czarno
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez polliv » 21 paź 2009, o 18:22

w aaz była k14. kiedyś jezdziłem na takiej.po podkręceniu ladnie śmigała ;-)
sprawdź stan swojej turbiny tak jak pisałem wyżej. jeżeli nie będzie luzu wzdłużnego a poprzeczny będzie mały to podkręć sobie tą obecną i też zauważysz różnicę.

przy kupnie drugiej też nie wiesz jaki jest jej stan i możesz kupić gorszą niż masz.
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez GITgostek » 21 paź 2009, o 20:57

Obrazek
Obrazek

oto fotki , prosze o porade / stwierdzenie czy te turbiny można tz. swapa z nimi zrobić

bo niektórym jeden rzut oka wystarczy

i czy sie opłaca bo widzicie że są numery , jak bedzie potrzeba więcej numerów z turbiny zamontowanej w AAZ to spisze je na kartce bo aparat tam nie sięga

która jest lepsza w ogóle

i czy można je podkręcić ?

[ Dodano: 2009-10-21, 22:50 ]
aha czyli mówisz że K14 było w AAZ t chyba u mnie jest ta sama no i ta z 1.6TD jest taka sama też pisze k14 , więc nie wiem czym one sie różnią najpierw metodą prób i błędów sprawdze tą swoją co mam na pokładzie a jak bedzie szit to tamtą z 1.6 sprawdze skoro obydwie są takie same
Avatar użytkownika
GITgostek
Badacz tematu
 
Posty: 270
Dołączył(a): 28 lip 2008, o 17:29
Lokalizacja: dolnośląskie

Postprzez polliv » 21 paź 2009, o 23:00

to drugie zdjęcie tzn drugi zestaw czterech zdjęć jest z tego golfa II? jeżeli tak to nie kupuj bo to taka sama turbina jaka była montowana w mk3 aaz.

weź u siebie zdejmij ten gumowy przewód co idzie od turbiny do kolektora ssącego. sprawdź czy masz te luzy na wirniku co wcześniej pisałem. jeżeli ma tylko delikatne luzy poprzeczne to załóż ten przewód spowrotem i ściśnij nowymi opaskami. jeżeli nie będzie ubywać oleju to jeszcze pojeździsz ;-)

podkręcić można za pomocą MBC.
you can't always get what you want
>>mój GTD>>
Avatar użytkownika
polliv
Badacz tematu
 
Posty: 351
Dołączył(a): 24 kwi 2008, o 20:07
Lokalizacja: być, doką zmierzać...

Postprzez leopard » 21 paź 2009, o 23:11

turbiny KKK i garretty były wsadzane do AAZ - z tym że KKK były bardziej wytrzymałe - miały też trochę inny wirnik pompujący - dzięki temu spręż lepiej się rozkładał w funkcji obrotów ale ... ze względu na to że w obecnych czasach trafić sprawną KKK z dobrym (nie wytartym) wirnikiem graniczy z cudem - poszukaj garretta który podejdzie do twojego silnika ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości