leci z wtrysku od gory - potrzebna mala pomoc

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

leci z wtrysku od gory - potrzebna mala pomoc

Postprzez witboy » 21 lut 2012, o 17:46

jak w temacie myslalem ze leci z przelewu lecz wymienilem przelew dokrecilem od gory zasilanie wtrysku i wymylem silnik ... efekt... ? leci z zasilania wtrysku tak mocno ze az na bloku jest struzka ropy....


stad moje pytanie...
bo zasilanie praktycznie nic nie moglem mocniej dokrecic a ewidentnie leci z zasilania wtrysku, czy jest tam jakas uszczelka? niewiem gumy raczej tam niema tylko metalowa zapewne jaki tam jest rozmiar jej i czy dostane w sklepie motoryzacyjnym czy aso?

silnik aaz wtrysk 4 od rozrzadu
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

leci z wtrysku od gory - potrzebna mala pomoc

 

Postprzez AdiK__ » 21 lut 2012, o 18:05

Z tego co pamiętam to na przewodzie paliwowym pod nakrętką jest mały oring. Wymień go a powinno pomóc chyba że takowego tam nie ma :)
Ostatnio edytowano 21 lut 2012, o 23:07 przez AdiK__, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
AdiK__
Members
 
Posty: 1637
Dołączył(a): 19 sty 2011, o 15:49
Lokalizacja: Sokółka
Rocznik: 2003
Silnik: AVF+
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez vision » 21 lut 2012, o 19:11

przewód (z stopu aluminium ) zakończony baryłką poklep go delikatnie
uszczelnianie i modyfikacje pomp wtryskowych D/TD/TDI/SDI/mTDI , regulacja /czyszczenie/ wymiana wtryskiwaczy , pomiar sprężania/ciś oleju , vag
vision
Czytacz
 
Posty: 108
Dołączył(a): 22 wrz 2009, o 14:50
Lokalizacja: warszawa

Postprzez witboy » 21 lut 2012, o 19:49

ale to najpierw poluzowac ta nakretke? i dopiero poklepac od gory ten przewod co doprowadza? czy poklepac go i sprobowac potem dokrecic? bo teraz jak probowalem go podkrecic to za chiny nawet nie drgnol zeby sie ruszyl aby byl bardziej dokrecil a leci od gory tak mi sie wydaje tam jak sie go dokreca
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez SotoM » 22 lut 2012, o 00:04

odkrec go i zobacz w jakim stanie jest stożek... jesli w porzadku nie jest odkształcony to poluzuj przewód przy pompie, i dokładnie ułóż najpierw na wtrysku- skrec go a potem dokrec nakretke przewodu przy pompie
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez witboy » 22 lut 2012, o 01:16

ok pewnie tak zrobie ew wymienie te przewody bo mam z 2 pompy

ale pytanie zasadnicze jest tam jakies uszczelnienie czy tylko na zasadzie stozka i mocnego skrecenia calosci ?
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez leopard » 22 lut 2012, o 03:11

witboy napisał(a):ok pewnie tak zrobie ew wymienie te przewody bo mam z 2 pompy

ale pytanie zasadnicze jest tam jakies uszczelnienie czy tylko na zasadzie stozka i mocnego skrecenia calosci ?

tylko stozek ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez witboy » 22 lut 2012, o 14:06

wiec zmienilem dzis klucze dokrecilem dziada zobaczymy czy bedzie lecialo jak bedzie leciec mam 2 przewod zasilajacy wiec sie wymieni ...
Avatar użytkownika
witboy
Ekspert
 
Posty: 1914
Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:55
Lokalizacja: płock
Rocznik: 1993
Silnik: aaz
Paliwo: ON
Nadwozie: 3-drzwiowe


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości