lepsze paliwo ;)

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Postprzez BodeQ23 » 14 lut 2012, o 10:24

AdiK__
może i masz rację ;)
Avatar użytkownika
BodeQ23
Czytacz
 
Posty: 109
Dołączył(a): 15 gru 2011, o 13:04
Lokalizacja: Stara Jastrząbka

 

Postprzez Jake88 » 14 lut 2012, o 15:50

BodeQ23 napisał(a):kolego u mnie STATOIL DIESELGOLD 6.30zł


Nigdy nie włałbym tak drogiej ropuchy, po co??? U mnie zwykła ropka jest po 5.69 na orlenie i w mrozy -25 nie miałem żadnych problemów, jak i przez ostatnie 4lata. Jedynie co to utrzymuję cały czas w zimie poziom paliwa nie mniejszy niż pół zbiornika i to wszystko.
Avatar użytkownika
Jake88
Czytacz
 
Posty: 139
Dołączył(a): 13 kwi 2009, o 10:07
Lokalizacja: GRD

Postprzez krysek0309 » 14 lut 2012, o 18:31

ja nikomu niekazuje wlewać drogiej ropy.Tak jak napisał KTOŚ wyzej: Poprostu sugeruje tam tankować gdzie paliwo na cpn-ach schodzi jak woda z kranu (na biezonco) a nie stoi w zbiornikach bóg wie ile.takie paliwo co jest często wymieniane w zbiornikach to niema czasu sie odstać i jest dużo dużo lepsze
Avatar użytkownika
krysek0309
Badacz tematu
 
Posty: 171
Dołączył(a): 20 lis 2011, o 17:20
Lokalizacja: KNS (Koło Nowego Sącza)

Postprzez manyhrs » 14 lut 2012, o 22:28

AdiK__ napisał(a):A ja powiem że nie raz widziałem beczki Shella na bazie przeładunkowej Orlenu :)


u nas tylko 2 rafinerie produkuja paliwo gdansk i plock
wiec wswzystkie stacje biora wlasnie od orlemu albo lotosu
i ewentualnie dodaja swoich uszlachetniaczy ;-)
manyhrs
Berbeć
 
Posty: 3
Dołączył(a): 27 lip 2011, o 17:37
Lokalizacja: Gd

Postprzez Golfik1986 » 14 lut 2012, o 22:43

moje iveco firmowe nie wstawione na jedna noc i paliwo zamarlo tankuje na flote na orlenie zwykla rope czyli ten ekodiesel i paliwo zamarlo nastepne tankowanie zatankowalem verwe nie ma jak narazie rzadnych problemow auto stalo tez w mrozy i pali na dotyk. nawet mialem w bance verwe ostatnio i normalnie niebo a ziemia verwa wyglada jak oranzadka. a druga rzecz o ktorej wspomne moj golf tankowany rok temu z tego samego zrodla caly czas pod chmurka i w nim nic nie zamarzlo. wydaje mi sie ze to kwestia przygotowania auta i nie wazne jest paliwo. jak filter wymieniony nie powinno byc klopotu a w iveco mialem stary i pewnie dlatego pomarzlo. ale co mnie zdziwilo przy wyciaganiu starego i wkladaniu nowego wyciagnalem pałak ze srodka podpiety do wtyczki co sie pozniej okazalo filtr paliwa ma wewnatrz montowana grzalke do podgrzewania paliwa a jedna zamarzlo
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Postprzez bendi86 » 17 lut 2012, o 13:16

Jeżeli tankujecie się zimą na eko lub zwykła ropę to nawet volkswagen do trójki zalecał wlanie benzyny do ropy w stosunku 1:50 (benzyna:ropa) naszym dieselkom to nie zaszkodzi a wręcz pomoże przy starcie zimnego silnika, osiągach i pewnie spalaniu;) Pewnie wtedy mieli ropę gorszą(?) lub lepszą bo teraz to nie wiadomo co, pali więcej, ścina się w filtrach...i cena ZA WYSOKA...a eko ma tą samą cenę co zwykła ONwięc jak to jest? zawsze była tańsza i powinna być, uważajcie co lejecie i za jaką cenę. Vervę lub Dynamic pewnie tylko mieszają z uszlachetniaczami (czytaj benzyna bo to mocniej przetworzona, oczyszczona ropa ) i gra gitarka interes się kręci...
bendi86
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 9 sie 2011, o 09:42
Lokalizacja: Góra

Postprzez BodeQ23 » 18 lut 2012, o 00:09

chłopaki :D ja pytałem z jakiego koncernu jest leprze paliwko ;)
Avatar użytkownika
BodeQ23
Czytacz
 
Posty: 109
Dołączył(a): 15 gru 2011, o 13:04
Lokalizacja: Stara Jastrząbka

Postprzez bendi86 » 18 lut 2012, o 13:04

Jak dla mnie było na lukoil i nie czytajcie fałszował jak to podają mass media tylko DODAWAŁ MNIEJ BIOKOMPONENTÓW czyli była większa jakość paliwa http://www.sfora.biz/Ten-koncern-falszo ... iwo-a24997
http://www.biznes-polska.pl/article/484 ... c_kare.htm
http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/ ... _kare.html
Piękne czasy kiedy paliwo było paliwem. Obecnie tankuję na Orlenie i jak narazie kłopotu nie miałem, ale co - mój turbotraktor przepali wszystko różnica tylko w spalaniu - większe lub mniejsze.
bendi86
Badacz tematu
 
Posty: 152
Dołączył(a): 9 sie 2011, o 09:42
Lokalizacja: Góra

Postprzez rafal_z_ph » 20 lut 2012, o 20:37

Golfik1986 napisał(a):wstawione na jedna noc i paliwo zamarlo tankuje na flote na orlenie zwykla rope czyli ten ekodiesel i paliwo zamarlo nastepne tankowanie zatankowalem verwe nie ma jak narazie rzadnych problemow auto stalo tez w mrozy i pali na dotyk

Tankując przez zimę na różnych stacjach pytałem o to do jakiej temperatury ropka trzyma swoje właściwości.

Shell bez żadnych dodatków gwarantuje do -28 st. C
Lotos bez dodatków / z dodatkami do -18 / -24 st. C
Orlen z dodatkami do -20 st. C

Najwięcej przypadków zamarznięcia ropki ma miejsce gdy zatankujesz przed sezonem większych mrozów na małej stacyjce, która nie maja w miarę dużego obrotu i nie zdążyły zakupić zimowej ropki.
rafal_z_ph
Czytacz
 
Posty: 99
Dołączył(a): 10 gru 2007, o 22:42
Lokalizacja: Pomieczynska Huta/Kaszuby

Postprzez Golfik1986 » 20 lut 2012, o 21:05

ja tankowalem na stacji wlotowej sadze ze dosc duzy obrot ma ta stacja ogolnie. a auto stalo mi weekend pod firma.
JAK RYCERZE ZAWSZE BRONIMY HONORU {Z}
Avatar użytkownika
Golfik1986
Ekspert
 
Posty: 1325
Dołączył(a): 18 paź 2008, o 20:54
Lokalizacja: Bydgoszcz

Poprzednia strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 21 gości