palio napisał(a):Nic się nie stanie. Jakiś czas możesz tak jeździć. Tylko kup nowy N75.
Dzięki,na dzień dzisiejszy sprawa ma się tak: zaworek wymieniony na inny (używka ale 100% pewna) autko jedzie aż miło tyle że w zakresie od 1000-1300 dziwnie poszarpuje nie zawsze ale czasem(chyba że jestem przewrażliwiony) myśle czy podjeżdżając na serwis zrobią i logi? bo z tego co widze to nikt po blisku nie jest w stanie mi tego zrobić a może orientuje się ktoś czy minivag-iem 505 da rade to zrobić?jeśli tak to prosiłbym i instrukcje jak to zrobić
[ Dodano: 2014-06-29, 14:56 ]No i znowuK
d
po przejechaniu 300km znowu łapie tryb awaryjny ale teraz jakoś inaczej bo wcześniej nie ciągnął wcale aż do zgaszenia silnika a teraz jak zejdzie z obrotów tak do 1200 to znowu ciągnieaż do 2500=2700 i zaś awaryjnykurde już nie wiem co to może być zakupiłem sobie interfejs żeby nie bulić co chwila za podpięcie do kompa ale ten wyświetla tylko błąd(w trybie awaryjnym)00575 ciśnienie w kolektorze ssącym jakpodłanczałem na starym zaworku to wywalił cewka zaworu n75
ma ktoś jakieś pomysły co jeszcze mumoże dolegać?pewin mechanik(który podłączał mi auto jako ostatni powiedziałże może już turbina zdycha)fakt nie słychać tego charakterystycznego śśśświstu ale przy 2000obr czuć wyrażnie że przyspiesza aż do 2500 czuć tak jakby coś pykło i muuuuułłłł
obroty troche spadną i znów rakieta
Ostatnio edytowano 25 cze 2014, o 20:05 przez
karol MAŁY, łącznie edytowano 1 raz