Logi 1,9tdi kto pomoże zrobić?Chorzów i okolice

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Logi 1,9tdi kto pomoże zrobić?Chorzów i okolice

Postprzez karol MAŁY » 21 cze 2014, o 14:43

Witam,jako iż moim nowym nabytkiem stał się golf3 varian z 97roku z silnikiem 1,9tdi(90km)
prosiłbym kogoś z okolic chorzowa-katowic itp.o zrobienie logów ponieważ nie mam vag-a
objaw jest taki że na 5 przy+/- 120-130km/h turbina jakby przestawała cisnąć autko przestaje przyspieszać jeśli ktoś jest chętny na pomoć to PW.
diesel musi dymić ;-)
Avatar użytkownika
karol MAŁY
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 15:48
Lokalizacja: SH

Logi 1,9tdi kto pomoże zrobić?Chorzów i okolice

 

Postprzez krzyś » 21 cze 2014, o 16:23

Najprawdopodobniej winny jest zaworek n75 lub któryś wężyk od niego jest dziurawy.. można diagnozować vagiem ale to strata czasu bo zobaczysz tylko, że turbo przeładowuje i komp wywala tryb awaryjny...
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez karol MAŁY » 21 cze 2014, o 19:25

krzyś napisał(a):Najprawdopodobniej winny jest zaworek n75 lub któryś wężyk od niego jest dziurawy.. można diagnozować vagiem ale to strata czasu bo zobaczysz tylko, że turbo przeładowuje i komp wywala tryb awaryjny...
No właśnie też tak myślałem więc wężyki nowe a co do vaga niestety nie mam możliwości podpięcia się (mam tylko minivaga-interfejs)ale on wywala ;BRAK BŁĘDÓW W POJEŻDZIE' a autko dalej... :-/
diesel musi dymić ;-)
Avatar użytkownika
karol MAŁY
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 15:48
Lokalizacja: SH

Postprzez krzyś » 21 cze 2014, o 19:35

A dobrze wężyki podpięte masz? Jeśli tak to połącz ze sobą przy zaworku wężyki górny(metalowy króciec) z bocznym za pomocą jakiejś rurki cienkiej.I się przejedź jeśli nie złapie trybu awaryjnego winny n75. A najlepiej po prostu podmienić zaworek na inny..
Vag diagnostyka,czyszczenie nastawników, uszczelnianie pomp wtryskowych Vp37, naprawa skrzyń biegów. Wszelkie info PW..
Avatar użytkownika
krzyś
Members
 
Posty: 888
Dołączył(a): 13 mar 2013, o 18:58
Lokalizacja: Krosino
Rocznik: 1996
Silnik: 1.9 TDI 1Z
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez karol MAŁY » 22 cze 2014, o 06:19

krzyś napisał(a):A dobrze wężyki podpięte masz?
Nooo teee sprawdzałem 2 razy boto różnie bywa a co tej metody z ominięciem zaworka dziś spróbuje i dam znać co i jak ;-)
diesel musi dymić ;-)
Avatar użytkownika
karol MAŁY
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 15:48
Lokalizacja: SH

Postprzez Szymq3 » 22 cze 2014, o 23:53

karol MAŁY, mam to samo w swoim 90 km i nie mam pojęcia co jest grane
Szymq3
Szymq3
Berbeć
 
Posty: 15
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 17:50
Lokalizacja: Orzesze

Postprzez karol MAŁY » 23 cze 2014, o 18:11

No i dopiero dziś miałem czas looknąć co i jak więc po wyjęciu zaworka okazało się że jest walnięty bo jak dmuchne obojętne w który kruciec to powietrze wylatuje przez pozostałe dwa narazie zmostkowałem niebieski wężyk z czerwonym zobacze jutro jak się jedzie(mam tylko nadzieje że nic nie spingole prze to zmostkowanie?)
diesel musi dymić ;-)
Avatar użytkownika
karol MAŁY
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 15:48
Lokalizacja: SH

Postprzez palio » 23 cze 2014, o 18:14

Nic się nie stanie. Jakiś czas możesz tak jeździć. Tylko kup nowy N75.
Avatar użytkownika
palio
Administrator
 
Posty: 3891
Dołączył(a): 24 mar 2010, o 20:45
Lokalizacja: Fajsławice
Rocznik: 95
Silnik: 1Z++
Paliwo: ON
Nadwozie: 5-drzwiowe

Postprzez karol MAŁY » 25 cze 2014, o 19:29

palio napisał(a):Nic się nie stanie. Jakiś czas możesz tak jeździć. Tylko kup nowy N75.
Dzięki,na dzień dzisiejszy sprawa ma się tak: zaworek wymieniony na inny (używka ale 100% pewna) autko jedzie aż miło tyle że w zakresie od 1000-1300 dziwnie poszarpuje nie zawsze ale czasem(chyba że jestem przewrażliwiony) myśle czy podjeżdżając na serwis zrobią i logi? bo z tego co widze to nikt po blisku nie jest w stanie mi tego zrobić a może orientuje się ktoś czy minivag-iem 505 da rade to zrobić?jeśli tak to prosiłbym i instrukcje jak to zrobić :oops:

[ Dodano: 2014-06-29, 14:56 ]
No i znowuK :cenzura: d :cenzura: po przejechaniu 300km znowu łapie tryb awaryjny ale teraz jakoś inaczej bo wcześniej nie ciągnął wcale aż do zgaszenia silnika a teraz jak zejdzie z obrotów tak do 1200 to znowu ciągnieaż do 2500=2700 i zaś awaryjnykurde już nie wiem co to może być zakupiłem sobie interfejs żeby nie bulić co chwila za podpięcie do kompa ale ten wyświetla tylko błąd(w trybie awaryjnym)00575 ciśnienie w kolektorze ssącym jakpodłanczałem na starym zaworku to wywalił cewka zaworu n75
ma ktoś jakieś pomysły co jeszcze mumoże dolegać?pewin mechanik(który podłączał mi auto jako ostatni powiedziałże może już turbina zdycha)fakt nie słychać tego charakterystycznego śśśświstu ale przy 2000obr czuć wyrażnie że przyspiesza aż do 2500 czuć tak jakby coś pykło i muuuuułłłł :wstyd: obroty troche spadną i znów rakieta
Ostatnio edytowano 25 cze 2014, o 20:05 przez karol MAŁY, łącznie edytowano 1 raz
diesel musi dymić ;-)
Avatar użytkownika
karol MAŁY
Czytacz
 
Posty: 98
Dołączył(a): 29 gru 2013, o 15:48
Lokalizacja: SH


- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości

cron