LOGI DO OCENNY (VAG)

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

LOGI DO OCENNY (VAG)

Postprzez jacekPlacekkk » 18 mar 2010, o 16:25

BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

LOGI DO OCENNY (VAG)

 

Postprzez golfer_1984 » 18 mar 2010, o 18:16

jacekPlacekkk, zrób grupę 13 jak zimny i jak rozgrzany
golfer_1984
Czytacz
 
Posty: 47
Dołączył(a): 4 paź 2008, o 16:47
Lokalizacja: Podkarpacie

Postprzez Bradley » 18 mar 2010, o 20:37

Przeplywomierz troche ucina.
I co to znaczy duze spalanie. Ile? 6,75l z 6,6 czy moze 12l?
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez leopard » 19 mar 2010, o 03:01

golfer_1984 napisał(a):zrób grupę 13 jak zimny i jak rozgrzany

dodaj do tego 001 - 90'C ... statyczny + 007
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez jacekPlacekkk » 20 mar 2010, o 09:19

ostatnio w miescie spalił mi 9,1 (krótkie trasy)
następny pomiar to 7,5 po miescie ale śmigałem na rozgrzanym aucie i cieplej na dworzu było,

wczorajszy pomiar z trasy w dwie osoby 15 litrów na 260 kilometrów 100-120 na godzine pare razy 140 i butownie przy wyprzedzaniu.....

poradzcie co mam zrobić
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Postprzez Bradley » 20 mar 2010, o 10:01

5,7l w trasie przy takiej predkosci i czym sie tutaj martwic.... Na powietrze ma jezdzic?
Grupa 13 moze powiedziec ale nie koniecznie o kondycji wtryskiwaczy czy jakis podlewa czy nie bo na jej wskazania ma kondycja calego ukladu 1 cylindra
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez jacekPlacekkk » 20 mar 2010, o 10:08

Bradley napisał(a):Na powietrze ma jezdzic?
na rope :] hehe

znajomy znajdzie czas to moze zrobimy tą grupę 13,


a wtryski zeby sprawdzić trzeba wykręcić....a mozna je wtedy umyć czy wyczyścić jak to wyglada? wiem że nowe podkładki się daję?


a co z tą przepływką?
i z kolektrem? te dwie rzeczy wpływaja na siebie?

przedemną kolejne dwie trasy, bak pełny ile spali tyle doleję i wiadomo będzie
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Postprzez Bradley » 20 mar 2010, o 10:16

Oczywiscie, ze najlepiej wtryskiwacze sprawdzic na maszynie cisnieniowej :) Po kazdym wyjeciu wtryskiwaczy wskazane jest zalozenie nowych podkladek miedzianych.

jacekPlacekkk napisał(a):a co z tą przepływką?

Ciut tnie dawke, ale zeby rozwiac watpliwosci nastepnym razem zloguj 003, 008, 011 razem.

btw. ciagniesz ze soba dupe varianta, to prawie jak vento. Przynajmniej moje wazy 1220kg z polowa baku
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez jacekPlacekkk » 20 mar 2010, o 10:41

Bradley napisał(a):Oczywiscie, ze najlepiej wtryskiwacze sprawdzic na maszynie cisnieniowej :) Po kazdym wyjeciu wtryskiwaczy wskazane jest zalozenie nowych podkladek miedzianych.


a jak się okaże ze leją jak by krowe dojił to co wtedy?Czyści się je czy co?

[ Dodano: 2010-03-20, 09:42 ]
Bradley napisał(a):003, 008, 011 razem.
przekaże kumplowii będzie pewnie wiedział o co chodzi.... a co z tą przepływką i kolektorem,,, bo jak ona tnie dawkę to moze być przyczyna podwyszonego spalania???
:hyhy:
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Postprzez Procent » 21 mar 2010, o 10:42

Jeżeli jak to napisałeś że leją jakby krowę doił to wtryski do wymiany. A jeżeli to będzie rzeczywiście to to załóż sobie wtryski 0,216. Będzie miał lepszego buta i już jakaś ingerencja w moc silnika
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Postprzez jacekPlacekkk » 21 mar 2010, o 11:14

kolejny pomiar w trasie :!: dużo zakrętów ciemno i padało, do tego troszkę bagażu:

wynik: 6,25 prędkosci 90-110, hym........... co o tym sądzić? :niepewny: trochę dużo?no i kawałek miasta był.....

kolejny pomiar w trasie jutro...





Procent, kiedyś miałem mk2 1.6 Diesel i gość mi wyciągał wtryski "lały" ale chyba je czyścił.... czy mył,,, że już rozpylały....hym nie mogę sobie przypominiec co to było,,, :?:
BLUE JAZZ TDi --->

nowe foty VariantA strona 4...

moj-golf/variant-tdi-nastepca-t24626-36.html
Avatar użytkownika
jacekPlacekkk
Gaduła
 
Posty: 501
Dołączył(a): 2 sie 2008, o 18:23
Lokalizacja: siedlce/okolice

Postprzez Procent » 21 mar 2010, o 11:25

Według mnie trochę dużo. Ja mam taki sam silnik jak Ty i przy 4 osobach + bagaż na trasie spalił 5,2 litra. Prędkość max do 120, a tak to 90-100. Ja mam hatchbacka 3 drzwi. W mieście przy butowaniu spalił mi 7 l, ale to zimą. Teraz 6,2 max i nie przekracza.
Weźmiesz mnie na prostej?? A ja Cię zniszczę na zakręcie!!

Mój Goferek
Avatar użytkownika
Procent
Members
 
Posty: 1771
Dołączył(a): 1 lut 2009, o 19:06
Lokalizacja: (TLW) Włoszczowa
Rocznik: 1995
Silnik: 2000
Paliwo: PB
Nadwozie: 3-drzwiowe

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

cron