Logi do oceny moje pierwsze

Wszystkie informacje o silnikach diesla.

Moderator: Moderator

Logi do oceny moje pierwsze

Postprzez dadi321vw » 18 cze 2010, o 20:59

Witam są to moje pierwsze logi więc jeżeli coś jest nie tak to prosiłbym o wytłumaczenie są to logi statyczne chyba i dotyczą tego problemu silniki-diesla/szarpanie-golf3-tdi-t26677.html
Po prostu żeby nie robić zamieszania założyłem nowy temat jeżeli źle proszę o łagodny wymiar kary. ;-)

to wszystko z góry dziekuje. ;-)

[ Dodano: 2010-06-21, 08:32 ]
Czy nikt nir chce mi pomóc czy te logi są źle zrobione czy jak prosze o pomoc. :dobani:
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Logi do oceny moje pierwsze

 

Postprzez leopard » 24 cze 2010, o 23:35

logi jeszcze raz do zrobienia - umieśc je na http://vaglog.rtnet.pl (postępuj zgodnie z opisem)

logujesz statycznie 01/04/07/013
dynamicznie 03/08/011

warunki pomiaru:
statyczny - obroty biegu jałowego - temperatura płynu chłodzącego ~ 90'C
dynamiczny - 4ty bieg - pedał gazu 100% otwarcia - temperatura silnika ~ 90'C - 4ty bieg od 1800rpm do 4000rpm

czekamy na nowe logi :cwaniak:
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez dadi321vw » 25 cze 2010, o 13:32

Dynamiczne:

Jeżeli zrobiłem coś źle to porawie logi dynamiczne robułem na 3 biegu podobno mozna bo nie miałem trasy samochud miał lekko pod górke dodam że tak jak pisałem w tym temacie problem już sam znikł i auto nie przerywa trafiło mi się tak drugi raz było ze przerywał potem samo mu przeszło teraz przerywał i teraz znowu mu przeszło dziwne ale zrobiłem logi. :-(
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Postprzez leopard » 26 cze 2010, o 03:00

synchronizacja rozrządu do poprawy - możesz spróbowac VAG;iem - ale byc może nie starczy zakresu ...
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez dadi321vw » 26 cze 2010, o 09:32

OOO teraz to już jestem całkiem ciemny jak to ustwaić z czym to sie wiąze prosibym o jakieś instrukcje jestem początkującym urzytkownikiem vaga czy można coś popsuć.
Ayto teraz chodzi normalnie można tak jeździć nic się narzie w autku nie dzieje chodzi normalnie dodam że rozrząd nie długo będzie do roboty ma już na stukane 80 tyś.?? :dobani:

[ Dodano: 2010-06-26, 09:56 ]
Myślisz że przez to szarpał auto zapalało na -25 bez zająkniecia nie kopci wcale tylko to szarpanie czasami wystepowało kultura pracy silnika ok nie stuka nie puka siła jest myślisz że dopóki nie zacznie szarpać moge jeździć. :-?
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Postprzez SotoM » 26 cze 2010, o 10:43

jeśli nie wiesz o co chodzi
leopard napisał(a):synchronizacja rozrządu do poprawy
chodzi ze rozrzad jest przestawiony - wał korb nie zgrywa sie z wałkiem rozrządu i pompą wtryskową. mógł przeskoczyc na rozrządzie lub tez wybity klin na kole rozrządu wału korbowego, słabo dokrecone koła rozrządu wałka rozrządu.
Mój były SotoMoVWóz

Powered by diesel inside -by Leopard
Avatar użytkownika
SotoM
Members
 
Posty: 4053
Dołączył(a): 22 lip 2007, o 12:45
Lokalizacja: Szczecin
Rocznik: 2007
Silnik: BRD
Paliwo: ON
Nadwozie: kombi

Postprzez dadi321vw » 26 cze 2010, o 14:28

Znaczy wiem o co chodzi tylko że napewno nie jest przestawiony rozrząd o jeden ząbek bo inaczej by auto chodziło a chodzi idealnie o co chodzi z tym vagiem jak to ustawić przecież jak przeskoczy to tego się chyba nie ustawi komputerowo nie tak mi się wydaje czytałem o tej synchronizacji tam się coś ustawia tylko nei wiem co.?? Jeżeli ktoś by był tak miły i mi powiedział co mam zrobić tym vagiem żeby to sprawdzić ustawić.? :cry:

[ Dodano: 2010-06-26, 15:18 ]
byłem na oględzinach wszystko po dokręcane i wygląa ok pasek też nie jakiś tam po przecierany sprawa ma się tak auto zaczeło mi szarpać zimą potem znowu przestało teraz znowu i jakes dwa dni temu przestało nie chce się wymądrzać ale moim zdaniem czy gdyby rozrząd był przestawiony o jeden ząbek auto przy - 20 odpalało by że tak powiem od kopa nie kopci silnik chodzi jak zegarek na moc też nie narzekam czytałem troche o tej synchronizacji tylko nie wiem jak się do tego zabrać jak to sprawdzić wyczytałem gdzieś zę wartość ma być najbliżej 0 od -3 do+3 a najlepiej zero tylko gdzie to jest.?? :lol:
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Postprzez leopard » 27 cze 2010, o 02:33

dadi321vw napisał(a):Znaczy wiem o co chodzi tylko że napewno nie jest przestawiony rozrząd o jeden ząbek
ja tego nie twierdze - jeden ząbek to kilka stopni :]

dam ci podpowiedź - masz 0.4BTDC - a ECU wymaga 2.0ATDC - jeśli pompa jest dobrze ustawiona - zniwelujesz tą różnicę VAG'iem
Avatar użytkownika
leopard
Members
 
Posty: 1461
Dołączył(a): 18 maja 2008, o 17:09
Lokalizacja: Szczecin

Postprzez dadi321vw » 27 cze 2010, o 07:13

Byłbym bardzo wdzięczny jakby mi ktoś powiedział jak się do tego zabrać. Mam też vag 2,8 pl nim można cos zrobić bo jak nie to mam też pełną 311 ale nie pl :cisza:
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Postprzez Bradley » 27 cze 2010, o 10:20

login 12233, adaptacje, kanal 04


Nota bene przeplywomierz tez wypadalo by przeczyscic/filtr powietrza wymienic a jak nie pomoze to przeplywke wymienic.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Postprzez dadi321vw » 27 cze 2010, o 13:17

Powietrza wymieniony przepływke sprawdze gdzies czytałae jak go wyczyscic wiec moze sobie poradze jednak login 12233, adaptacje, kanal 04 to mi nic nie mówi prosiłbym jeżeli ktoś ma cierpliwośc jasniej :dobani:

[ Dodano: 2010-06-27, 20:32 ]

<
7.jpg


Po zastowowaniu się do instrukcji Bradley pokazuje mi sie coś takiego :looka: jak na załączonym linku wpisalem ten login wziołem zrobione potem weszłem w adaptacje i wpisałem 04 czytaj i własnie to sie pokazła próbowałem też vagiem 3.11 :dobani:
Avatar użytkownika
dadi321vw
Badacz tematu
 
Posty: 335
Dołączył(a): 18 gru 2009, o 21:38
Lokalizacja: TKA Zakrzów

Postprzez Bradley » 27 cze 2010, o 20:34

Najwidoczniej na 8bitowcu to nie bangla bo widze, ze wlasnie taki posiadasz.
VW Vento 1.9TDI 1Z ++ :)
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0
Bradley
Fanatyk
 
Posty: 1120
Dołączył(a): 15 maja 2009, o 13:17
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Następna strona

- - -



Powrót do Silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości